وظائف Microsoft Office في الشارقة
وظائف Microsoft Office في الشارقة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Title Sales ApplicatorJob Location SharjahDivision ChemicalSalary 5000 to 5500 AEDJob Summary:The sales applicator is responsible for driving sales growth and building strong customer relationships within a designated geographical area. This role involves direct interaction with المزيد...
We are seeking a friendly and professional Guest Service Agent to join our team in Sharjah United Arab Emirates. As the face of our hotel you will play a crucial role in ensuring our guests have an exceptional experience from checkin to checkout.Greet and welcome guests with a warm an المزيد...
Job Overview:We are seeking a dynamic and detailorientedSales Coordinatorwith experience inTelesalesandPresalesto join our growing team. The ideal candidate will have strong communication skills the ability to coordinate sales efforts and manage customer interactions efficiently.Key R المزيد...
What will I be doingAs a Housekeeping Supervisor you will support the Housekeeping Department by ensuring the upkeep and cleanliness of the entire hotel. Specifically a Housekeeping Supervisor will perform the following tasks to the highest standards:Allocate work duties to Team Membe المزيد...
Monitors and reviews phone calls to ensure quality service and compliance with applicable policies and best practices. Measures team performance; communicates goals and quotas to team; and encourages and motivates telemarketers as they work toward reaching their goals and quotas.Requi المزيد...
Position: Key Account Manager Automobile Company: Freelancerprox Location: Sharjah United Arab Emirates Contract Details: Fulltime We are seeking a highly motivated and experienced Key Account Manager to join our team at Freelancerprox a leading automobile company based in Sharjah Un المزيد...
Position summaryCoordinate with department supervisor & product line managers for availability & process for Quote.Follow Up with clients on quotes sent.Maintain Data base for quotes.Coordinate on jobs going out till returned back to facility rental jobs.Coordinate on jobs fro المزيد...
Position: Admin Ops Company Overview: Star Services LLC is a leading provider of human resources solutions and services in the United Arab Emirates. We specialize in providing highquality staffing recruitment and outsourcing services to various industries with a particular focus on t المزيد...
permanent position Position: Executive Secretary Company Overview: Star Services LLC is a leading provider of professional services and solutions in the UAE. With over 20 years of experience we have established ourselves as a trusted partner to our clients in various industries. Our المزيد...
Handles administrative works of the project. Maintains logs and folders of all project related documents. Manage Daily reports Manage GRN (Goods Receipt Note) for the projects. TimeSheet prparations. Manage projects vehicles (Recording vehicle docu المزيد...
The Recruiter is responsible for Service Excellence throughout the recruitment cycle. You will act as a brand ambassador for BD focused on delivering exceptional talent while providing proactive and timely communication on the status of the search. You will serve as subject matter aut المزيد...
Job Title: Sales Coordinator ( locals preferred) Company Overview: Star Services LLC is a leading provider of professional services in the United Arab Emirates. Established in 1989 our company has a strong reputation for delivering highquality services in various industries including المزيد...
Responsibilities Manage and oversee the transhipment operations for shipments between different regions with a primary focus on Europe.Ensure the smooth and efficient flow of goods through transhipment hubs managing both inbound and outbound logistics.Develop and implement strategies المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مساعد إداري منظم للغاية ونشط لتقديم الدعم الشخصي في مجموعة متنوعة من المهام، بدءًا من إدارة اليوميات إلى صيانة الممتلكات. سيُظهر المرشح المثالي اهتمامًا قويًا بالتفاصيل ومهارات الاتصال الفعّالة والقدرة على إدارة مهام متعددة بكفاءة. الوظائف الأساسية ا المزيد...
إدارة استراتيجيات المشتريات لضمان الشراء في الوقت المناسب وبتكلفة فعالة لمعدات معالجة مياه الصرف الصحي والمواد الكيميائية والخدمات. تحديد الموردين المحتملين وإجراء تقييمات الموردين والتفاوض على العقود للحصول على أفضل قيمة للمنظمة. إدارة قسم المشتريات، بما في ذلك المتجر والخدمات اللو المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتمتع بفهم شامل لعملية تصميم الإضاءة، مع سجل حافل من الإنجازات الناجحة في إكمال مشاريع تصميم الإضاءة عبر جميع المراحل والمنتجات النهائية. يشرف عادةً على الاستشاريين وفرق الدعم لضمان التنفيذ السلس للمشروع. قادر على التواصل بفعالية بشأن أفكار التصميم شفهيًا وبصريًا، المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Microsoft Office في الشارقة - اكتشف 16 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, مساعد إداري 1, سكرتير تنفيذي, وكيل خدمة الضيوف, أخصائي إضاءة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الجملة للبترول ومنتجات البترول, التجزئة, النفط والغاز, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل