وظائف Organizational Management في دبي
وظائف Organizational Management في دبي
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مساعدة الأعمال في تطوير المقاييس وفقًا لإطار عمل BSC. فحص ومراقبة مؤشرات الأداء الرئيسية لمعرفة ما إذا كانت تؤدي كما هو متوقع. فهم سبب عدم أداء مؤشرات الأداء الرئيسية كما ينبغي. تسهيل تحليل السبب الجذري مع الوظائف. تأكد من قياس فعالية العمليات التجارية الداخلية كجزء من بطاقة أدا المزيد...
Responsibilities Conduct thorough organizational assessments and diagnose issues to identify opportunities for improvement Collaborate with key stakeholders to develop and implement strategic plans and initiatives Design and deliver customized leadership development programs t المزيد...
Support the initiatives based on strategy and coordinate and support other HR sections for the execution plan. Coordinates with stakeholders to review organizational structure and makes recommendations regarding work assignments; conducts detailed audits of work assignments and per المزيد...
1. تنفيذ ودعم التحولات السلسة أثناء التغييرات التنظيمية من خلال ضمان وجود المنهجيات والعمليات والممارسات الصحيحة، وهو أمر بالغ الأهمية للحفاظ على الاستقرار التنظيمي ومعنويات الموظفين. 2-إدارة العلاقات مع أصحاب المصلحة الداخليين الرئيسيين من خلال فهم احتياجاتهم وتنفيذ التغييرات اللازم المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
Responsibilities Establish and oversee an evaluations capability consistent with Evidence-Based Policymaking Act requirements applying evaluation techniques and data analytics. Support the evidence officer in managing evidence act evaluations. Support CWMD program managers/dir المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
يعمل بفعالية مع الزملاء من الوظائف ذات الصلة (مثل تكنولوجيا المعلومات والتعلم والتطوير) ومبادرات التحسين الأخرى (مثل التميز التشغيلي، Six Sigma، Lean) عبر المؤسسة إبداعي ولديه دوافع ذاتية ومهارات قوية في حل المشكلات (يفكر خارج الصندوق) ميسر قوي وعامل تغيير ومتواصل (مستشار جيد) قادر عل المزيد...
Qualifications: Minimum 5-8 years experience in Talent Management, Learning or Organization Development and experiences with Talent Review, Succession Planning, Performance Management, Career Pathing, and Competencies Experience project managing and supporting organization-wide المزيد...
كن جزءًا من شركاء أعمال المخاطر لوظائف CEMEA الأخرى وقم بتيسير دورة NBIA الشاملة للمبادرات المحددة لـ CEMEA. تنسيق مراجعة دورة NBIAs العالمية داخل منطقة CEMEA مع التوجيه في الوقت المناسب لأصحاب المبادرة من أجل إكمال دورة تقييم المخاطر بجودة عالية. توفير الدعم بعد المراجعة لصاحب المباد المزيد...
المحاسبة المالية والإقفال الشهري/السنوي بما يتوافق مع المعايير الدولية لإعداد التقارير المالية وسياسات الفطيم وإجراءات التشغيل القياسية جداول GL الشهرية والموافقات والمراجعة بالتنسيق مع FSSC لتقليل الأخطاء الحفاظ على مدير المورد ومراقبة أوامر الشراء المحلية والنفقات ومعالجة الفواتير المزيد...
Your new role The main function of the role will be to provide financial data and analytical insight, to support commercial decision-making. You will be responsible for: Preparing monthly management accounts packs and providing detailed insight and analysis of the financials. This المزيد...
This is a remote position.Our agency is searching for friendly, energetic, self-motivated, and professional Travel Bookers to join our team. As a Travel Booker, you should be passionate about seeing the world and helping others do the same. This role involves planning holidays, sug المزيد...
Must have 9+ years of relevant data management consulting or industry experience Must have functional/technical proficiency with at least 1 full life cycle SAP implementations and 4+ years of retail industry and/or consulting experience Must have experience in execution of at le المزيد...
The Role Reporting to the SVP, People, you will be responsible for the success of our employee experience through people programs and manager enablement. This hands-on role will be responsible for providing support in the areas of engagement, leadership, change management, talent man المزيد...
Clinical Quality Management
myGwork - LGBTQ+ Business Community -
دبي
-
الامارات
Key Duties And Responsibilities Lead Quality Event Management activities related to the investigation, root cause analysis and development of corrective action/ preventive action plans for GCO assigned events, including unplanned deviations, corrective/ preventive actions and ef المزيد...
Qualifications Bachelor degree in Banking or Finance preferred. Ideally 3+ years experience in banking or other relevant environment Risk & AML certified as stipulated by Bank policy for Client Manager role Languages: English and/or local language skills as relevant to cou المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Organizational Management في دبي - اكتشف 26932 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, مدير التسويق, مدير المشروع, مساعد مدير, تنفيذي التسويق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل