وظائف إدارة الحسابات في عجمان
وظائف إدارة الحسابات في عجمان
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Required a Senior female accounts assistant for a furniture manufacturing company in Ajman Free Zone.Please email your CVWe require :Preferably Phillipine Female Assistant assistant 3 yrs experience age 30 and aboveKnowledge in ExcelManage / monitor the daily office operation.Maintain المزيد...
FEMALE SECRETARY CUM ADMINBACHELORS DEGREE GRADUATE OF ANY BUSINESS COURSE RELATEDAGE BETWEEN 30 36 YEARS OLDPHILIPPINE NATIONALITYVISIT VISA OR CANCELLED WHO CAN JOIN IMMEDIATELYCURRENT STAYING IN AJMANCAN WORK UNDER PRESSURE RESPONSIBLE & MATURESalary: AED2500.00 AED3000.00 per mo المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يقدم فريق استشارات الخدمات المالية مجموعة كاملة من الخدمات لعملائنا في الخدمات المصرفية والمالية، بما في ذلك الاستراتيجية ونمو الإيرادات (استراتيجية الدخول، وتحليل محفظة المنتجات، وتطوير خطة العمل وتحسين توليد الإيرادات)، والتميز التشغيلي (إعادة هيكلة المنظمة، وتط المزيد...
Required a Senior female secretary for a furniture manufacturing company in Ajman Free Zone.Please email your CVWe require :Preferably Philippine Female Secretary 3 yrs experience age 30 and aboveKnowledge in ExcelManage / monitor the daily office operation.Maintaining daily accounts المزيد...
تنسيق وإدارة أنشطة التسعير للمنتجات والخدمات. تحليل اتجاهات السوق وأسعار المنافسين لتحديد استراتيجيات التسعير المثلى. تطوير وتنفيذ نماذج واستراتيجيات التسعير لتحقيق أقصى قدر من الربحية. التعاون مع فرق المبيعات والتسويق لتحديد أسعار المنتجات والعروض الترويجية الجديدة. الحفاظ على بيانات المزيد...
To establish an annual budget marketing plan and action plans with measurable objectives so as to achieve revenue and profit goals outlined in the annual business plan.To maintain complete and supported records of all sales agreements contract and quotes for the hotel as per La Maison المزيد...
Conducting research on potential products vendors and services and comparing price and quality to ensure the best deal. Meeting with vendors and clients to negotiate the best Price. Liaising with delivery and store teams to ensure goods are received on time. Obtain material requests f المزيد...
Conducting research on potential products vendors and services and comparing price and quality to ensure the best deal. Meeting with vendors and clients to negotiate the best Price. Liaising with delivery and store teams to ensure goods are received on time. Obtain material requests f المزيد...
Conducting research on potential products vendors and services and comparing price and quality to ensure the best deal. Meeting with vendors and clients to negotiate the best Price. Liaising with delivery and store teams to ensure goods are received on time. Obtain material requests f المزيد...
تحليل وتقييم التحديات والقيود التي تواجه سلسلة التوريد الشاملة ومدير قسم الدعم باستمرار في تطوير وتنفيذ خطة للقضاء على تأثيرها أو تقليله. التركيز على اقتصاديات النقل وموازنة الحد الأدنى والحد الأقصى للحمولة وتحسين المخزون، باستخدام النماذج والأدوات التحليلية. تنظيم وإدارة وتتبع وموازن المزيد...
Conducting research on potential products vendors and services and comparing price and quality to ensure the best deal. Meeting with vendors and clients to negotiate the best Price. Liaising with delivery and store teams to ensure goods are received on time. Obtain material requests f المزيد...
Conducting research on potential products vendors and services and comparing price and quality to ensure the best deal. Meeting with vendors and clients to negotiate the best Price. Liaising with delivery and store teams to ensure goods are received on time. Obtain material requests f المزيد...
Role Overview: The HR and Administration Officer will manage both human resources and administrative duties ensuring effective operation of the company both within and outside the UAE. This role requires an excellent understanding of UAE labor laws visa processes and administrative ta المزيد...
Reporting to the Director of Revenue the Revenue Analyst is responsible to support the hotel Commercial Strategy team with reporting and data analysis. The role supports the DR in their efforts to improve and maintain data quality efforts in all areas of revenue reporting. The role al المزيد...
Black & Grey HR is recruiting for a globally recognized logistics services company. Our client is looking for an Assistant Manager Commercial who will be responsible for identifying and optimizing business development opportunities across the Middle East and GCC region. This role المزيد...
Black & Grey HR is seeking a Senior Sales Officer for a globally recognized logistics services company. The selected candidate will be responsible for identifying and optimizing business development opportunities across the Middle East and GCC region. This role involves conducting المزيد...
الإشراف والقيادة: إدارة وتحفيز فريق المبيعات لتحقيق أهداف المبيعات والحفاظ على معايير خدمة العملاء العالية. خدمة العملاء: معالجة استفسارات العملاء وحل الشكاوى بكفاءة. المبيعات وترويج السلع: مراقبة المبيعات، وضمان عرض المنتجات بشكل صحيح، والمساعدة في إدارة المخزون. العمليات: التعامل مع المزيد...
Mercedes Benz Workshop Team Leader
JOB DESCRIPTION 1. JOB DETAILS Job Title Team Leader Division Automotive Section Aftersales 2. JOB PURPOSE Oversee and ensure optimum utilisation of the available workshop labour and resources to achieve set operational efficiency targets. Ensure the team المزيد...
Civil Foreman/ TechniciansIndustry: Crown InternationalLocation: AjmanJob Type: Full timeSalary: 1500 to 3000 dirhamsExperience: 1 to 2 yearsFreshers are welcomeNationality: AnyVisa type: Visit visa or cancel visa or any typeVisa Accommodation Transportation & other benefits will be المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الترويج وبيع منتجات العطلات والسفر، والتعامل مع المهام المتعلقة بالترفيه لضمان ربحية الشركة وتحقيق الأهداف قيادة فريق من مستشاري السفر، وتوفير التدريب والدعم لتعزيز ثقافة التميز والإبداع. ضمان الامتثال للوائح السفر وبروتوكولات السلامة، والحفاظ على معايير عالية من المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الحسابات في عجمان - اكتشف 61 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل ديمي شيف دي بارتي, Demi Chef De Partie, مساعد حسابات, مدير العمليات, نادل على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التجزئة, خدمات الإعلان, إنشاءات البناء, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل