وظائف Administration Management في الإمارات
وظائف Administration Management في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
You’ll make a difference by Actively monitoring and reporting of KPIs, monthly closings, forecasting and reporting as required to Indian management as well regional HQ. Handling dispatches in line with purchase orders terms and conditions. Close Coordination with Project المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
دور متنوع يتولى مسؤولية قيادة فريق الإدارة وتنفيذ سياسات وإجراءات الشركة وتسليمها. سيتولى هذا الدور إدارة المرافق والإشراف على الصيانة والتجديدات وسلامة المدرسة وضمان الامتثال للوائح الصحة والسلامة. بالتعاون مع مدير المدرسة، سيتولى هذا الدور تنفيذ إجراءات الموارد البشرية الأساسية مثل المزيد...
JOB DETAILS Job Title : Administration Assistant Reporting to : Operations Manager Subordinates : Minimum Education : Secondary/High School Age Requirement : 20 – 30 years old Years Of Experience : Certifications / Licenses : Job Description The Administratio المزيد...
Requirements Bachelor of Business Administration or equivalent, preferably MBA or equivalent. Minimum 11-13 years of experience in a similar field. Municipal Laws and Regulations Knowledge of special processes and systems Knowledge of global trends and practices Strategic Pl المزيد...
Administration Executive
Responsibilities: Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phon المزيد...
Manager Administration
IntroductionOur Client is a multinational logistics company who are currently recruiting a logistics and pricing specialist. The right candidate must be an out of the box thinker with an intense ability to strive for quick solutions. He/She must be highly proactive, have a strong pers المزيد...
Administration Officer
Responsibilities: Answering phones and responding to client requests and inquiries. Managing and updating company databases. Keeping track of inventory and ordering supplies. Maintaining financial, employee, and client records. Drafting and mailing customer correspondence and n المزيد...
Administration Assistant
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking f المزيد...
التأكد من تسجيل جميع الفواتير في برامج الشركة الاحتفاظ بالسجلات في البرامج المعنية وتحديث تفاصيل الإرسال/التحصيل إلى الحسابات على الفور الاحتفاظ بسجل رحلات محدث وإجراء عمليات تفتيش منتظمة الحفاظ على الملف الرئيسي للمركبة، وسجل نفقات المركبة، وتقرير المركبة الأسبوعي التعامل مع المكالما المزيد...
بالإضافة إلى ذلك، ستشمل المسؤوليات، على سبيل المثال لا الحصر، إدارة الاستقبال في واجهة المنزل والترحيب بالعملاء في العمل، واستقبال المكالمات الواردة والصادرة وتلقي الرسائل والإجابة على الاستفسارات. سيكون المساعد مسؤولاً أيضًا عن ترتيب الاجتماعات والمؤتمرات وجلسات التدريب وتنظيم ترتيبا المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Ensuring all invoices are captured in company software Maintaining records in respective software and updating dispatch/collection details to accounts promptly Keeping an up-to-date trip log and conducting regular inspections Maintaining the Vehicle Master File, Vehicle Expense L المزيد...
موظفي إدارة الشبكة المباشرة في تطوير وتحليل وإعداد التقارير، وفقا لسياسات الشركة وإجراءاتها تحديد أهداف الموظف وإجراء مراجعات أداء الموظف والتوصية ببرامج التدريب المناسبة لموظفي إدارة الشبكة. التنسيق مع الموارد البشرية لمستويات التوظيف المناسبة وإجراء المقابلات وتعيين موظفين جدد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
Responsibilities: Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members. Hiring, training, and evaluating employees and taking corrective action when necessary. Developing, reviewing, and improving administrative systems, policies, and procedure المزيد...
Key Requirements A Bachelor’s degree (or equivalent) from an accredited institution A minimum of five years of experience in business administration within financial institutions Excellent organisational skills and a keen eye for detail A proactive approach to completion المزيد...
Key Requirements A Bachelor’s degree (or equivalent) from an accredited institution A minimum of five years of experience in business administration within financial institutions Excellent organisational skills and a keen eye for detail A proactive approach to completion المزيد...
نحن شركة شاملة وطموحنا هو جذب وتوظيف وتشجيع المواهب المتنوعة. لماذا تعمل لدى أكور؟ نحن أكثر من مجرد شركة رائدة على مستوى العالم. نرحب بك كما أنت ويمكنك العثور على وظيفة وعلامة تجارية تتناسب مع شخصيتك. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administration Management في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 10712 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, موظف استقبال, تنفيذي المبيعات الإعلانية, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات الإعلان, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل