وظائف Order Processing في أبوظبي
وظائف Order Processing في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
متلقي طلبات خدمة الغرف
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث حاليًا عن محترفين في مجال الأطعمة والمشروبات يتمتعون بالحيوية والدافعية الذاتية ويرغبون في المضي قدمًا في حياتهم المهنية. بصفتك موظفًا في خدمة الغرف، فأنت مسؤول عن تنسيق جميع متطلبات الخدمة الموجهة إلى خدمة الغرف وضمان تنفيذها الفوري، بهدف تحقيق أعلى قدر المزيد...
Kinetic has partnered with a leading Medical Devices company who are hiring an Order Processor to be based in Dubai. Manage orders received via phone or email. Verify order accuracy and completeness. Maintain accurate and up-to-date records of all orders, shipments, and customer المزيد...
Responsibilities: • Customer Service: • Greet and seat guests in a friendly and welcoming manner. • Take and serve food and beverage orders promptly and accurately. • Provide recommendations on menu items, taking into consideration guests' preferences. • Order Processing: • Enter orde المزيد...
Roles & Responsibilities Identify and establish new business opportunities through cold calling, networking, and referrals. Build and maintain strong relationships with clients to ensure customer satisfaction and loyalty. Maintain a high level of product knowledge to effectively addr المزيد...
Sales Support: · Assist the team in Managing schedules, appointments, and follow-ups. · Prepare and organize sales proposals, contracts, and other documentation. · Collaborate with team members to ensure timely responses to client inquiries. · Customer Relationship Management · A المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Ensure all F & B room service order calls are answered as laid out in Rixos standards and ensure efficient connection with the correct person. Perform as per Rixos standards. Be fully aware of the Rixellence المزيد...
Roles & Responsibilities Develop and maintain relationships with key clients in the Horeca industry to drive sales. Identify new business opportunities and actively pursue them to expand the customer base. Present product offerings to potential clients and negotiate contracts and pri المزيد...
Immigration Officer Case Processing
Desired Skills and Experience: Managing a team of Immigration Consultants and Administrators to ensure a high quality of service are delivered to clients at all times. Deliver a high volume of various immigration cases and achieve a consistently high satisfaction rating from clients. المزيد...
Order Taker - In Room Dining
What are we looking for? Excellent communication and organizational skills (Fluent in English/Arabic languages) A high level of Standards. Efficiency and punctuality. Attention to detail. A warm and friendly character. Ability to work in a fast-paced environment. Previous experience المزيد...
ما لا يقل عن 4 سنوات من الخبرة في إظهار العمق والاتساع في معالجة الإشارات وتحليل السلاسل الزمنية باستخدام أحدث تقنيات التعلم الآلي أو التعلم العميق أو تقنيات الذكاء الاصطناعي الأخرى؛ خبرة مثبتة في تطوير خوارزميات الذكاء الاصطناعي الأساسية في الصناعة أو الذكاء الاصطناعي الصناعي أو مشاك المزيد...
Responsibilities: Understands and perform all “rental cycle” tasks with the rental desk teams this includes but not limited to transport & logistics telematics monitoring administration related to hire desk operations account release request with credit control t المزيد...
Global Oil Gas Senior Rotating Equipment Engineer - Gas Processing And Ngl Fractionation
his role required candidate to permanently relocate at Dhahran Saudi Arabia. About the Company This company engages in the exploration production transportation and sale of crude oil and natural gas. It operates through the following segments: Upstream Downstream and Corporate. Th المزيد...
الأدوار والمسؤوليات استفسارات العملاء وحل المشكلات: الرد على استفسارات العملاء عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني أو الدردشة المباشرة أو شخصيًا، ومعالجة الأسئلة حول المنتجات أو الخدمات أو السياسات أو تفاصيل الحساب. حل مشكلات العملاء أو شكواهم أو مخاوفهم على الفور، وضمان تجربة إيجابية. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيكون التركيز الأساسي لهذا الدور هو العمل كحلقة وصل بين الأدوار المختلفة في الفرع ومقدمي الخدمات الخارجيين مثل الورشة والسائقين والهيئات التنظيمية الخارجية وما إلى ذلك لضمان تسليم السيارة للعميل بسلاسة في كل مرة، مع الحفاظ على سجلات المعاملات الخالية من الأخطاء لل المزيد...
موظف المشتريات
الإشراف على مراقبة المخزون من القرطاسية والموارد الصفية. تحديد وتقييم الموردين، والتفاوض على العقود، وبناء علاقات فعالة مع الموردين. تطوير وتنفيذ استراتيجيات الشراء التي تتماشى مع أهداف المدرسة وميزانيتها. إعداد وإصدار أوامر الشراء والتأكد من استيفاء جميع المواصفات والمتطلبات. معالجة المزيد...
Responsibilities: · Welcome and assist customers with their inquiries, providing a delightful and personalized experience. · Efficiently handle order taking, ensuring accuracy and timely processing. · Operate the Point of Sale (POS) system to complete transactions and manage custom المزيد...
Ability to approach to all legal authorities to apply and obtain all required NOCs, relocation permit, etc. These authorities include but not limited to Civil Defense, ADDC, ADSSC, DOT, ADM/ DM, Etisalat, Du, Transco, etc. • Submit requests for all legal permits’ issuance and renewal المزيد...
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
قراءة وتحليل المذكرات والطلبات والتقارير الواردة لتحديد أهميتها والتخطيط لتوزيعها. فتح وفرز وتوزيع المراسلات الواردة، بما في ذلك الفاكس والبريد الإلكتروني. حفظ واسترجاع المستندات والسجلات والتقارير الخاصة بالشركة. قم بتحية الزوار وتحديد ما إذا كان ينبغي منحهم إمكانية الوصول إلى أفراد المزيد...
KO Business Solutions is a family-owned staffing agency proud to work with a manufacturing company in Elk Grove Village, IL who is seeking a Customer Service Specialists to join their team. The Customer Service Representative is responsible for coordinating daily communications with c المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Order Processing في أبوظبي - اكتشف 640 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, المحاسب, موظف مشتريات, فني التكييف, مساعد حسابات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل