وظائف Office Procedures Management في الإمارات
وظائف Office Procedures Management في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
What are we looking forAssistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role you should maintain the attitude behaviours skills and values that follow:Previous supervisory ex المزيد...
A company required an Office admin. should have Answered incoming calls; taking messages and re-directing calls as required. Performs office clerical activities such as managing the database documentation and recording.Providing administration support to sales agents senior managers a المزيد...
We are hiring for Office AdminMales and Females both can ApplyAsian Nationality can ApplyBelow are the Job Responsibilities:* Manage all office correspondence and communication (answering phone calls/messages/emails and receiving packages)* Managing all HR requirements for staff inclu المزيد...
Company:Oliver WymanDescription:Government and Public Institutions - Defense and Security Associate and Engagement Manager - DubaiWHO WE ARE Oliver Wyman is a global leader in management consulting. With offices in 70 cities across 30 countries Oliver Wyman combines deep industry kno المزيد...
المسؤوليات الرئيسية: . أداء مهام التنظيف العامة، بما في ذلك الكنس والمسح وإزالة الغبار والتنظيف بالمكنسة الكهربائية. . تنظيف وتعقيم مكاتب المكاتب، والمناطق المشتركة، وقاعات الاجتماعات، والمطبخ، والحمامات. . ضمان استخدام جميع معدات ومواد التنظيف بأمان وفعالية. . الاحتفاظ بمخزون من لواز المزيد...
Front Office Receptionist (Male)
مطلوب موظف استقبال (ذكور فقط)📢 تبحث شركة تطوير عقاري مرموقة، مقرها عجمان، عن موظف استقبال. - نظرة عامة على الوظيفة: يتولى هذا المنصب بدوام كامل مسؤولية إدارة عمليات الاستقبال، بما في ذلك الرد على المكالمات وتوجيهها، واستقبال الزوار ومساعدتهم، وتحديد المواعيد، والتعامل مع المهام الإد المزيد...
Job Role:Coordinate and monitor administration activities to support Operations Control and Laboratory etc ensuring efficient workflow and timely reporting.Key Responsibilities:Manage complete workflow from job registration to invoicing meeting KPIs and maintaining accurate records.Ve المزيد...
Minimum of 10 years of experience in planning and exposure to drilling engineering and operation with at least 3 years of cumulative experience on a rig site for the Oil & Gas field. And a minimum of 5 years of experience working as a senior drilling engineer in the Abu Dhabi offshor المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Office Procedures Management في الإمارات - أبوظبي, دبي, عجمان - اكتشف 8 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف إداري, مساعد مدير المكتب الأمامي, مسؤول المكتب, منظف المكاتب, كبير مهندسي الحفر على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل