وظائف المكتب الأمامي للفندق في عجمان

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف المكتب الأمامي للفندق في عجمان

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Front Office Intern- German Speaker

AccorHotel - عجمان - الإمارات
exclusion unfavorite

Consistently offer professional friendly and engaging serviceGreet check in and settle guest accounts while ensuring all service standards are followedAssist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful wayFollow department policies procedures and service standardsF المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 09 Apr | | التقديم السريع

DescriptionPOSITION SUMMARYProcess all guest checkins verifying guest identity form of payment assigning room and activating/issuing room key. Set up accurate accounts for each guest according to their requirements. Enter Marriott Rewards information. Ensure rates match market codes d المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Apr | | التقديم السريع

Office Boy Office Assistant

Reap HR Consultancy - عجمان - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 4-5 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 6 - 1800

Job DescriptionJob Title: AccountantLocation: Al Ain UAERecruitment Company: REAP HR & RECRUITMENT SERVICESJob Type: FullTimeWe are seeking a highly motivated and detailoriented Office Boy for one of our top high client in Ajman. The Office Boy is responsible for maintaining the c المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 25 Mar | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال المكتب الأمامي للفندق في عجمان - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المكتب الأمامي للفندق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.