وظائف مكتب المساعدة في تكنولوجيا المعلومات في الإمارات
وظائف مكتب المساعدة في تكنولوجيا المعلومات في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الرد على التذاكر: تأكد من الرد على استفسارات الموظفين بمجرد وصولها. تكوين الكمبيوتر الشخصي/الكمبيوتر المحمول: إعداد وتكوين واستكشاف أخطاء أجهزة الكمبيوتر المكتبية والمحمولة وإصلاحها، بما في ذلك تثبيت أنظمة التشغيل وبرامج التشغيل والبرامج. تسجيل تذاكر ITHD: توثيق كل خطوة يتم اتخاذها لت المزيد...
Responsibilities Handle incoming inquiries (calls, chats, tickets) and/or redirect inquiries, if necessary, to appropriate support groups for resolution while setting End User expectations during the initial interaction. Create tickets and document all activities in BMS ticket المزيد...
Job Description The top responsibilities will include application processing, customer service interaction, and case management. The ideal candidate will be able to quickly learn how to process applications while following USDA guidelines, effectively and compassionately communicate المزيد...
Qualifications Proven experience as a help desk technician or other customer support role. Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control. Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products. Ability to المزيد...
Are you a Help Desk Technician with a passion for providing exceptional IT support Join us!About Our Client: We are hiring for a reputable software company in UAE known for its outstanding IT support services. This company is dedicated to ensuring smooth and efficient IT operations fo المزيد...
Desired Skills and Experience: 2-3+ years with troubleshooting web-based applications Proven expertise with positive customer service, communication, and problem solving skills Versed in MS Office products Must work Eastern Time hours Nice to Have Skills and Experience E المزيد...
Job Description Telephone Handling & Help Desk (CAFM) Answer inbound calls and log them on CAFM. Make outbound calls to process customer complaints. Maintain helpdesk-related documents. Ensure smooth coordination between help desk and operations. Maintain knowledge of helpdesk policie المزيد...
Help Desk Customer Service
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Responsibilities Diagnose and resolve software and hardware incidents, including operating systems and across a range of software applications Assist all users with any logged IT-related incident when called upon Conduct problem analysis to implement temporary or permanent fixes المزيد...
Self-motivated with the ability to work in a corporate environment. Demonstrates ability to work independently. Utilize remote access desktop software to assist users. Resolve general desktop issues related to lockups, account access, general configuration performance, files reco المزيد...
Why join us? Amazing Career Growth Great company perks Industry Leading Management to get mentorship from Top level benefits Work Life Balance Job Details Job Details As an IT Help Desk Manager, you will play a key role in ensuring that our operations run smoothly by provid المزيد...
We are looking for BPO Operations head JD: Mandatory Domain experience : Travel , hospitality , banking , Insurance. Roles / Responsibilities Seasoned professional with more than 16+ years in the Outsourcing Business. Industry experience and relationships s المزيد...
لمنصب: مهندس مكتب المساعدة التقنية مكان العمل: دبي مدة العقد: 12 شهرًا (قابلة للتمديد) المهارات المطلوبة: خبرة قوية في مكتب المساعدة خبرة قوية في أداة إصدار التذاكر الشهادة (أي شهادة) المزيد...
- Experience: Junior to Middle (2 to 5 yrs) - Contract period: 1 year - Work Location: San Jose, CA *must be able to work onsite according to company policy, not negotiable - Korean/English Bilingual required - Big Corp. IT Help Desk experience c المزيد...
الأدوار والمسؤوليات توفير دعم سريع وفعال وفعال لتكنولوجيا المعلومات والاتصالات لمجموعة شركات GAC ضمن اتفاقيات مستوى الخدمة المتفق عليها. كن استباقيًا واستباقيًا في تحديد المشكلات ومعالجتها وحلها. العمل على العديد من المشكلات الفنية، من تشخيص مشكلات الشبكة والخادم ومحطة العمل، إلى الت المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مستوى الإدارة مساعد الوصف الوظيفي والملخص التعامل مع أنشطة منطقة الاستقبال. يعمل كنقطة اتصال أولى مع الشركة والمكتب للزوار والمتصلين. التعامل مع جميع الاستفسارات الداخلية والخارجية وتنفيذ الأنشطة الإدارية للمكتب الأمامي. المالية الالتزام بالميزانية المخصصة المزيد...
Providing office work Support related to overall Office Functionality Handling Local and International Reservations Maintaining high level and confidential files records and other legal documents of the company and regularly keeping an organized functional filing system of all general المزيد...
Growing professional relationships with various internal and external stakeholders. Collaborating with project management to prepare for project review meetings. Liaising with vendors to ensure timely delivery of goods. Receiving shipments of materials, and examining deliveries to المزيد...
Responsibilities:* Answer and direct incoming phone calls.* Manage the scheduling of appointments.* Maintain a tidy and organized front desk area.* Assist visitors with inquiries.* Provide administrative support.* Assist in coordinating.* Maintain and update employeerelevant informati المزيد...
JOB OBJECTIVEProvides first line support to customers resolving issues or escalating (to 2nd line support) within the agreed service level agreement. STATEMENT OF DUTIES AND RESPONSIBILITIES Address user tickets regarding hardware software and networking Traveling to the client s lo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مكتب المساعدة في تكنولوجيا المعلومات في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 342 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل وكيل مكتب الاستقبال, مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, مدير مشاريع تكنولوجيا المعلومات, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, موظف مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات الإعلان, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل