وظائف مدير المكتب في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مدير المكتب في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Requirements: Excellent written and verbal communication skills, with tact and diplomacy. Ability to take initiative while fostering collaboration. Demonstrates integrity, impartiality, and sound judgment. Exhibits energy, drive, and resilience. Capability to develop and manage المزيد...
Responsibilities: Overseeing general office operation. Greeting visitors, answering a high-volume of incoming phone calls and delivering world-class service to our customers. Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules. Supervising, mentoring, tra المزيد...
Answering incoming calls; taking messages and re-directing calls as required Taking minutes Diary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities Data entry (sales figures, property listings invoices) General office management such as ordering st المزيد...
اجادة استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس MS Office. القدرة على استخدام برامج تخطيط موارد المشاريع ERP. المعرفة الجيدة بإدارة المكاتب والإجراءات المحاسبية الأساسية. اجادة التعامل مع المفردات الفنية للصناعات المختلفة. الإلمام بأساليب البحث الأساسية وتقنيات إعداد التقارير. امتلاك مهارات تنظ المزيد...
إدارة العمليات المكتبية والتأكد من إكمال جميع المهام الإدارية بدقة وفي الوقت المحدد. إدارة اللوازم المكتبية والمخزون، وطلب الإمدادات حسب الحاجة. إدارة ميزانية المكتب والتأكد من أن جميع نفقات المكتب ضمن إرشادات الميزانية. تنسيق وجدولة الاجتماعات والمواعيد وترتيبات السفر للفريق. التعامل المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Job Responsibilities Managing the Office of the CEO including prioritizing and responding to competing and often ambiguous demands while proactively and comprehensively coordinating CEO daily activity Organizing all aspects of travel and related documentation Manage and maintain C المزيد...
Job Title: Office ManagerLocation: Abu DhabiPosition Overview:We are seeking a highly organized and proactive Office Manager to oversee daily operations and administrative functions. The ideal candidate will possess exceptional leadership skills attention to detail and the ability to المزيد...
We are seeking an Office Manager for one of our prestigious client in Dubai.Job Summary: Seeking a highly organized and experienced Office Manager with a background in Real Estate Management. As the Office Manager you will be responsible for handling a wide range of administrative dut المزيد...
We are seeking a locally experienced EA / Office Manager for our client, an international engineering consultancy, who have experienced year on year growth in the region. Conveniently located on the metro line, the office has a close-knit team and a lovely working environment. The rol المزيد...
Managers are responsible for achieving the goals and objectives of an organisation through managing its resources (human, financial, and operational). Managerial duties include, but are not limited to leading the team, setting objectives, analyzing performance, making decisions, an المزيد...
Job Description Additionally, as an Office Manager, you will contribute to HR-related functions, such as assisting with onboarding new employees, maintaining personnel records, and supporting employee engagement initiatives to foster a positive workplace culture. Organize and coordi المزيد...
Qualifications To be considered for this role, you must possess the following A minimum of 2+ years of experience in an Office Manager role, preferably within the automotive industry. Proficiency in QuickBooks and other billing software. Extensive experience with billing proce المزيد...
Responsibilities: Manage day-to-day administrative operations of the office, including but not limited to answering phones, responding to emails, and handling correspondence Coordinate office activities and schedules, including meetings, appointments, and events Maintain office suppl المزيد...
Our client is a leading, Top 15 firm of Accountants and Business Advisors based in Maidstone, with Offices across Kent. They have seen excellent growth in recent years. They offer a holistic accountancy practice service for their clients and internally prioritise their staffs developm المزيد...
التواصل مع المديرين الوظيفيين وأعضاء هيئة التدريس والعمداء وأعضاء هيئة التدريس والطلاب. من خلال الرد على جميع استفساراتهم وتلبية جميع احتياجاتهم. ينشئ علاقات قابلة للحياة مع الأطراف الخارجية ويحافظ على اتصال منتظم مع الأطراف الداخلية والخارجية للاتحاد الأفريقي من خلال توصيل تعليمات ال المزيد...
Are you a friendly and organized Office Professional that strives to make meaningful contributions and is ready for a new dynamic opportunity? Canadian Renovations is searching for a part-time, permanent Office Manager to join their growing Coquitlam team! ABOUT YOU As an experience المزيد...
الإشراف على العمليات اليومية للمكتب الأمامي، وضمان سيرها بسلاسة وكفاءة. إدارة وتدريب موظفي المكتب الأمامي، بما في ذلك موظفي الاستقبال والكونسيرج، لتقديم خدمة عملاء ممتازة. وضع وتنفيذ السياسات والإجراءات للمكتب الأمامي، وضمان الالتزام بمعايير الشركة. التعامل مع شكاوى الضيوف وحل ال المزيد...
Job Description We are looking for a talented and experienced HR & Office Manager to join our team . Responsibilities : Managing recruitment,selection process , onboarding, and exit procedures Employee relations by addressing demands, grievances or other issues De المزيد...
Supporting, training, and supervising front office staff. Ensuring that all customer-related tasks are handled accurately and on time to improve guests' experience. Handling customer complaints and special requests. Scheduling staff shifts and managing other HR-related tasks. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير المكتب في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 25457 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, موظف استقبال, مدير المشروع, مدير التسويق, مدير تطوير الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, التوظيف, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.