وظائف Experience Manager Technical Support Engineer في الإمارات
وظائف Experience Manager Technical Support Engineer في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and sales goals are met. Handling customer complaints or concerns quickly and professionally to maintain go المزيد...
تطوير وتنفيذ استراتيجية تجربة الضيف التي تتوافق مع أهداف العلامة التجارية ورواية الطاقة للحياة إدارة تسليم الحقوق والفوائد التعاقدية من شركائنا في الرعاية، بما في ذلك الضيافة والتذاكر والوصول والعلامة التجارية والمحتوى الاستفادة من رؤى الصناعة والعلاقات لتحديد الفرص الجديدة وأفضل الأن المزيد...
الإشراف على قسم تجربة العملاء الشامل وإدارته ومبادرات التحسين الخاصة به. تأكد من أن الأنشطة المقطعية المتعلقة بتصميم التجربة والتمكين، وخدمة العملاء، وثقافة السعادة والقياس وإعداد التقارير، في الوقت المناسب وفعالة. ضمان امتثال تجربة العملاء لمعايير السعادة المحددة مسبقًا الخبرة والمؤ المزيد...
تقديم خدمة احترافية وودية وجذابة باستمرار. قيادة وإدارة جميع جوانب قسم علاقات الضيوف والتأكد من كل شيء. يتم اتباع معايير الخدمة. التعامل مع مخاوف الضيوف والتفاعل بسرعة، وتسجيل المناطق المناسبة وإخطارها. عقد اجتماعات الإدارات المجدولة بانتظام. إدارة ميزانية الإدارات. تحقيق التوازن بين المزيد...
Chanel is a world leader in creating, manufacturing and distributing luxury products, including Ready-to-Wear, Accessories, Fragrances, Makeup, Skincare, Jewellery, and Watches. Founded by Gabrielle Chanel in 1910, the House remains dedicated to quality craftsmanship and offering high المزيد...
Heading the Customer Service department, including on-shore and off-shore teams. Developing and implementing yearly strategic plans to improve customer service operations, enhance customer and satisfaction, and meet business objectives. Recruiting, training, and managing a team of المزيد...
Key Attributes Of The Successful Diventures Scuba Experience Manager Customer Service Mindset Servant Leader Sense of Urgency Initiative Engaging Clear Communicator Tenacity Effective Time Manager Positive and Professional Image Business Acumen Positive Mindset Comman المزيد...
Assist the Front Office team in preparing for daily arrivals in terms of room allocation and checks traces for any special requests of the guests.Provide a warm welcome to the guests and oversee VIP arrivals and departuresKeeps an updated record of the guests information in the system المزيد...
- Position: Customer Experience Manager - Candidate profiles: UAE National and Expatriates, Bachelor’s degree in Social Sciences, Education, Psychology, or related fields A minimum of 4 to 5 years of working in a customer engagement-related role – with some المزيد...
WHY OATLYAcross the world peoples consumption habits and diets are evolving to be more plantbased. Enter Oatly the #1 oat based dairy alternative producer in the world with products spanning multiple categories.Were determined on being part of the discussion on the longterm future of المزيد...
Were Hiring! Project Manager Technical Solutions Implementation Onsite Dubai Are you a seasoned Project Manager with a strong background in technical solutions implementation for retail banking Do you have handson experience with reconciliation card operations and multistake المزيد...
Operations Manager Technical Amp Process Optimization
About TapTap Payments is revolutionizing online payments across the MENA region by connecting businesses with simple unified payment experiences. We need exceptional talent to help us on this journey.The Operations TeamThe Operations Team is the backbone of our organization responsibl المزيد...
تطوير نفسك في الخبرة الفنية وتطوير متجر Hilti وخدمة العملاء بالكفاءات والعمليات الفنية الأساسية. قيادة التعاون متعدد الوظائف مع مكتب التسويق وإدارة المشاريع لضمان إعداد مستندات فنية عالية الجودة. إعداد التقديمات الفنية، والخطابات الفنية، والضمانات، وتعليقات الاستشاريين، وما إلى ذل المزيد...
Technical Support Engineer
Responsibilities: Responding to technical support tickets. Contacting clients to find out the nature of the technical or IT issue. Linking to clients' computers via remote access. Traveling to clients' office or server location. Installing new hardware, software, and ne المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مهندس دعم فني، ستكون جهة الاتصال الأولى لعملاء منتجات Devices لمساعدتهم في أسئلة التطبيق ومشاكل المنتج وطلبات الدعم العام، وستعمل مع ممثل المبيعات وكذلك الزملاء داخل الفريق الفني ومديري دورة حياة المنتج ومديري دورة حياة المنتج لتحقيق أهداف خط الإنتاج. واجبا المزيد...
Technical Support Engineer
Responsibilities: Responding to technical support tickets. Contacting clients to find out the nature of the technical or IT issue. Linking to clients' computers via remote access. Traveling to clients' office or server location. Installing new hardware, software, and ne المزيد...
Overview The Engineer Technical Support provides support for diagnosing, reproducing and fixing software and hardware issues. Troubleshoot protocols running on client hardware to assist customer with problem isolation and resolution. Will also be responsible for Provide timely المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مهندس دعم فني، ستكون جهة الاتصال الأولى لعملاء منتجات Devices لمساعدتهم في أسئلة التطبيق ومشاكل المنتج وطلبات الدعم العام، وستعمل مع ممثل المبيعات وكذلك الزملاء داخل الفريق الفني ومديري دورة حياة المنتج ومديري دورة حياة المنتج لتحقيق أهداف خط الإنتاج. واجبا المزيد...
It Technical Support Engineer
Responsibilities: Responding to technical support tickets. Contacting clients to find out the nature of the technical or IT issue. Linking to clients' computers via remote access. Traveling to clients' office or server location. Installing new hardware, software, and n المزيد...
Technical Support
Responsibilities: Identifying hardware and software solutions. Troubleshooting technical issues. Diagnosing and repairing faults. Resolving network issues. Installing and configuring hardware and software. Speaking to customers to quickly get to the root of their problem. Pro المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Experience Manager Technical Support Engineer في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5784 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, مدير مالي, مدير الشؤون المالية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل