وظائف Contact Center Agent في الإمارات
وظائف Contact Center Agent في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
DescriptionPOSITION SUMMARYAnswer record log and process all guest calls requests questions or concerns. Operate telephone switchboard station. Process guest requests for wakeup calls screening calls do not disturb call forwarding conference calls TDD relay calls and nonregistered gue المزيد...
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIESPlease note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business their guests and their colleagues. Within this the key responsibilities for this pos المزيد...
Duties and Responsibilities: Answering phones from customers professionally and responding to customer inquiries and complaints. Researching required information using available resources. Handling and resolving customer complaints regarding product sales to customer service problems. المزيد...
The Guest Service Center Agent is a key representative of our hotel and the Anantara brand. He or she creates one of the most powerful first impressions to our guests. Anantara Guest Service Center Agents all have a friendly and outgoing personality and are genuinely interested in mee المزيد...
We are looking for a highly motivated and customerfocused Call Center Agent to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls assisting customers with inquiries and providing excellent service to ensure customer satisfaction.Key المزيد...
The Guest Service Center Agent is a key representative of our hotel and the Anantara brand. He or she creates one of the most powerful first impressions to our guests. Anantara Guest Service Center Agents all have a friendly and outgoing personality and are genuinely interested in mee المزيد...
Call Center Agent Bilingual Speakers
Job responsibilities:The role of each Call Center Representative is to handle high volume incoming phone calls while adhering to the quality of standards by accepting ownership for effectively solving customer issues complaints and inquiries and by keeping customer satisfaction at the المزيد...
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIESPlease note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business their guests and their colleagues. Within this the key responsibilities for this pos المزيد...
The Role As a Front Office team member you are part of a team that is responsible for the smooth stay and experiences of the guests.This service must be sincere warm and with enthusiasm ensuring that all guests are comfortable in their surroundings and are assisted where ever pos المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مدير مركز اتصال فاخر للإشراف على عمليات مركز الاتصال لبرنامج الولاء الخاص بعملائنا. سيكون المرشح المثالي مسؤولاً عن قيادة فريق من وكلاء مركز الاتصال لتقديم خدمات مخصصة لأعضاء برنامج الولاء. يتطلب هذا الدور مهارات قيادية قوية في بيئة سريعة الخطى وخدمة ع المزيد...
وكيل مركز الاتصال
الأدوار والمسؤوليات يحتاج وكيل مركز الاتصال إلى مجموعة متنوعة من المهارات للتعامل بفعالية مع تفاعلات العملاء وتقديم خدمة عالية الجودة. فيما يلي بعض المهارات الأساسية لوكيل مركز الاتصال: 1. مهارات الاتصال الاستماع النشط: فهم احتياجات العملاء ومخاوفهم دون مقاطعتهم. الكلام الواضح: نقل المزيد...
We are looking for a customerfocused and professional Call Center Agent to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls providing excellent customer service and resolving inquiries efficiently.Key Responsibilities:Answer incom المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الإنجليزية والعربية - جيد في الكتابة والتحدث يجب أن يكون لديه خبرة تتراوح من 2 إلى 4 سنوات في مركز الاتصال القسم الثاني: المسؤوليات الرئيسية التعامل مع جميع المكالمات والتعامل بكفاءة مع جميع العملاء المنزعجين أو الصعبين. إدارة جميع المشكلات والتوصية بحل فعال في المزيد...
We are URGENTLY looking for an Hindi/Urdu & English speaker for a Call Center position with the following qualifications: - Can communicate in both English & Hindi/Urdu languages. - With customer service work experience - Willing to work in shifts - Can join immediately! • *Job Types المزيد...
Speaks clearly distinctly and with a friendly courteous tone. Uses listening skills to put callers at ease and obtains accurate complete information. Answers incoming calls and directs them to guest rooms through the telephone console or to hotel personnel or departments.Takes and dis المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Contact Center Agent في الإمارات - دبي, رأس الخيمة, أبوظبي - اكتشف 15 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مركز الاتصال, مدير مركز الاتصال, ممثل مركز الاتصال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل