وظائف Receiving Officer في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة

وظائف Receiving Officer في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Receiving Clerk

AccorHotel - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Receive and verify goods on behalf of the Hotel against the purchase orders by taking into account the quality and quantity of the received products and note any discrepancies.Inspect the physical condition and count or measures the quality and weight of all items or supplies at the t المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 2 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

Receiving Officer

Marriott Hotels Resorts - الفجيرة - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

DescriptionPOSITION SUMMARYCheck figures postings and documents for correct entry mathematical accuracy and proper codes. Organize secure and maintain all files records cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record store access and/or analyze computerize المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 23 Jul | دوام كامل | التقديم السريع

Store Receiving Officer - Abu Dhabi

Black Pearl Consult - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon 5000 - 5000

We are looking for a detail-oriented and organized Store Receiving Officer to oversee and manage all incoming goods and materials for our operations. The ideal candidate will ensure accurate receipt inspection documentation and proper storage of items while maintaining high standards المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 Jul | دوام كامل | التقديم السريع

Receiving Officer / Storekeeper

AccorHotel - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are seeking an organized and efficient Receiving Officer / Storekeeper to join our team in Dubai United Arab Emirates. In this role you will be responsible for managing the receipt storage and distribution of goods in our warehouse facility. The ideal candidate will have a keen eye المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 17 Jun | دوام كامل | التقديم السريع

Cashier

Synergy Project Management - عجمان , دبي , الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 2000 - 2500

الوصف الوظيفي: أمين صندوق نبحث عن شخص ودود وكفء للانضمام إلى فريقنا كـ أمين صندوق / موظف خدمة عملاء. يجب أن يتمتع المرشح المثالي بمهارات تواصل ممتازة ويكون قادرًا على إتمام المعاملات بدقة وكفاءة مع تقديم خدمة عالية الجودة للعملاء. المهام والمسؤوليات الرئيسية: الترحيب بالع المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 12 May | دوام كامل | التقديم السريع

فتى التوصيل

Synergy Project Management - أبوظبي , دبي , الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 1200 - 1500

Distributing various packages to specified locations within a given time frame. Planning daily travel routes based on locations and time frames. Carefully loading and unloading all packages. Accepting and recording payment for delivered packages. Answering customers’ quest المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 07 May | دوام كامل | التقديم السريع

Receiving Officer

Marriott Hotels Resorts - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

DescriptionPOSITION SUMMARYReceive unload and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports. Stage merchandise by department mark appropriately for placement in facility and deliver merchandise to appropriate department. Verify and track re المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Receiving Officer في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 7 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استلام, عامل توصيل, كاتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.