وظائف Oracle HRMS Functional في الإمارات
وظائف Oracle HRMS Functional في الإمارات
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Performing analyses on hardware, software, and network capabilities. Consulting with management and other departments as required. Improving system efficiency by consulting with end-users and providing innovative solutions. Analyzing and improving the performan المزيد...
Minimum 5 years of professional experience in Oracle Human Resources and Payroll applications implementation including minimum 5 ERP implementation cycles which includes UAE localization experience in the relevant modules Responsibilities Conduct project activities in line with المزيد...
تصميم وتطوير وتنفيذ حلول سلسلة التوريد الخاصة بـ Oracle E-Business Suite. العمل مع العملاء لفهم متطلبات أعمالهم وتطوير الحلول التي تلبي احتياجاتهم. قيادة وإدارة مشاريع التنفيذ من البداية إلى النهاية. تدريب المستخدمين على وحدات سلسلة التوريد الخاصة بـ Oracle E-Business Suite. توفير الد المزيد...
Oracle Financial Functional Consultant
This is a Physical Therapist job at Outpatient Private Practice Clinic in Olive Branch, MS 38654. We'll learn your requirements so that any job offer extended will meet your needs.Here are the logistics of the position:1. Salary range starting at $70,000 per year based on experience.2 المزيد...
تصميم وتكوين وتنفيذ حلول Oracle Fusion SCM الانخراط مع أصحاب المصلحة في الأعمال لجمع وتوثيق المتطلبات ترجمة متطلبات العمل إلى تكوينات Oracle Fusion SCM تطوير التخصيصات واختبارها ونشرها، وتوفير دعم ما بعد التنفيذ تعاون مع فرق متعددة الوظائف لضمان التكامل السلس مع أنظمة المؤسسة الأخرى إ المزيد...
Responsibilities: Developing procurement strategies that are inventive and cost-effective. Sourcing and engaging reliable suppliers and vendors. Negotiating with suppliers and vendors to secure advantageous terms. Reviewing existing contracts with suppliers and vendors to ensur المزيد...
Oracle Fusion Hcm Functional Consultant
Description InformationJob DescriptionTo administer and coordinate all day to day activitiesTo keep a track of operations on day to day basis.Walkin client handlingOffice ManagementRequirementsCandidate within 1 year experience in administration or reception jobFemale candidatesReady المزيد...
مستشار تقني وظيفي في Oracle EPM
المسؤول عن مشروع التنفيذ الشامل لـ Oracle EPM Cloud Stream. تكوين تطبيق Oracle EPM Cloud لتلبية متطلبات المستخدم وإعدادات التطبيق المستندة. تحديد وتخطيط تدفقات EPM Cloud التي تتكون من FCCS وEPBCS وARCS وTRCS من خلال العمل بشكل وثيق مع فرق المشروع عبر القطاعات الرأسية. المسؤول عن تطوير المزيد...
مستشار وظيفي في Oracle Fusion finance
الأدوار والمسؤوليات يجب أن يكون لديك خبرة لا تقل عن 8 سنوات مع حد أدنى من تنفيذ دورتين كاملتين على Oracle Fusion + EBS finance stream. خبرة في التنفيذ الكامل على الأقل مرتين كمستشار وظيفي في وحدات Oracle fusion المالية (AR و AP و FA و CM و GL و Exp و Tax & Intercompany) مع خبرة المزيد...
Responsibilities Minimum requirements Finance or Accounting knowledge What You’ll Do Contribute as a team member on customer projects. Assist customers by implementing Enterprise Resource Planning as part of Oracle’s cloud strategy. Act as a functional المزيد...
Purpose:Microsoft D365FO specialized.Microsoft D365FO ERP HRMS business analyst ensures HR technology solutions align with the strategic goals of IHS providing systems with enhanced user experience that support the business process needs of the HR organisation.This role is specific of المزيد...
Purpose:Microsoft D365FO specialized.Microsoft D365FO ERP HRMS business analyst ensures HR technology solutions align with the strategic goals of IHS providing systems with enhanced user experience that support the business process needs of the HR organisation.This role is specific of المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Focus on the functional aspects of systems such as SAP, Microsoft Dynamics, and Oracle. Customize solutions to meet business needs and ensure alignment with functional requirements. Desired Candidate Profile Any Nationality Bachelors in Co المزيد...
Responsibilities: Determining ERP needs via consultation, business process analysis, and observations. Evaluating existing IT infrastructure and recommending system improvements. Developing and configuring customized ERP solutions. Writing programs and scripts to design user-fr المزيد...
هذه هي المتطلبات الأساسية خبرة في استخدام NetSuite مع خبرة فنية ووظيفية معرفة برامج البناء تعتبر ميزة إضافية ولكنها ليست إلزامية. معرفة وحدات Oracle Finance GL وما إلى ذلك تعتبر ميزة إضافية فهم وحدات ERP الأخرى مثل الموارد البشرية والبناء والمخزون يعتبر ميزة إضافية المزيد...
Business Yst - Oracle Fccs Oracle Ppm Oracle Fusion Finance
Roles & Responsibilities - Oracle FCCS Implementation: Lead the implementation of Oracle FCCS, ensuring alignment with our organization's financial consolidation and reporting needs. - Oracle PPM Implementation: Drive the successful deployment of Oracle PPM, optimizing project manag المزيد...
Oracle Consultant
Responsibilities: Determining ERP needs via consultation, business process analysis, and observations. Evaluating existing IT infrastructure and recommending system improvements. Developing and configuring customized ERP solutions. Writing programs and scripts to design user-fr المزيد...
مسؤول عن الإدارة اليومية وصيانة أنظمة قاعدة البيانات قيد التشغيل، بما في ذلك المهام المتعلقة بتحديد مشكلات قاعدة بيانات التطبيق واستكشاف الأخطاء وإصلاحها. إجراء فحص صحي على قواعد البيانات وخوادم قواعد البيانات. خبرة في Oracle Enterprise Manager Grid Control 13c خبرة في مفاهيم النسخ ال المزيد...
الإشراف على معالجة الرواتب من البداية إلى النهاية داخل Oracle Fusion، بما في ذلك عمليات الرواتب والتحقق منها وإعداد التقارير. ضمان دقة الرواتب والامتثال لسياسات الشركة والمتطلبات التنظيمية. إدارة التكوينات المتعلقة بالرواتب، بما في ذلك الأرباح والخصومات والمزايا. تطوير الصيغ السريع المزيد...
Responsibilities • Collaborate with clients to understand their business processes and requirements within the HRMS (Human Resources Management System) and FMS (Financial Management System) modules of Oracle ERP. • Analyze and map client requirements to Oracle ERP functionalities and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Oracle HRMS Functional في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 66 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مستشار أوراكل الفني, مطور BI Oracle, مطور أوراكل, مدير قاعدة بيانات Oracle كبير, محلل وظيفي كبير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, التخزين, النقل واللوجستيات وسلسلة التوريد والتخزين, العقارات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل