وظائف تقديم الخدمات في الإمارات
وظائف تقديم الخدمات في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Manager - Service Delivery
Responsibilities: Client Relationship Management: Build and maintain strong relationships with clients, understanding their needs and ensuring customer satisfaction through effective communication and solution delivery. Strategic Planning: Develop and implement strategic plans to achi المزيد...
In this role, you will: Be a UAE National with a Khulasat Al Khaid Plan the shift and ensure constant collaboration with key stakeholders as required. Plan and ensure implementation of relevant contingency and service recovery plans in case of any operational disruptions to en المزيد...
إجراء جميع الأنشطة بما يتماشى مع العناصر غير القابلة للتفاوض والعمليات المعمول بها والركائز الثقافية. التأكد من فهم العقود / عروض الأسعار المخصصة بالكامل والاستفادة منها. تنسيق ومراقبة جميع الأنشطة الوظيفية على النحو المبين في إدارة دورة الوظيفة عبر الحدود التنظيمية. جدولة وتوزيع المو المزيد...
Service Delivery Coordinator
Contributing with measurable performance goals settings that include personal improvement and competency efficiencies focus on: Service Delivery performance improvement, supporting critical operational gaps, and mainntaining personal feedback session with SD Manager to review operatio المزيد...
Service Delivery Coordinator
Responsibilities: essing the service needs of clients and linking them to the appropriate resources and providers. Facilitating programs and services, job training, and transportation. Developing a resource directory of local social service agencies and providers for easy access. المزيد...
قيادة تقديم خدمات تكنولوجيا المعلومات وفقًا لاتفاقيات مستوى الخدمة المتفق عليها، لتلبية متطلبات الأعمال وضمان مستويات عالية من رضا العملاء. تطوير وتنفيذ استراتيجيات وسياسات وإجراءات إدارة خدمات تكنولوجيا المعلومات بما يتماشى مع أفضل ممارسات الصناعة (إطار عمل ITIL) لتبسيط العمليات وت المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مركز عمليات الشبكة للبنية الأساسية، ITIL، إدارة الفريق المؤهلات المطلوبة الخبرة: خبرة لا تقل عن 10 سنوات في عمليات الشبكة، مع 5 سنوات على الأقل في دور إداري أو قيادي داخل مركز عمليات الشبكة. المهارات الفنية: معرفة واسعة بمفاهيم الشبكات والبروتوكولات (TCP/IP وDNS المزيد...
دعم استراتيجية مبيعات GBS، وضمان التوافق مع أهداف المنظمة. تقديم التميز التشغيلي، وتحسين العمليات وخفض التكاليف. تعزيز ثقافة التحسين المستمر والابتكار داخل فريق GBS. بناء علاقات قوية مع أصحاب المصلحة في وحدة الأعمال. الحفاظ على مستوى عالٍ من الامتثال وإدارة المخاطر داخل عمليات GBS. ال المزيد...
Responsibilities: Maintaining positive relationships with customers. Identifying customer needs and overseeing service delivery within the business context. Leading the service delivery team, managing conflict, and ensuring the team's processes and tasks are carried out effi المزيد...
فهم نتائج الأعمال المطلوبة من خدمات العملاء مساعدة فريق المبيعات في إنشاء اتفاقيات الخدمة وخطط الدعم العمل كعضو في فريق يقدم خدمة عملاء مركزة. أخذ زمام المبادرة للتطوير المستمر للمعرفة بالموقع المحلي والخبرة الفنية والمهارات المهنية. مدير / إدارة خدمة العملاء بالتنسيق مع الفرق المعنية المزيد...
esponsibilities: Maintaining positive relationships with customers. Identifying customer needs and overseeing service delivery within the business context. Leading the service delivery team, managing conflict, and ensuring the team's processes and tasks are carried out effici المزيد...
About the job Key Responsibilities: Service Delivery – achieving all key contractual SLAs Day to day Client management Lead all client and internal calls for the process, single point of contact Direct WFM, Training, and other shared services for optimum functioning of المزيد...
مدير توصيل خدمات تكنولوجيا المعلومات
قيادة فريق متعدد اليات من المديرين ذوي المستوى الأدنى أو فريق محلي / متعدد البلدان من متخصصي تكنولوجيا المعلومات، وتوفير حلول تكنولوجيا المعلومات / خدمات تكنولوجيا المعلومات المناسبة والفعالة لمنطقة / منطقة جغرافية محددة، وفي نهاية المطاف إدارة موارد تكنولوجيا المعلومات المستضافة ودعم المزيد...
Organisational Design Service Delivery Manager
Roles & Responsibilities Job Description • Lead the creation and execution of the section's strategic objectives, policies, initiatives, and operational plans to ensure they align with the organisation's overall goals. • Oversee the development of the section's annual budget, ensurin المزيد...
Relocate To Malta Service Delivery Manager
Our clients Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations providing their clients with the ability to keep up with the everchanging digital world by implementing Microsofts Enterprise Re المزيد...
Relocate To Malta Service Delivery Manager
Our clients Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations providing their clients with the ability to keep up with the everchanging digital world by implementing Microsofts Enterprise Re المزيد...
درجة أو مرتبة الشرف (12+3 أو ما يعادلها) في موضوع مرتبط بعلوم الكمبيوتر أو ما شابه. حاصل على شهادة Scrum Master مع خبرة عملية تزيد عن 3 سنوات في مجال إدارة Scrum، PMI ACP (معفى من انتقال مراكز تطوير البرمجيات الحالية) الخبرة أكثر من 5 سنوات من العمل في مجال تكنولوجيا المعلومات في م المزيد...
Head Of Service Qualification And Delivery - Abu Dhabi Based
Profile Bachelor's degree in Business Administration or a related field.Professional certifications in project management, service delivery, or related areas.Extensive experience in service delivery within complex organisational settings such as a large holding group, or a shared serv المزيد...
Responsibilities: Maintaining positive relationships with customers. Identifying customer needs and overseeing service delivery within the business context. Leading the service delivery team, managing conflict, and ensuring the team's processes and tasks are carried out effic المزيد...
Customer Service Agent
Responsibilities: Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. S المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال تقديم الخدمات في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 8817 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, نادل, وكيل خدمة الضيوف, مضيفة, معالج سبا على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل