وظائف Head Of Flexible Packaging And Fibers Department في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Head Of Flexible Packaging And Fibers Department في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Director Of Product

Beyond ONE - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We dont think about job roles in a traditional way. We are antisilo. Anticareer stagnation. Anticonventional.Beyond ONE is a digital services provider radically reshaping the personalised digital ecosystems of consumers in high growth markets around the world. Were building a digital المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع

DescriptionJOB SUMMARYResponsible for the management of all aspects of the Catering and Conference departments in accordance with company and brand standards. Coordinates details and menus for clients functions and maintains budgeted revenues through solicitation of business. Monitors المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 5 سنوات
دوام كامل

Black & Grey HR is currently recruiting on behalf of a leading flexible packaging manufacturer based in Germany. Our client is seeking an experienced Research Consultant from the Flexible Packaging industry to lead an exploratory study focused on identifying market potential and r المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Head Of Flexible Packaging And Fibers Department في الإمارات - دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المنتج على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.