وظائف عمليات المكتب في رأس الخيمة
وظائف عمليات المكتب في رأس الخيمة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIESPlease note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business their guests and their colleagues. Within this the key responsibilities for this pos المزيد...
Our client is looking for a reliable and detailoriented Bookkeeper & Admin Executive with strong experience in Zoho Books financial administration and VAT filing preferably within the automotive industry. This role requires excellent organizational skills a strong understanding of fin المزيد...
To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive Anantara manner.To have a complete knowledge of the hotel product including room types rates relative features and facilities food and beverage outlets and promotions spa and health club and other Anantara المزيد...
The Accommodation Consultant (AC) will work directly with employees and senior leadership in providing accommodations. The AC will be the primary contact for the employee as they proceed through the accommodation process. This role will have exceptional communication and organizationa المزيد...
The Accommodation Consultant (AC) will work directly with employees and senior leadership in providing accommodations. The AC will be the primary contact for the employee as they proceed through the accommodation process. This role will have exceptional communication and organizationa المزيد...
Key Responsibilities:Guest Experience & Service Excellence:Greet and welcome guests ensuring a seamless checkin and checkout experience.Address guest inquiries complaints and special requests promptly and professionally.Ensure VIP and repeat guests receive personalized attention.M المزيد...
Administrative Officer - Emiratization Program
Manage and oversee daily office operations ensuring efficient workflow.Answer phone calls respond to emails and handle general inquiries.Coordinate meetings appointments and travel arrangements for staff and executives.Maintain office supplies and ensure necessary materials are ordere المزيد...
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIESPlease note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business their guests and their colleagues. Within this the key responsibilities for this pos المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال عمليات المكتب في رأس الخيمة - اكتشف 8 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مشرف مكتب الاستقبال, وكيل خدمة الضيوف على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل