وظائف Retail Office Supplies And Gifts في الإمارات
وظائف Retail Office Supplies And Gifts في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Sales Engineer Weighing Equipment
Responsibilities: Preparing and developing technical presentations to explain our company's products or services to customers. Discussing equipment needs and system requirements with customers and engineers. Collaborating with sales teams to understand customer requirements a المزيد...
Job Purpose:To expand business horizon of EEIC Trading & Engineering Supplies.Resolve internal and external technical support requests or issues related to product selection application specification installation etcAssist team in executing and achieving market business المزيد...
Key Responsibilities: Market Research: Conduct thorough research to identify potential retail and distribution partners in the UAE for our kids' clothing line. Lead Generation: Generate and qualify leads through various channels including online research, networking events, and trad المزيد...
Office Istant Office Boy
Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a friendly and professional man المزيد...
Retail Executive
Responsibilities: Conducting market research to better comprehend prevailing consumer behaviors. Reviewing our former campaigns to ascertain areas of strength and weakness, which could inform subsequent outputs. Conceptualizing marketing campaigns that speak directly to the pain المزيد...
مواكبة اتجاهات السوق المتعلقة بفئة الصناعة/التجارة/المنتج وتفضيلات العملاء وأنشطة المنافسين. تأكد من أن المتاجر محدثة لاتجاهات السوق. إعداد تحليلات المبيعات والتقارير حول القضايا التشغيلية واتجاهات السوق والمنافسين والعملاء لتسهيل اتخاذ القرارات الشاملة بشأن استراتيجية إدارة العلام المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوظائف الشاغرة المتاحة على النحو التالي: خباز يتولى مساعد الخباز مسؤولية تنفيذ ودعم أنشطة الخبز اليومية وعرض المنتجات المخبوزة الطازجة وفقًا للمخطط المعتمد مع تقديم خدمات عملاء ممتازة. جزار سيتولى مساعد الجزار مسؤولية تحضير وتقطيع منتجات اللحوم وفقًا للمعايير المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مدير التجزئة مسؤول عن الإشراف على العمليات اليومية لمتجر التجزئة، والتأكد من سيرها بسلاسة، وتقديم تجربة عملاء ممتازة. يقود مديرو التجزئة الفرق، ويديرون المخزون، ويطورون استراتيجيات المبيعات، ويضمنون أن المتجر يلبي أهدافه المالية. المسؤوليات الرئيسية لمدير التجزئة المزيد...
We are looking for a friendly and detailoriented Retail Cashier to handle cash transactions assist customers and ensure smooth checkout operations in Dubai. The ideal candidate should have excellent customer service skills and experience in handling cash registers POS systems and sale المزيد...
Roles & Responsibilities Role: Customer Service Representative Client : Electronics & Phones Retail Store Contract Duration: 6 months ( starts in August 2024 ) Overview: Attend customers and build relationships that encourage them to come back again and again. Ideal candidate wi المزيد...
Job Responsibilities Daily inventory management tasks including ordering, receiving shipments/pallets, and stocking Deliver outstanding customer service reflecting Company Store’s commitment to our customers and creating an enhanced shopping experience Support with in-st المزيد...
We are seeking a highly organized and proactive Office Administrator to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for managing daily office operations coordinating administrative tasks and ensuring smooth workflow within the organization.Key Responsibilities:Over المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعد تنفيذي للمكتب منظم للغاية ونشط لدعم قسم تكنولوجيا المعلومات بالمجموعة، سيكون مسؤولاً عن إدارة المهام الإدارية العامة، وتتبع العقود، والتعامل مع الشؤون المالية والفواتير، وتنظيم اجتماعات البائعين، والمساعدة في خطط تطوير الموظفين. يتطلب هذا الدور مهارات اتصال المزيد...
We are looking for a reliable and organized Office Assistant to support daily administrative and clerical tasks in our office in Dubai. The ideal candidate will ensure smooth office operations by handling documentation assisting staff and maintaining a clean and organized workspace.Ke المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بالتوافق مع استراتيجية الموارد البشرية، يكون هذا الدور مسؤولاً عن: إنشاء وقيادة التقويم لجميع أحداث المسؤولية الاجتماعية للشركات على مدار العام بناءً على تقويم الأمم المتحدة إدارة مبادرات الموارد البشرية المتكررة والأنشطة الرياضية مراقبة ميزانية المسؤولية الاجتما المزيد...
سيكون دور مدير العمليات/المكتب متنوعًا للغاية، حيث سيكون مسؤولاً عن الإشراف على العمليات اليومية والتشغيل السلس للمكتب. سيدير ويشرف على فريق من الموظفين لضمان وتحسين الإنتاجية وضمان الالتزام بسياسات وإجراءات الشركة. بالإضافة إلى ضمان إكمال جميع المهام التي يقوم بها الفريق بكفاءة وفع المزيد...
Responsibilities: Manage the Managing Director's calendar, scheduling appointments, meetings, and events efficiently. Oversee office operations and procedures to ensure organizational effectiveness and efficiency. Coordinate office activities and operations to secure efficiency and c المزيد...
المرشح المثالي هو لاعب فريق يهتم بالتفاصيل وسيكون نقطة الاتصال الأولى للزوار في المكتب، ويحييهم بطريقة مهذبة ولطيفة. سيتم تكليفك أيضًا بمهام حسب الحاجة (أي تنظيم البريد الوارد والصادر، والعمل الإداري، والدعم الإداري العام). المسؤوليات الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها توزيع البري المزيد...
يقوم بتحديث وصيانة نسخة شخصية من دليل الموظفين والموارد الأخرى لضمان توزيع المعلومات بدقة. يحافظ على جميع جهات الاتصال في حالات الطوارئ ويتواصل معهم أثناء حالات الطوارئ وغير الطوارئ حسب الحاجة. يدير البريد الوارد لجميع الأقسام. يحافظ على منطقة الاستقبال وغرف الاجتماعات آمنة ونظيفة من المزيد...
Responsibilities: Screening telephone calls, taking messages and responding to queries. Arranging domestic and international flights, transportation, and accommodation for C-level executives. Managing C-level executives' personal and business diaries. Coordinating meetings, المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Retail Office Supplies And Gifts في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 710 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل المكتب الأمامي, مدير المكتب, مدير المكتب, Front Office Supervisor, مشرف مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل