وظائف المكتب في أبوظبي
وظائف المكتب في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Responsibilities: 1. Able to independently handle and solve the tasks for which you are responsible; 2. Implement operating procedures and various rules and regulations, and cooperate with business departments; 3. Responsible for screening resumes and handling employee entry, r المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتحمل صاحب الدور مسؤولية تقديم الدعم الإداري من خلال المساعدة في الأنشطة التي تسهل سير العمل. كما يتحمل صاحب الدور مسؤولية إدارة وتوفير جميع المستندات وإجراءات المكتب والمهام الإدارية الأخرى لتسهيل المتطلبات التشغيلية. يلعب مساعد عمليات المكتب دورًا حاسمًا في دعم المزيد...
Roles & Responsibilities Furnish the Staff of Showroom with clerical supplies. Open, sort and distribute incoming mail and collect, seal and stamp outgoing mail. Collect and distribute paperwork such as records or timecards from Audi Showroom to other departments in Ali & Sons. Maint المزيد...
• He/she coordinates and prepares internship documentation required by companies and/or by the University. • He/she manages the web-based job portal (advertising internships and jobs opportunities). • He/she maintains a daily updated report on students visiting the career services off المزيد...
Responsibilities: Manage the Managing Director's calendar, scheduling appointments, meetings, and events efficiently. Oversee office operations and procedures to ensure organizational effectiveness and efficiency. Coordinate office activities and operations to secure efficiency and c المزيد...
Requirements: - Fluent in English (verbal and written). - Excellent in administrative and costumer service skills, responsible and well organised. - Excellent in using MS office (excel, power point, word...). - Ability to work as a part of the team, under pressure and great in mul المزيد...
تطوير وبدء وصيانة ومراجعة السياسات والإجراءات الخاصة بالتشغيل العام لنظام الامتثال والأنشطة المرتبطة به لمنع السلوك غير القانوني أو غير الأخلاقي أو غير اللائق، وإدارة التشغيل اليومي للنظام. تطوير ومراجعة وتحديث معايير السلوك بشكل دوري لضمان استمرار أهميتها في تقديم التوجيه للإدارة وا المزيد...
Office Trainer
Full job description MS OFFICE TRAINER ( Male / Female ) Certified MS OFFICE TRAINER trainer for adults age above 15 years Husband sponsor or own visa candidate can apply Abu Dhabi Khalifa street, Hamdan street, Electra street resident preference Responsibilities: Develop a carefu المزيد...
Full job description This is a full-time role for an office girl(preferable for philphino nationality) at furniture showroom located in Al Noud,Alain. The Office girl will be responsible for greeting clients and visitors, Dealing with queries or requests from the visitors and employee المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1.حسن التواصل، شخصية مهذبة. شهادة الثانوية العامة / دبلومة يجب أن يكون لديك دفتر العائلة مهارات الاتصال التواصل اللفظي والمكتوب الواضح. اللباقة والاحترافية عند التعامل مع العملاء أو الزبائن أو الزملاء. 2. مهارات خدمة العملاء السلوك الودود والسهل التعامل معه. القد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوظائف الأساسية: العمل كجهة اتصال ودعم أولى للعملاء وموظفي GHD الذين يتصلون بالمكتب أو يزورونه. تقديم الدعم الإداري لمديري مجموعات الخدمة ومديري الوظائف. المساعدة في جميع الأعمال الإدارية العامة داخل المكتب. رعاية المكتب من حيث الصيانة والسلامة. تقديم الدعم ل المزيد...
Preparing tea & coffee and other beverages for staffs & visitors * Arrange room for meeting (seating/refreshment) * Take charge and arrange kitchen supplies for the assigned location in regular basis * To regularly check the cleanliness of the visitors lounge (removing used cups an المزيد...
Office Official
Follow up on database and e-mailprograms. Managing online filing systems and variousrecords. Develop and implement new administrative systemssuch as records management. Recording office expenses andmanaging the budget. Organize office layout and maintainsupplies and equipment. المزيد...
Full job description Female only Responsible for customer inquires, general filing, phone calls, emails, work orders, etc. Facilitated communication between various cross-functional teams to ensure alignment and clarity through reports and spreadsheets as requested. Issues, receives, المزيد...
Roles & Responsibilities Providing high-level hospitality service to management and VIP visitors. Desired Candidate Profile Any Arab National, Any European National, Filipino, Any Nationality Secondary School(Academic / General) Female Prior experience in hospitality industry ( المزيد...
A perfect opportunity for a finance professional with a few years of experience within Payables, and passion for team management.If you're looking to continue growing your career in an innovative company and would like to join a great team, we'd love to hear from you. Collinson Group المزيد...
Job Responsibilities Managing the Office of the CEO including prioritizing and responding to competing and often ambiguous demands while proactively and comprehensively coordinating CEO daily activity Organizing all aspects of travel and related documentation Manage and maintain C المزيد...
Job Description: Office AssistantPosition: Office AssistantLocation: Abu DhabiSalary: 74000 Per MonthExperience: 0 to 1 yearQualification: Basic computer knowledgeKey Responsibilities:Assist in daily administrative tasks to ensure smooth office operations.Manage and organize files doc المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Clean all offices and meeting rooms: floors, desks, shelves, glass doors, windows (from inside) and surface of office equipment. Clean all common areas and storages: reception area, corridors, upon request server room and cypher room. Ensure المزيد...
Responsibilities: Manage office supplies inventory and place orders as necessary. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Answer and direct phone calls in a professional manner. Schedule appointments and meetings, and coordinate conference room booking المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال المكتب في أبوظبي - اكتشف 1349 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, كبير مسؤولي مراقبة الوثائق, Document Controller, مراقب الوثائق, مساعد إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل