وظائف Property Management في رأس الخيمة
وظائف Property Management في رأس الخيمة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
DescriptionPOSITION SUMMARYPromote awareness of brand image internally and externally. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Communicate with potential owners via telephone to set up preview package sales/tours. Encourage gues المزيد...
Supervises and directs Concierge Bell Desk activities and Bell Staff as well as Doormen Valet Parking and airport transportation requirementsProvides information pertaining to all hotel services local places of interests restaurants doctors sightseeing tours and any other information المزيد...
To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive Anantara manner.To have a complete knowledge of the hotel product including room types rates relative features and facilities food and beverage outlets and promotions spa and health club and other Anantara المزيد...
Key Responsibilities:Guest Experience & Service Excellence:Greet and welcome guests ensuring a seamless checkin and checkout experience.Address guest inquiries complaints and special requests promptly and professionally.Ensure VIP and repeat guests receive personalized attention.M المزيد...
Verify and/or reconcile all revenue centers as reported in the Income Journal daily.Collect/Audit paperwork from all revenue centers in the hotel ensuring accuracy and compliance with hotel polices.Review and balance rebates paid outs miscellaneous charges and ambassadors charges to t المزيد...
Complete the important tasks outlined on the Officer Shift Checklist to record and follow up all job related incidences in the Officer LogReport broadband and telephone equipment defects to the relevant vendorsAttend to complaints and enquiries referred to by Communications AssistantH المزيد...
General Manager - Sofitel Al Hamra Beach Resort
Be an ambassador of the brand and the property as General Manager where your leadership strong interpersonal skills and strategic vision will drive an engaged team guest satisfaction and maximized operating results. You will bring your strong commercial and business acumen and tenacit المزيد...
Provide administrative assistance as required to Sales teamMaintaining Sales collateral and creating and updating Power Point presentations for Sales and Conferences departmentPreparing a variety of weekly and monthly Sales reportsMaintaining all department records tracking sheets inc المزيد...
The Community and Inspection Coordinator is responsible for managing communityrelated concerns ensuring compliance with property rules issuing notifications and resolving issues reported by residents. This role facilitates communication between tenants owners and internal departments المزيد...
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIESPlease note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business their guests and their colleagues. Within this the key responsibilities for this pos المزيد...
Verify and/or reconcile all revenue centers as reported in the Income Journal daily.Collect/Audit paperwork from all revenue centers in the hotel ensuring accuracy and compliance with hotel polices.Review and balance rebates paid outs miscellaneous charges and ambassadors charges to t المزيد...
Oversees the Heartist Accommodation operations ensuring that the Heartist Accommodation standards and procedures are fully known and followed.To ensure that all the public areas are inspected as per standards.To ensure the up keeping of all the public areas in the Accommodation areas المزيد...
Complete the important tasks outlined on the Officer Shift Checklist to record and follow up all job related incidences in the Officer LogReport broadband and telephone equipment defects to the relevant vendorsAttend to complaints and enquiries referred to by Communications AssistantH المزيد...
محلل إدارة الإيرادات
إبلاغ العمليات التي يجب اتباعها من حيث جودة الحجز وإدخال البيانات الصحيحة في نظام إدارة الممتلكات، إلى فريق الحجز ومكتب الاستقبال. زيادة حصة السوق وأداء الإيرادات من خلال التسعير المناسب وإدارة المزيج. تطوير استراتيجية تسعير شاملة لتشمل جميع قطاعات السوق وقنوات التوزيع تقديم التوجيه ب المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Property Management في رأس الخيمة - اكتشف 14 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل اتصالات, رئيس قسم الكونسيرج, مشرف مكتب الاستقبال, وكيل خدمة الضيوف, مشرف الإسكان على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل