- نبذة عن الشركة
- وظائف
حول Synergy Project Management
Synergy has an extensive recruitment program designed to find the very best candidates for you.
We believe there is no substitute for experience and dedication. Our clients want to achieve growth, competitive advantage and positive organisational change, and Synergy is here to ensure this. We provide broader, deeper community of candidates.
We understand the importance of providing the right person for the right position. For clients, we combine industry knowledge with an understanding of your company culture to deliver the very best qualified candidates who are also the right fit for your organisation. For candidates, our consultative approach means we can proactively advise you will stay in contact post-placement.
Trust us with our vast network and expertise to deliver intelligent resourcing through a combination of market insight, technical excellence and outstanding competitor knowledge.
- Website : https://synergyhrconsultant.com/
9 فرصة عمل في Synergy Project Management
وصف الوظيفة: مشرف مطبخ نحن نبحث عن شخص مجتهد وموثوق للانضمام إلى فريقنا كـ مشرف مطبخ. سيكون المرشح المثالي مسؤولاً عن الحفاظ على نظافة وتنظيم العمليات في المطبخ ومناطق تناول الطعام. المسؤوليات الرئيسية: التنظيف والصيانة: تنظيف وترتيب الطاولات مع إضافة الزخارف الموسمية، وأ المزيد...
نحن نبحث عن فني تكييف هواء ماهر ودقيق للانضمام إلى فريقنا. سيكون المرشح المثالي مسؤولاً عن تركيب وصيانة وإصلاح أنظمة التهوية والتكييف، مع ضمان الأداء الأمثل ورضا العملاء. المسؤوليات الرئيسية: التركيب والصيانة: تركيب وصيانة وإصلاح أنظمة التهوية والتكييف والمعدات. تحديد ومعا المزيد...
ملخص الوظيفة: يعتبر موظف التنظيف مسؤولاً عن الحفاظ على نظافة وصحة المبنى من خلال أداء مجموعة متنوعة من مهام التنظيف مثل العناية بالأرضيات، والغبار، والتعقيم، وإدارة النفايات. تضمن هذه الوظيفة أن جميع المناطق نظيفة ومنظمة ومصانة بشكل جيد لتوفير بيئة آمنة ومريحة للموظفين والزوار. المزيد...
موظف استقبال
نحن نبحث عن موظف استقبال / مساعد إداري ودود ومنظم يتمتع بالاهتمام بالتفاصيل ليكون نقطة الاتصال الأولى للعملاء والزوار. تشمل هذه الوظيفة إدارة أنشطة مكتب الاستقبال، ودعم المهام الإدارية، وضمان سير العمليات اليومية بسلاسة. يجب أن يمتلك المرشح المثالي مهارات تواصل ممتازة، وموقفًا إيج المزيد...
Facility Management
Gathering and analyzing data, blueprints, and reports. Determining facility and equipment specifications. Analyzing project costs and preparing budgets. Designing and overseeing the implementation of facility expansion, layout, various systems, and quality controls. Evaluating o المزيد...
مهندس مرافق
Gathering and analyzing data, blueprints, and reports. Determining facility and equipment specifications. Analyzing project costs and preparing budgets. Designing and overseeing the implementation of facility expansion, layout, various systems, and quality controls. Evaluating o المزيد...
kitchen helper
Preparing meal ingredients for the cook, which includes washing, peeling, cutting, and slicing ingredients. Assisting kitchen staff to unload food supplies from delivery trucks. Properly washing and drying all dishes, utensils, cooking instruments and cutting boards. Neatly putti المزيد...
Loading and unloading company products. Assisting drivers to find delivery locations. Compiling accurate delivery records and reports. Reporting all delivery-related problems to senior staff. Effectively communicating with clients and customers to resolve complaints. Liaising w المزيد...
تنفيذي مبيعات
الوصف الوظيفي: مسؤول المبيعات مسؤول عن المساهمة في بناء الأعمال التجارية من خلال تحديد فرص عمل جديدة وبيع المنتجات للعملاء المحتملين. يجب أن يحافظ على العلاقات مع العملاء الحاليين ويبني علاقات جديدة مع العملاء الجدد. كما يجب أن يكون قادرًا على البحث عن فرص العمل والمنتجات الرائجة. ال المزيد...