وظائف Chair في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Chair في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Carpenter

Marriott Hotels Resorts - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite

DescriptionPOSITION SUMMARYRespond and attend to guest repair requests. Communicate with guests/customers to resolve maintenance issues. Perform preventive maintenance on tools and kitchen and mechanical room equipment including cleaning and lubrication. Visually inspect tools equipme المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 5 أيام | | التقديم السريع

Bell Attendant

AccorHotel - رأس الخيمة - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Bell AttendantAlways lending a helping hand with a smile. As a Bell Attendant your passion for the property and your respect for our guests belongings will ensure that our guests Feel Welcome as soon as they arrive.What you will be doing:Timely delivery of guests luggage messages and المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 25 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

Rigger

Egis Group - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are seeking a skilled and experienced Rigger to join our dynamic team in Dubai United Arab Emirates. As a crucial member of our organization you will be responsible for the safe and efficient lifting and moving of heavy equipment and materials on our job sites.Inspect and prepare l المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 24 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Chair في الإمارات - دبي, رأس الخيمة - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف جرس, نجار, الحفار على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.