وظائف مكتب المساعدة والدعم الفني في الفجيرة
وظائف مكتب المساعدة والدعم الفني في الفجيرة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Telephone Handling & Help Desk (CAFM) Answer inbound calls and log them on CAFM. Make outbound calls to process customer complaints. Maintain helpdesk-related documents. Ensure smooth coordination between help desk and operations. Maintain knowledge of helpdesk policie المزيد...
Minimal Requirements Bachelor’s Degree in Computer Science, or Associate Degree plus two years of tech support experience, or three plus years tech. support experience. A+ and Net+ Certification or equivalent required. Preferred Requirements Experience using a Ti المزيد...
Job Description: Accept inbound requests via phone, chat, email and ticket queues Record and process incidents and service requests according to process specifications. Communicate with users to understand issues and provide solutions. Document and resolve incidents according المزيد...
منسق مكتب المساعدة
استخدام وتشغيل نظام CAFM ومكتب المساعدة. استقبال المكالمات وتحديد الفئة والنوع والرد. إدخال تفاصيل الطلب في نظام مكتب المساعدة. قم بإرشاد المتصل بموعد توقع السطر الأول من الرد. تخصيص الطلب لمقدم الخدمة المعين وإبلاغ الأطراف المعنية الأخرى حسب الاقتضاء. كن على علم بالمكالمات المتعددة ا المزيد...
Responsibilities Provide timely and effective solutions to issues reported by end-users through various channels, including our ticketing system, Slack, email, and in-person. Administer and troubleshoot all internal software systems and processes. Identify and surface root cau المزيد...
للتأهل لهذا الدور، يجب أن يكون المرشح الناجح حاصلًا على درجة الزمالة أو أعلى في علوم الكمبيوتر أو تكنولوجيا المعلومات أو أي مجال ذي صلة. سيبحثون عن مرشحين لديهم ما لا يقل عن 3 سنوات من العمل في دور الدعم الفني. الخبرة في ما يلي ضرورية، Office 365، وأنظمة تذاكر مركز المساعدة، وأنظمة تخ المزيد...
Responsibilities: Installing and configuring client computer systems. Responding to client IT support requests. Meeting with clients to diagnose software, networking, or hardware issues. Providing technical support on-site or via remote-access systems. Offering solutions that المزيد...
The Role Job Location Sharjah Availability Immediate Job Description Responsible for providing technical assistance and support related to computer systems hardware or software. Responds to queries runs diagnostic programs isolates problem hardware troubleshooting (PC Laptops Printe المزيد...
About Our Client Our client is a global leader in commercial real estate services and investments. Job Description Facilities Support Helpdesk Support & Assistance Logging Maintenance & liaising with contractors CAFM Management Administrative duties Front of Hou المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Provide technical support for software applications, ensuring optimal performance and troubleshooting issues. Work with platforms like Oracle and SAP to maintain application health and resolve problems efficiently. Desired Candidate Profile المزيد...
It Support Engineer -filipino Nationality
Job Description Roles & Responsibilities •Strong and solid IT Support / Service Desk experience, password reset, helpdesk role providing IT related service to end users on a variety of issues. Identifies, researches, and resolves technical problems. •Provide accurate Incident resol المزيد...
Roles & Responsibilities Full hands-on network and system support in head office and remote support at project sites. Administrator of vSphere VMCenter in HCI architecture, Fileservers (Netgear NAS/ Netapp SAN), HP Tape Library, VEEAM Backup & Replication Server, Network Monitorin المزيد...
Your role: Installing Philips Healthcare (PH) equipment according to standards with respect to quality and installation time as set by PH Performing planned maintenance and equipment modifications within the scheduled time and to the quality standards set by PH Performing corrective m المزيد...
المساعدة في تركيب وتكوين وصيانة الخوادم والشبكات وأنظمة الأجهزة والبرامج ذات الصلة. مراقبة واستكشاف مشكلات أداء النظام وإصلاحها. دعم المستخدم تقديم الدعم الفني للمستخدمين النهائيين، ومعالجة الاستفسارات المتعلقة بالأجهزة والبرامج. تعاون مع فريق مكتب المساعدة لحل المشكلات المتصاعدة المزيد...
Communication Conduct regular team meetings, one to one meeting with the team members to have a high level of communication culture. Information Security Maintain information security related to client, throughout the period of employment. As soon as possible, repor المزيد...
متخصص مكتب دعم تكنولوجيا المعلومات
التواصل مع أخصائي - مركز مساعدة تكنولوجيا المعلومات لفهم طلبات واحتياجات المستخدمين النهائيين. التشاور مع المستخدمين النهائيين لتحديد مشكلات الأجهزة أو البرامج أو النظام. تشخيص وحل مشكلات الأجهزة والبرامج الخاصة بمحطات عمل المستخدمين النهائيين و/أو الأجهزة المحمولة بطريقة فعالة وكفؤة المزيد...
استخدام وتشغيل نظام DP World CAFM & Helpdesk. استقبال المكالمات وتحديد الفئة والنوع والرد. أدخل تفاصيل الطلب على نظام CAFM أو SharePoint. قم بإرشاد المتصل بموعد توقع السطر الأول من الرد. تخصيص/تخصيص الطلب إلى المورد أو مزود الخدمة (SP) أو المقاول المعين وإبلاغ الأطراف المعنية المزيد...
تقديم مساعدة فنية موثوقة للعملاء الداخليين والخارجيين. توفير تغطية احترافية لمكتب مساعدة الدعم الفني. دعم التركيز على الدقة والتعليقات في الوقت المناسب ورضا العملاء. قيادة التحديد والتحقيق والحل وتحليل الأسباب الجذرية وتكرار المشكلات الفنية في الوقت المناسب. بناء علاقات داخلية لتسريع المزيد...
Dice is the leading career destination for tech experts at every stage of their careers. Our client, Alexander Technology Group, is seeking the following. Apply via Dice today! The Alexander Technology Group is looking for a Tier II IT Support consultant for our client in Newton. Thi المزيد...
We are URGENTLY looking for an Hindi/Urdu & English speaker for a Call Center position with the following qualifications: - Can communicate in both English & Hindi/Urdu languages. - With customer service work experience - Willing to work in shifts - Can join immediately! • *Job Types المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل