وظائف Global Finance Director في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Global Finance Director في أبوظبي

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ
exclusion unfavorite
دوام كامل

Company:Oliver WymanDescription:Oliver Wyman is now looking to recruit an Executive Assistant to join our Middle East office and be part of our IMEA (India Middle East Africa) team!The role will be based out of Abu Dhabi office.Job Overview: The provision of a bilingual (English/Arabi المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 3 أيام | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

As a member of the Corporate Sales Team the incumbent will be focused on origination and distribution of Global Markets solutions to key Corporate & Government Clients in FAB Investment Banking Group. Incumbent is expected to have a deep understanding of client requirements and pr المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 3 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

Finance Director

Black & Grey HR - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 10 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 45000 - 45000

Black & Grey HR is recruiting for one of the top tier construction leaders in Abu Dhabi. Our client is seeking a highly experienced Finance Director to spearhead their finance function blending highlevel strategic oversight with operational precision to fuel sustainable is a care المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 04 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Global Finance Director في أبوظبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير الشؤون المالية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.