وظائف Timekeeping في الإمارات
وظائف Timekeeping في الإمارات
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Maintains accurate records of employee time and attendance using timekeeping software and hardware Verifies and corrects timecard errors and discrepancies Calculates and processes payroll in a timely manner Maintains confidentiality of employee information and payroll المزيد...
Roles & Responsibilities Maintains accurate records of employee time and attendance using timekeeping software and hardware Verifies and corrects timecard errors and discrepancies Calculates and processes payroll in a timely manner Maintains confidentiality of employee information an المزيد...
We are seeking a detailoriented and efficient Time Keeper to join our team in Abu Dhabi United Arab Emirates. The successful candidate will be responsible for accurately tracking and recording employee work hours managing timeoff requests and ensuring compliance with labor laws and co المزيد...
Personal Trainer - Female
Full job description We are looking for a personal trainer for immediate joining Qualifications: Arabic and English Speaking Experience with EMS is an advantage Excellent timekeeping and organizational skills With a good understanding of the human body and nutrition With the ability المزيد...
Payroll Administrator
Responsibilities: Collecting and verifying employee and timekeeping data. Computing wages, deductions, commissions, benefits, etc. Reviewing computed wages to ensure accuracy. Issuing and distributing paychecks. Updating payroll information for promotions, transfers, terminati المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. إدارة الوقت تحديد الأولويات: القدرة على تحديد المهام الأكثر أهمية وتخصيص الوقت وفقًا لذلك. جدولة المهام: تنظيم الخطط اليومية والأسبوعية وطويلة الأجل باستخدام التقويمات أو قوائم المهام. إدارة المواعيد النهائية: تتبع المواعيد النهائية وضمان إكمال المهام في الوقت المزيد...
تلقي طلبات الضيوف وتقديم توصيات القائمة باعتبارنا خبراء القهوة المفضلين لدينا إعداد وتقديم مجموعة واسعة من المشروبات الساخنة والباردة والحرفية والمتخصصة استلام ومعالجة مدفوعات الضيوف تزويدنا بالإمدادات الجيدة من خلال طلب واستلام وتوزيع المخزون الأساسي المساعدة في وضع معايير نظافة استث المزيد...
تلقي طلبات الضيوف وتقديم توصيات القائمة كخبير القهوة المفضل لدينا إعداد وتقديم مجموعة واسعة من المشروبات الساخنة والباردة والحرفية والمتخصصة تلقي ومعالجة مدفوعات الضيوف الحفاظ على إمدادنا جيدًا من خلال طلب المخزون الأساسي واستلامه وتوزيعه المساعدة في وضع معايير نظافة استثنائية في جميع المزيد...
Manage and maintain site documentation including permits approvals and reports.Handle administrative tasks such as employee records timekeeping and payroll coordination.Ensure compliance with company policies site regulations and safety standards.Coordinate with project managers contr المزيد...
Qualifications To screen calls; manage calendars; make travel, meeting and event arrangements. To type correspondence and ensure accuracy of grammar, composition and format. To handle incoming & outgoing calls according to hotel standards. To clear IN/OUT trays and mailbo المزيد...
Notice period : Immediate Reporting to : Branch Manager Specific Roles and Responsibilities Managing restaurant staffs work schedulesConducting regular inspections of the restaurant kitchen to determine whether proper standards of hygiene and sanitation are maintained.Checking in on d المزيد...
Notice period : Immediate Reporting to : Branch Manager Specific Roles and Responsibilities Managing restaurant staffs work schedulesConducting regular inspections of the restaurant kitchen to determine whether proper standards of hygiene and sanitation are maintained.Checking in on d المزيد...
Notice period : Immediate Reporting to : Branch Manager Specific Roles and Responsibilities Managing restaurant staffs work schedulesConducting regular inspections of the restaurant kitchen to determine whether proper standards of hygiene and sanitation are maintained.Checking in on d المزيد...
Responsibilities Receive incoming calls, identify caller needs and direct to the appropriate extensions. Handling incoming and outgoing faxes, copies, scans, all necessary documents. Receiving visitors, customers and walk-in company representatives at the reception area, brief المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة السجلات وأنظمة الملفات، وضمان دقة الوثائق وتنظيمها. المساعدة في معالجة دخول وخروج الموظفين، والحفاظ على سجلات الموظفين المحدثة. دعم تنفيذ وإدارة سياسات وبرامج وزارة الدفاع، وإدارة الأمن القومي، والمكاتب المحلية. جدولة وتنسيق الاجتماعات والمؤتمرات وترتيبات المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. الدعم الإداري إدارة التقويم: إدارة التقويمات للمحامين أو الفرق القانونية، وجدولة الاجتماعات والمواعيد والمثول أمام المحكمة، وتنسيق ترتيبات السفر. إدارة المستندات: تنظيم وتسجيل وصيانة المستندات القانونية، سواء رقميًا أو ماديًا. ويشمل ذلك تتبع ملفات القضايا والأد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعد الموارد البشرية هو دور عملي يوفر دعم الموارد البشرية في الموقع. هذا الدور مهم في تنفيذ مبادرات الموظفين، وتوفير دعم داخلي كبير للموظفين، ودفع التميز الوظيفي للموارد البشرية وتحسين العمليات. يقدمون إجابات للأسئلة المتعلقة بمجموعة واسعة من الموارد البشرية والم المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى كابتن الأطعمة والمشروبات مسؤولية تقديم تجربة ممتعة لضيوف المطعم من المشروبات/الطعام. يجب أن يكون هذا الفرد مرتاحًا لمناقشة خيارات الطعام والنبيذ مع الضيوف بالتفصيل. سيكون كابتن الأطعمة والمشروبات مسؤولاً عن إعداد الطاولات وتقديم الطعام والمشروبات للضيوف وتنظ المزيد...
Performs various responsibilities for a specific technical group or department. Has full responsibility for interpreting organizing executing and coordinating technical assignments. Generally requires multidisciplinary knowledge of engineering. Plans and develops en المزيد...
Responsible for food preparation and presentation as outlined by the Executive Chef in order to ensure Grand Mercure Majlis is recognized for the quality and value of its product and is the most preferred 5 star hotel. 1. Specific D المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Timekeeping في الإمارات - أبوظبي, دبي, رأس الخيمة - اكتشف 20 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مسؤول عن الوقت, بارستا, موظف استقبال إداري, متخصص إداري, كابتن على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الخدمات القانونية, ممارسة القانون, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, تصميم الديكور الداخلي. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل