وظائف موظف إداري في الشارقة
وظائف موظف إداري في الشارقة
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
. Schedule meetings, prepare an agenda, coordinate with concerned departments, and prepare minutes of the meeting. . Screen and receive telephone calls and emails, provide necessary information, and transfer calls to the concerned person. . Prepare official correspondence, emails, d المزيد...
درجة علمية و/أو خبرة كبيرة في إدارة المكاتب مع خبرة لا تقل عن ثلاث سنوات في المجال الإداري. مبتدئ يتمتع بدرجة عالية من الطاقة والاهتمام الدقيق بالتفاصيل. إحساس قوي بالمبادرة وعقلية تحسين العملية. مرونة عالية وإبداعية في حل المشكلات، مع قدرة قوية على القيام بمهام متعددة. مهارات اتصال ش المزيد...
Manage all email correspondence for the MD, including sorting, prioritizing, and responding to emails in a timely and professional manner. Handle incoming phone calls for the MD, screening and directing calls as appropriate. Act as the primary point of contact for external stakeho المزيد...
Administrative Logistics Coordinator
Black & Grey HR egypt -
الشارقة
-
الامارات
- Coordinate container bookings for plastic material shipments, ensuring timely delivery and cost-effective transportation solutions. - Negotiate rates and terms with shipping lines and logistics service providers to optimize freight costs and maintain market competitiveness. - Review المزيد...
Administrative Assistant Arabic Speaker
Parsons Corporation uae -
الشارقة
-
الامارات
Gathers statistics and general data; reviews and combines this information into established reports for use within and outside the unit. May develop new reports or revise existing reports, as directed. Such reports may be in spreadsheet or graphical formats, or narrative style. May المزيد...
Patient Relations Officer - Emirati
University Hospital Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
Actively participates in upholding and promoting the vision and culture of University Hospital-Sharjah (UHS). Complies with all UHS policies and procedures and fire regulations. Participates in all aspects of the International Accreditation program to assist UHS attain and maintai المزيد...
Administrative Assistant - Fit-out Professional
SADECO Decoration LLC -
الشارقة
-
الامارات
1. Comprehensive Administrative Support: - Assist in planning, organizing, and executing administrative tasks specific to fit-out projects. - Manage correspondence, emails, and phone calls efficiently. 2. Project Documentation and Coordination: - Utilize in-depth knowledge of fit- المزيد...
Administrative Assistant Ict It Security
American University of Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
Installing, administering, and troubleshooting network security solutions. Updating software with the latest security patches and ensuring the proper defenses are present for each network resource. Performing vulnerability and penetration tests, identifying and defending against t المزيد...
Administrative Assistant General Manager Office
Marriott International, Inc -
الشارقة
-
الامارات
Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking flights, cars, and ma المزيد...
Responsibilities: Developing procurement strategies that are inventive and cost-effective. Sourcing and engaging reliable suppliers and vendors. Negotiating with suppliers and vendors to secure advantageous terms. Reviewing existing contracts with suppliers and vendors to ensure المزيد...
BUSCAMOS: Analista/Programador Project Server 365 FUNCIONES TAREAS & CONOCIMIENTOS:Profesional con m s de 1 a o de experiencia con Project Server 365 a nivel API, y programaci n en .NET Conocimientos & Experiencia Imprescindibles Project Server 365 .NET Otro المزيد...
Conducting product research and resourcing new potential suppliers/vendors both inside and outside the U.A.E. Sourcing materials, goods, products, and services at the best market deals. Evaluating suppliers/vendors’ performance regularly and according to set KPIs. Negotiati المزيد...
Maintaining a deep knowledge of company products and services. Building and maintaining strong relationships with prospective and existing clients. Researching and pursuing new business opportunities. Identifying clients' needs and requirements and proposing suitable solution المزيد...
Maintaining physical and digital personnel records like employment contracts and PTO requests Update internal databases with new hire information Create and distribute guidelines and FAQ documents about company policies Gather payroll data like bank accounts and working days Pub المزيد...
Administrative Assistant General Manager Office
Marriott International, Inc & Ritz Carlton Hotel Company L.L.C. -
الشارقة
-
الامارات
Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking flights, cars, and ma المزيد...
Overseeing and supervising employees and all activities of the purchasing department. Preparing plans for the purchase of equipment, services, and supplies. Following and enforcing the company's procurement policies and procedures. Reviewing, comparing, analyzing, and approvi المزيد...
متابعة تسليم واستلام البضائع / الشحنة يعمل كحلقة وصل بين الإدارات / المشاريع / المديرين فيما يتعلق بالشحنات - التنسيق مع الإنتاج فيما يتعلق بجاهزية الأدوات للشحن عمليات التسريح تتابع التنسيق مع قسم المشاريع والإنتاج لتحديد توقيت الشحنات مسؤول عن قاعدة بيانات محدثة ودقيقة للأدوات والمو المزيد...
Conducting product research and sourcing new suppliers and vendors. Sourcing materials, goods, products, and services and negotiating the best or most cost-effective contracts and deals. Performing inventory inspections and reordering supplies and stock as necessary. Conducting m المزيد...
Develop and implement talent acquisition strategies and initiatives to attract and hire top talent. Collaborate with hiring managers to understand hiring needs and create job descriptions. Source, screen, and interview candidates to assess their skills, experience, and fit for the المزيد...
Creating and processing invoices Tally and Excel working knowledge is must. (Do not apply if not proficient) Vat knowledge. Cross-checking invoices with payments and expenses to ensure accuracy Managing a company’s accounts payable and receivable Sending bills, LPOs and i المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال موظف إداري في الشارقة - اكتشف 262 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل سائق, مساعد إداري, ضابط المشتريات, ضابط موارد بشرية, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التوظيف, شركات التوظيف, البحوث التنفيذية, الهندسة المدنية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل