وظائف Performance Improvement في الإمارات
وظائف Performance Improvement في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات الدور مسؤول عن قيادة مبادرات البيع المتبادل من خلال تعظيم مشاركة المستخدم وتبنيه عبر القطاعات المتعددة لشركة Careem. سيستفيد صاحب الدور من الرؤى الاستراتيجية وتحليلات البيانات المتقدمة والفهم العميق لسلوك المستهلك لإنشاء وتنفيذ استراتيجيات البيع المتبادل المستهدف المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Overview:Today, SCA Health has grown to 11,000 المزيد...
إجراء مراقبة لبطاقات الأداء المتوازنة، وضمان التوافق مع الأهداف التنظيمية. جمع البيانات وتحديث بطاقات الأداء المتوازنة بانتظام، وتقديم رؤى وتوصيات لتحسين الأداء. مراقبة وتحديث اتفاقيات مستوى الخدمة (SLA) لكل أصل تجاري، وضمان الامتثال والكفاءة. التعاون مع فرق متعددة الوظائف لتحديد فرص المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤوليات / ما تفعله: اكتشاف الاحتيال وإساءة الاستخدام والهدر ومنعهما من قبل مقدمي الخدمات الطبية للمناطق / البلدان المخصصة يُطلب استخراج البيانات وتحليلها لإجراء التحقيقات بشأن مطالبات مقدمي الخدمات. دعم ودفع استراتيجية هدف الادخار كما حددها رئيس MPM العالمي المزيد...
KEY RESPONSIBILITY Collaborate with cross-functional teams to analyse and assess current business processes. Identify opportunities for process optimisation, cost reduction, and overall efficiency improvement. Support the implementation of process improvement initiatives, ensu المزيد...
Responsibilities: Analyzing company processes and procedures. Developing process enhancement strategies. Investigating shortfalls, issues, and complaints in current business processes. Establishing norms and standards of company performance. Monitoring staff performance and org المزيد...
Continuous Improvement Manager
What You'll Do As a Continuous Improvement Manager, you will play a pivotal role in leading continuous improvement initiatives across the Credit Policy and Acceptance Services groups. Your primary responsibility will be identifying opportunities for process improvement, redesi المزيد...
أخصائي أول التحسين المستمر
تنفيذ أفضل الممارسات في تحسين العمليات مثل LSS وKaizen و6s وأدوات الجودة الأخرى لإعادة هندسة العمليات لتحقيق أهداف البرنامج. تطوير وصيانة وتحديث مجموعة أدوات تحسين العملية لضمان اتساق استخدامها. تحديد وقيادة مشاريع تحسين العمليات التي تؤدي إلى توفير التكاليف وزيادة الإنتاجية وتحسين ال المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تحديد معايير أفضل الممارسات وتنفيذها وإنشاء آليات مستدامة لمراجعة هذه العمليات/الأنظمة ودفع تبنيها استخدام منهجية PDCA لدفع التحسينات على نطاق صغير في العمليات استخدام منهجية Kaizen لدفع تحسينات واسعة النطاق في العمليات أو خفض التكاليف. السيطرة على طرح العمليات المزيد...
Partner - School Improvement
Full job description Aldar Education is currently seeking a School Improvement Partner (SIP) to support our growing family of owned and operated schools in the UAE. Due to planned current and future expansion, we are looking to add to our current Education team supporting our British, المزيد...
Continuous Improvement Specialist
Roles & Responsibilities SAFETY, SECURITY & COMPLIANCE • Maintains the highest standards of corporate governance, ensuring that all activities are carried out ethically and in compliance with Company's Security, Compliance & HSE policies, Management System, relevant laws, regulations, المزيد...
Business Improvement Specialist
Role responsibilities: Maintain up-to-date records for the Business Improvement pipeline of ideas and projects to ensure prioritisation of ideas and active attendance at the change board. Engage with idea proposers to assess and action new improvement ideas. Track progress of impro المزيد...
1. استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. 2. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. المزيد...
أخصائي التخطيط والأداء
تطوير وإدارة خطط التعدين طويلة الأجل وقصيرة الأجل، بما في ذلك جدولة الإنتاج، وحركة المواد، واستخدام المعدات لتلبية أهداف الإنتاج. إجراء تحليل وتقييم منتظم للأداء لأنشطة التعدين، وتحديد مجالات التحسين، وتنفيذ استراتيجيات لتعزيز الكفاءة التشغيلية والفعالية من حيث التكلفة. التعاون مع فرق المزيد...
KEY ACCOUNTABILITIES: Performance Measurement and Analysis: Design and implement comprehensive performance measurement systems aligned with corporate strategies and goals. Conduct in-depth analysis of key performance indicators (KPIs) to identify trends, opportunities, and areas المزيد...
Main AccountabilitiesThe Director of Center Operations Excellence & Performance will provide strategic leadership and oversight for the Central Operations Excellence & Performance department. This role is responsible for managing and guiding teams focused on Guaranteed المزيد...
Main AccountabilitiesThe Director of Center Operations Excellence & Performance will provide strategic leadership and oversight for the Central Operations Excellence & Performance department. This role is responsible for managing and guiding teams focused on Guaranteed المزيد...
Main AccountabilitiesThe Director of Center Operations Excellence & Performance will provide strategic leadership and oversight for the Central Operations Excellence & Performance department. This role is responsible for managing and guiding teams focused on Guaranteed المزيد...
Main AccountabilitiesThe Director of Center Operations Excellence & Performance will provide strategic leadership and oversight for the Central Operations Excellence & Performance department. This role is responsible for managing and guiding teams focused on Guaranteed المزيد...
Operational Performance Manager
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and wo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Performance Improvement في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 7522 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, المحاسب, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل