وظائف Office Add Ins في الإمارات
وظائف Office Add Ins في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
What are we looking forAssistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role you should maintain the attitude behaviours skills and values that follow:Previous supervisory ex المزيد...
The duties of an Office Assistant or administrative assistant vary by industry or employer but some tasks are common to many work settings. In general secretaries perform basic clerical organizational and office responsibilities for an organization or departmentOffice Assistant Job Du المزيد...
A company required an Office admin. should have Answered incoming calls; taking messages and re-directing calls as required. Performs office clerical activities such as managing the database documentation and recording.Providing administration support to sales agents senior managers a المزيد...
We are hiring for Office AdminMales and Females both can ApplyAsian Nationality can ApplyBelow are the Job Responsibilities:* Manage all office correspondence and communication (answering phone calls/messages/emails and receiving packages)* Managing all HR requirements for staff inclu المزيد...
We are seeking a highly organized and proactive Office Administrator to manage administrative operations and ensure the smooth functioning of our office in Dubai. The ideal candidate will handle office coordination support staff and management and maintain a professional and efficient المزيد...
المسؤوليات الرئيسية: . أداء مهام التنظيف العامة، بما في ذلك الكنس والمسح وإزالة الغبار والتنظيف بالمكنسة الكهربائية. . تنظيف وتعقيم مكاتب المكاتب، والمناطق المشتركة، وقاعات الاجتماعات، والمطبخ، والحمامات. . ضمان استخدام جميع معدات ومواد التنظيف بأمان وفعالية. . الاحتفاظ بمخزون من لواز المزيد...
Job Title: Accountant Job Location: Dibba, Fujairah, UAE Job Responsibilities: Manage daily financial transactions and maintain accurate bookkeeping records. Prepare monthly, quarterly, and annual financial statements and management reports. Handle payroll processing a المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Office Add Ins في الإمارات - دبي, أبوظبي, عجمان - اكتشف 7 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مساعد مدير المكتب الأمامي, مسؤول المكتب, مدير المكتب, مساعد مكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان, التدريب والتعليم المهني, التعليم العالي. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل