وظائف Interpersonal Skillls في أبوظبي
وظائف Interpersonal Skillls في أبوظبي
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Roles & Responsibilities Prepare and maintain financial statements and reports. Perform financial ysis and provide recommendations for improvement. ist in budgeting and forecasting processes. Ensure compliance with accounting standards and regulations. Manage accounts payable and rec المزيد...
الشغف بخدمة الضيوف مهارات ممتازة في التواصل الشفهي والكتابي والتواصل الشخصي والقيادي منظم للغاية، وموجه نحو النتائج مع القدرة على التحلي بالمرونة والعمل بشكل جيد تحت الضغط قدرات قوية في التعامل الشخصي وحل المشكلات مسؤول وموثوق به للغاية إتقان اللغة الإنجليزية، ويفضل اللغة الثانوية المزيد...
Job Specification • Bachelor degree in Business Administration/Commerce or Human Resources. • At least 3-6 years of experience in H uman Resources/Personnel Management/Administrative Coordination or in a similar position. • Excellent communication, writing, typing, and proofreading sk المزيد...
مساعد أول - ضريبة دخل الشركات
درجة البكالوريوس في الضرائب أو المحاسبة، بالإضافة إلى مؤهل CTA أو ADIT أو ATT. سنوات الخبرة ذات الصلة الحد الأدنى: أكثر من 6 سنوات من الخبرة في مجال الامتثال الضريبي للشركات، والتسعير التحويلي، وعمليات الدمج والاستحواذ، والاستشارات الضريبية عبر الحدود. المهارات الفنية والشخصية ع المزيد...
الحد الأدنى من 4-6+ سنوات في مبيعات العقارات السكنية مع سجل حافل من المبيعات بقيمة 100 مليون درهم سنويًا. مجال الخبرة سجل حافل وخبرة في إدارة علاقات المستأجر / العملاء. التعرض بشكل كبير لسوق العقارات في دول مجلس التعاون الخليجي والإمارات العربية المتحدة. المهارات الفنية والشخصية المزيد...
مراقب المستندات
إدارة وصيانة جميع مستندات المشروع، بما في ذلك الرسومات والمواصفات والعقود والمراسلات. تنظيم وتصنيف المستندات وفقًا لمتطلبات المشروع ومعايير الصناعة. التأكد من فهرسة جميع مستندات المشروع وتخزينها وأرشفتها بشكل صحيح. تنفيذ إجراءات التحكم في المستندات والحفاظ عليها لضمان الاتساق والكفاءة المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مشرف التنظيف مسؤول عن الإشراف على أنشطة عمل عمال النظافة داخل قسمه، سواء في شركة أو فندق أو مبنى سكني المسؤوليات الرئيسية: وضع معايير وإجراءات التنظيف للعاملين وضمان الالتزام بهذه المعايير والإجراءات تدريب وتطوير الموظفين (عمال النظافة) جدولة وتعيين مهام/أدوار المزيد...
What are logistics assistant duties and responsibilities? Process incoming shipments. ... Arrange outgoing shipments. ... Manage inventory. ... Maintain a clean workspace. ... Complete administrative tasks. ... Communication. ... Interpersonal. ... Problem-solving.
الأدوار والمسؤوليات سيكون المدير العام المساعد مسؤولاً عن الملكية الكاملة لتوسيع نطاق أعمالنا في مجال توصيل التجارة السريعة في أبو ظبي. أبو ظبي هي أحدث مدينة نطلقها وهي في أيامها الأولى، وبالتالي سيكون المدير العام مسؤولاً عن الإشراف على فريق رفيع المستوى والشراكة معه، واستراتيجية ال المزيد...
Requirements: Impeccable presentation and grooming. Proficiency in spoken and written English. Exceptional interpersonal and communication skills. Previous experience in upscale hotel housekeeping is preferred. Strong organizational and managerial aptitude. Competence in utilizing la المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Experience: Min 3 years of experience in the same field. Education: Diploma in Mechanical Engineering or Equivalent Skills: Computer literate with excellent interpersonal skills. Desired Candidate Profile Any Nationality Diploma(Mechanica المزيد...
Pediatrics Doctor Specialist
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن طبيب متعاطف لتقديم الرعاية الأولية للمرضى الذين يعانون من الإصابات والأمراض الشائعة. تشمل مسؤوليات الطبيب تشخيص وعلاج الإصابات والأمراض والاضطرابات، ووصف الأدوية، وتقديم التوصيات بشأن تغييرات نمط الحياة، والإجابة على أسئلة المرضى. قد يعمل الطبيب في مجا المزيد...
Roles and Responsibilities include: . Health and Safety . Overseeing Curriculum Planning along with the Academic Manager. . Report writing, staff training, meeting set targets . . Ensuring the nursery is well maintained. · Passionate and committed. · Strong academic background, المزيد...
Responsibilities: - Greeting visitors and providing them with a warm welcome. - Answering phone calls and responding to inquiries. - Managing appointments and maintaining schedules. - Assisting with administrative tasks as needed. Requirements: - Proficiency in English language (both المزيد...
Requirements: - Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills. - Ability to work independently and as part of a collaborative team. - Results-driven and customer-focused mindset. - Preferably Multilingual: English & Arabic speaker or Russian & English Speaker - D المزيد...
Qualifications Experience in managing group exercise and group training programs Knowledge of the fitness industry and latest trends Certification in Personal Training Strong understanding of exercise physiology principles Excellent interpersonal and communication skills Ability to m المزيد...
Qualifications · Abu Dhabi real estate experience is required. . Car and license are a must · Excellent interpersonal and communication skills for interacting with clients · Ability to work independently and take initiative · Ability to use various types of software, such as CRM, المزيد...
Responsibilities: Identify and develop new sales opportunities Build and maintain strong relationships with clients Meet and exceed sales targets Provide excellent customer service and support Collaborate with the team to achieve overall business goals Requirements: Previous sales e المزيد...
Responsibilities: Engage customers, understand their needs, and promote products. Achieve sales targets through effective communication and sales techniques. Maintain a tidy sales area and provide excellent customer service. Requirements: Previous retail sales experience preferred. المزيد...
Business Development Manager With Dentalmedical Experience
Qualifications: Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field. Master's degree (advantage) Proven experience in business development within the healthcare industry (dental - advantage) Strong understanding of healthcare trends, regulations, and market dy المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Interpersonal Skillls في أبوظبي - اكتشف 1019 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير الثروات الخاصة, مساعد مدير مالي, مساعد مدير المالية, كبير مسؤولي مراقبة الوثائق, الشيف دي بارتي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات المرافق, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل