وظائف Medical Records Clerk في دبي
وظائف Medical Records Clerk في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Records Coordinator
Job Description Essential Responsibilities Consolidation of Technical documentation to produce a format that is satisfactory to the customer. To translate customer requirements into the documentation package they receive as an output once a work order has been processed. To a المزيد...
Responsibilities Develop and implement records management policies and procedures. Establish and maintain an efficient filing and retrieval system for all company records. Monitor and track the lifecycle of records, from creation to disposal. Train and educate employees on rec المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website UBMD Pediatrics is one of 18 practice plans wi المزيد...
Essential Functions Performs the following receptionist functions for the nursing unit in accordance with Robert Wood Johnson University Hospital policies and procedures: Answering the telephone within 4 rings professionally, Answering the call bell via intercom system profess المزيد...
工作類別 Finance & Accounting 地點 Bulgari Resort Dubai, Jumeirah Bay Island, Dubai, United Arab Emirates, United Arab Emirates 在地圖中查看 工作編制 Full-Time 身處外地? N 願意海外赴任? N 職位類型 管理 Non-Management Marriott International 是履行平等工作機會的僱主。我們深信應招聘多元化員工並秉持包容、以人為本的文化。我們致力於不歧視任何受到保障的群體,例如殘障和退伍軍人身 المزيد...
We are seeking a highly organized and detail-oriented individual to join our team as an Admin Clerk. As an Admin Clerk, you will play a critical role in ensuring the smooth operation of our office by providing administrative support to various departments. Your ability to multi-task, المزيد...
التعاون مع موظفي المشتريات لسرد عمليات التسليم المتوقعة استلام الشحنات وتوقيع الأوراق عند الاستلام تفريغ الطرود من الشاحنات الواردة فحص المحتويات للتأكد من أنها غير تالفة التحقق من الطرود وفقًا للطلب والفواتير (الكمية والجودة والسعر وما إلى ذلك) اتصل بالمورد أو الشاحن إذا تم تحديد خطأ المزيد...
Company Description A luxury hospitality brand for modern travellers, Anantara connects guests to genuine places, people and stories through personal experiences and providing heartfelt hospitality in the world’s most exciting destinations. From pristine islands and tropical be المزيد...
We are looking for a competent Office Clerk to perform various administrative and clerical tasks to support our offices. You will undertake a variety of activities in the office ranging from filing and answering the phone to basic bookkeeping.An effective office clerk has the ability المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يساعد كاتب الاستلام في استلام جميع المواد الغذائية والمشروبات والإمدادات والمعدات. كما يحتاج إلى التأكد من أن جميع عمليات التسليم تحتوي على جميع المستندات اللازمة مع التفويض الإداري ذي الصلة. كما سيساعد كاتب المتجر في الحفاظ على المخزن في حالة جيدة وتوزيع المخزون المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث حاليًا عن فرد موثوق به ومهتم بالتفاصيل للانضمام إلى فريقنا كموظف مخزون. في هذا الدور، ستكون مسؤولاً عن الاحتفاظ بسجلات دقيقة للمخزون وتنظيم المخزون في المستودع والمساعدة في التحكم في المخزون. سيكون المرشح الناجح لاعبًا في الفريق يتمتع بمهارات تنظيمية قوية المزيد...
Responsibilities Manage and maintain financial records and transactions Prepare and process invoices, receipts, and payments Reconcile bank statements and ensure accuracy of accounts Assist in the preparation of monthly and annual financial reports Analyze financial data and المزيد...
Responsibilities Maintain files and records so they remain updated and easily accessible Sort and distribute incoming mail and prepare outgoing mail (envelopes, packages, etc.) Answer the phone to take messages or redirect calls to appropriate colleagues Utilize office applia المزيد...
إدارة والحفاظ على السجلات والمعاملات المالية إعداد ومعالجة الفواتير والإيصالات والمدفوعات التوفيق بين البيانات المصرفية والتأكد من دقة الحسابات المساعدة في إعداد التقارير المالية الشهرية والسنوية تحليل البيانات والاتجاهات المالية لتحديد مجالات التحسين التعاون مع الإدارات الأخرى لجمع ا المزيد...
مترجم كاتب الوحدة
يضمن الأداء الفعال للوحدة. يتبع التسلسل القيادي في الإبلاغ عن الحوادث أو المخاوف. إعطاء الأولوية لعبء العمل وإكمال المراسلات في الوقت المحدد. يوفر المعلومات للعملاء المحتملين وموظفي المستشفى من خلال الإجابة على جميع الاستفسارات المحددة المتعلقة باستفسارات المرضى. يضمن بيئة عمل آمنة من المزيد...
-Position: Document Clerk for QIZ Services -Job Location: Jebel Ali. -Job Type: Full-time, Contract -Contract length: 3 months -Candidate with Own Visa, NOC, Emirates Id only. -Only Transport Provided by Company QIZ Services is a leading provider of quality Manpower services for المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن موظف مكتب كفء لأداء مهام إدارية وكتابية مختلفة لدعم مكاتبنا. سوف تقوم بمجموعة متنوعة من الأنشطة في المكتب بدءًا من التسجيل والرد على الهاتف إلى المحاسبة الأساسية. يتمتع موظف المكتب الفعال بالقدرة على العمل بجد للمساعدة في الحفاظ على عمليات المكتب السل المزيد...
Job brief We are seeking a highly organized and efficient Administrative Clerk to provide comprehensive support to our Team. You will play a vital role in ensuring the smooth daily operations of our office by handling a variety of administrative tasks with accuracy and diligence. You المزيد...
İş Kategorisi Finance & Accounting Lokasyon Bulgari Resort Dubai, Jumeirah Bay Island, Dubai, United Arab Emirates, United Arab Emirates HARİTADA GÖRÜNTÜLE Çizelge Full-Time Uzakta mı bulundu? N Konum değişikliği mi? N Pozisyon Türü Non-Managem المزيد...
Quick Hiring for Registration Technician in New Orleans, LA Must be located Closer to New Orleans, LA* Job Description: data entry - will be in putting results from lab into system working with internal LIMS system to get information out to clients partner with co wor المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Medical Records Clerk في دبي - اكتشف 87 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد طبي, كاتب الحسابات الدائنة, موظف مكتب, مندوب مبيعات طبية, كاتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل