وظائف إدارة المكتب في دبي
وظائف إدارة المكتب في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Programme Management Office
Somerset NHS Foundation Trust -
دبي
-
الامارات
Qualifications Person Specification Qualifications Essential Master's level qualification or equivalent knowledge and experience Project, programme management or quality improvement methodology qualification - such as Managing Successful Programmes or Prince2 Aptitude المزيد...
تنسيق أنشطة وعمليات المكتب لضمان الكفاءة والامتثال لسياسات الشركة الإشراف على الموظفين الإداريين وتقسيم المسؤوليات لضمان الأداء إدارة جداول الأعمال/ترتيبات السفر/المواعيد وما إلى ذلك للإدارة العليا إدارة المكالمات الهاتفية والمراسلات (البريد الإلكتروني والرسائل والطرود وما إلى ذلك) دع المزيد...
We are looking for a reliable Office Administrator. They will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently. The tasks of the office administrator will include bookkeeping and mentoring office assistants. The ideal candidate w المزيد...
Emnoca a leading Advertising Services and SEO Agency based in Dubai UAE is seeking a highly motivated and organized Office Manager. The ideal candidate will oversee the daily operations of our office ensuring a smooth and efficient work environment. This is an excellent opportunity fo المزيد...
تنظيم المكتب ومساعدة الزملاء بطرق تعمل على تحسين الإجراءات فرز وتوزيع الاتصالات في الوقت المناسب إنشاء وتحديث السجلات بما يضمن دقة وصحة المعلومات جدولة وتخطيط الاجتماعات والمواعيد مراقبة مستوى الإمدادات ومعالجة النقص حل الأعطال المتعلقة بالمكتب والاستجابة للطلبات أو المشكلات التنسيق م المزيد...
Responsibilities Organize office and assist associates in ways that optimize procedures Sort and distribute communications in a timely manner Create and update records ensuring the accuracy and validity of the information Schedule and plan meetings and appointments Monitor l المزيد...
We are seeking a locally experienced EA / Office Manager for our client, an international engineering consultancy, who have experienced year on year growth in the region. Conveniently located on the metro line, the office has a close-knit team and a lovely working environment. The rol المزيد...
Responsibilities Maintain files and records so they remain updated and easily accessible Sort and distribute incoming mail and prepare outgoing mail (envelopes, packages, etc.) Answer the phone to take messages or redirect calls to appropriate colleagues Utilize office applia المزيد...
Responsibilities Office Management Oversee the daily operations of the office, ensuring efficiency and smooth workflow. This includes managing office supplies, coordinating with vendors, and maintaining a clean and organized workspace. Executive Support Provide high-level assist المزيد...
We are looking for a competent Office Assistant to help with the organization and running of the daily administrative operations of the company. The ideal candidate will be a hard-working professional able to undertake a variety of office support tasks and work diligently under press المزيد...
Management As a Manager you are expected to demonstrate the following behaviours consistently Hold self and others accountable for achieving results. Deliver by meeting tough deadlines and use specific performance measures to track progress and improve future performance Tak المزيد...
Job Description Lead and supervise the day-to-day operation of the department to ensure service standards are followed with friendly and engaging service. Ensure the daily smooth running of the Front Desk Team with regards to directing Front Desk Agents and Bell persons in conj المزيد...
Operations Trainee - Fbculinaryfront Office
Hyatt Hotels Corporation -
دبي
-
الامارات
Responsibilities Food and Beverage (F&B): Assist in the setup and preparation of F&B service areas. Gain knowledge of menu offerings, ingredients, and preparation methods. Support the F&B team in delivering exceptional dining experiences to our guests. Learn abou المزيد...
Maintain a clean and tidy office environment, ensuring all areas are presentable and well-organised Manage relationships with vendors, ensuring all services are delivered efficiently and effectively Provide personal assistance including calendar management and booking travel arran المزيد...
إدارة مكتب: . إعداد الرسائل والتقارير والمذكرات والمستندات الأخرى المطلوبة. . الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها للجهات المختصة أو استقبال الرسائل وإعادة توجيهها. . مراجعة وتحليل المذكرات والرسائل والعروض والتقارير الواردة لتحديد أهميتها وتوزيعها الصحيح. . إنشاء ونسخ وتوزيع جداول أع المزيد...
دعم الموارد البشرية: المساعدة في وظائف الموارد البشرية اليومية، بما في ذلك تأهيل الموظفين وخروجهم وطلب التأشيرة والحفاظ على سجلات الموظفين. تنسيق الاتصالات والأنشطة المتعلقة بالموارد البشرية. تنسيق خدمات تكنولوجيا المعلومات: الاتصال بمقدمي خدمات تكنولوجيا المعلومات الخارجيين لضمان عمل المزيد...
الإشراف على وإدارة العمليات الإدارية اليومية للمنظمة ضمان بيئة مكتبية فعالة للموظفين التنسيق مع البائعين الخارجيين لضمان توفير المواد المكتبية اللازمة إدارة الأوراق المالية التعامل مع توزيع البريد إدارة المستندات إلكترونيًا وماديًا توفير الدعم العام لتكنولوجيا المعلومات المزيد...
Ability to describe detailed problems with brevity and accuracy. Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members. Has a team-oriented approach but is able to work autonomously. Well organised, detail oriented, responsible and proactive. Strong pro المزيد...
What You Bring Proven experience of 3-5 years as an Office Manager or Executive Assistant supporting senior executives Excellent organisational and time management skills with the ability to prioritise tasks effectively Strong written and verbal communication skills Proficienc المزيد...
مؤهل: شهادة الثانوية العامة أو أي درجة بكالوريوس مع جواز السفر الإماراتي ودفتر العائلة مع الخبرة الإدارية - مرغوب فيه
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة المكتب في دبي - اكتشف 29039 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مدير تسويق, مدير المبيعات, مدير مشروع, مساعد مدير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, فترة تدريب, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل