وظائف Property Management في الشارقة
وظائف Property Management في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تحقيق أهداف المبيعات الشهرية الفردية كما حددتها الإدارة عملية بيع العقارات الكاملة من التعليمات إلى التحويل تأهيل العملاء المحتملين وإدارة البيانات باستخدام نظام إدارة علاقات العملاء الخاص بالشركة إكمال جميع الوثائق اللازمة المرتبطة ببيع / تأجير العقارات بما في ذلك إعداد وتنفيذ اتفاقي المزيد...
تحقيق الأهداف الشهرية الفردية كما حددتها الإدارة تأهيل العملاء المحتملين وإدارة البيانات باستخدام نظام إدارة علاقات العملاء الخاص بالشركة إكمال جميع الوثائق اللازمة المرتبطة ببيع/تأجير العقارات بما في ذلك إعداد وتنفيذ اتفاقيات البيع والمواد الإعلانية البقاء على اطلاع دائم باتجاهات الس المزيد...
Responsibilities: Preparing and managing budgets. Attracting new tenants through advertising, property viewings, and encouraging referrals. Interviewing tenants and running credit checks. Setting rental rates, negotiating and enforcing lease agreements. Addressing tenant compla المزيد...
We are recruiting a Property Handover Executive for one of our clients based in Sharjah UAE.About Our Client:Our client specializes in creating premier integrated lifestyle communities and destinations focused on delivering inspirational lifestyle experiences that enhance the quality المزيد...
Property Consultant Secondary Market
Property Consultant (Secondary Market)Role Description:This is a fulltime onsite role for a Property Consultant (Secondary Market) at Al Khat Al Thahabi Real Estate in Sharjah United Arab Emirates. As a Property Consultant your responsibilities include facilitating property transactio المزيد...
Responsibilities: Generating an investment policy statement, outlining our clients’ investment objectives. Constructing successful investment portfolios informed by market conditions and economic trends. Buying and selling securities in client accounts to maintain a specifi المزيد...
Responsibilities: Assisting clients to make sound property-purchasing decisions. Finding clients in need of consultancy services through cold-calling, advertising, and business presentations. Analyzing market trends and demographics to identify the most sought-after and profitabl المزيد...
Responsibilities: Managing the purchase, sale, rental, or development of properties. Monitoring real estate income and expenditure, as well as collecting payments. Determining rental income and negotiating lease agreements. Authorizing maintenance, repair, equipment, and supply المزيد...
Industrial Property Consultant
Responsibilities: Preparing and managing budgets. Attracting new tenants through advertising, property viewings, and encouraging referrals. Interviewing tenants and running credit checks. Setting rental rates, negotiating and enforcing lease agreements. Addressing tenant compl المزيد...
تقديم خدمة إدارية للتأجير لدعم فريق إدارة العقارات. التأكد من تلبية رضا العملاء والمستأجرين. مساعدة فريق إدارة العقارات في عملية التجديد وجمع الدفع. تحديث النظام وإعداد الوثائق للمستأجرين والمسح الضوئي لقاء وترحيب بجميع زوار المكتب بطريقة احترافية. التعامل مع جميع رسائل البريد الإلكتر المزيد...
Property Sales Consultant
Responsibilities: Assisting clients to make sound property-purchasing decisions. Finding clients in need of consultancy services through cold-calling, advertising, and business presentations. Analyzing market trends and demographics to identify the most sought-after and profitab المزيد...
- General administrative and clerical support. - Writing and replying on emails after getting approval from Direct/General managers. - Prepare letters, quotations & property management agreements. - Send renewal notice, legal notice & quotations for tenants when requested. المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
كمدير ليلي، ستشرف على الإشراف الليلي لفريق المكتب الأمامي للتأكد من أن أعضاء الفريق مستعدون ومطلعون جيدًا لتقديم تجربة استثنائية لضيوفنا بدءًا من تسجيل الوصول وحتى تسجيل المغادرة. المدير الليلي مسؤول عن إدارة الانطباعات الأولى لضيوفنا، وبالتالي يجب عليه أداء المهام التالية وفقًا لأعلى المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating wit المزيد...
تحقيق نتائج إيجابية من استفسارات الضيوف في الوقت المناسب وبطريقة فعالة ضمان تجربة استقبال فعّالة للضيوف، بما في ذلك تسجيل الدخول/الخروج، واستكمال إجراءات التدقيق، حسب الحاجة التأكد من إبقاء المدير على علم تام بأي ملاحظات ذات صلة من الضيوف و/أو الأقسام الأخرى إظهار مستوى عالٍ من خدمة ا المزيد...
تحقيق نتائج إيجابية من استفسارات الضيوف في الوقت المناسب وبطريقة فعالة ضمان تجربة استقبال فعالة للضيوف، بما في ذلك تسجيل الوصول/المغادرة، وإكمال إجراءات التدقيق، كما هو مطلوب تأكد من أن مدير خدمة الضيوف على علم تام بأي تعليقات ذات صلة من الضيوف أو الإدارات الأخرى إظهار مستوى عالٍ من خ المزيد...
Property Consultant Provident Real Estate Dubai
Responsibilities: Assisting clients to make sound property-purchasing decisions. Finding clients in need of consultancy services through cold-calling, advertising, and business presentations. Analyzing market trends and demographics to identify the most sought-after and profitabl المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Property Management في الشارقة - اكتشف 1352 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, مدير مبيعات, مساح الكميات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل