وظائف المكتب الأمامي لخدمة العملاء في أبوظبي
وظائف المكتب الأمامي لخدمة العملاء في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Welcome visitors with a professional and cheerful outlook, facilitating them to meet the required company personnel. Help the staff members with crucial tasks related to scheduling, agendas, and meetings, ensuring fluent corporate functioning. Answer, screen, and fo المزيد...
Front Office Agent
Welcome the guests to Shangri-La Hotel Complete initial check-in of all new guests. Be present and attentive at all times. Work with hotel colleagues to keep excellent service standards. Be prepared to assist other Shangri-La colleagues/departments in a thoughtful manner. Be an ambass المزيد...
Front Office Director
Ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout their stay in the hotel, respond to guest needs and resolve any issues that may arise resulting in highest possible guest satisfaction Plan and implement the application of availability controls to those mar المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوصف الوظيفي شخصية خدمة حقيقية، مع ذكاء عاطفي مرتفع. خبرة لا تقل عن 4 سنوات في صناعة الضيافة. خبرة لا تقل عن عامين في دور إشرافي / خبرة مماثلة في صناعة الضيافة من فئة 5 نجوم. مطلوب شهادة الثانوية العامة على الأقل / يفضل الحصول على شهادة جامعية في إدارة الفناد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تتمثل هذه الوظيفة في ضمان تجربة استثنائية للضيوف في بيئة عالية التمكين. تمثيل علامتنا التجارية، طوال رحلة الضيف، لتقديم تجربة إقامة خالية من العيوب. تأكد من أن كل ضيف يصبح معجبًا سعيدًا بغرفنا والمرافق الأخرى، من خلال إسعادهم من تسجيل الوصول حتى تسجيل المغادرة. م المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description Please note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Anantara employees always find new ways to look after the business, their guests, and their colleagues. Within this, the key responsibilities for this positio المزيد...
التفاعل مع العملاء وفهم احتياجاتهم. حافظ على عملية تسجيل الوصول/المغادرة سلسة وممتعة للضيف. تأكد من اتباع سياسات / إجراءات التعامل النقدي والائتمان. الحفاظ على مستوى عالٍ من الاحترافية بين زملاء المكتب الأمامي. التأكد من أن القسم يظل نظيفًا ومرتبًا وحسن المظهر في جميع الأوقات. قم المزيد...
أكمل فترة تدريب ناجحة واكتسب الخبرة في بيئة عمل احترافية حضور برامج التطوير المختلفة ذات الصلة بك احصل على الدعم المنتظم من قسم التعلم والتطوير ومنسق التدريب في القسم الذي سيوفر لك التدريب والتوجيه والتدريب اللازمين مهارات التعليم والمؤهلات والخبرات يجب أن تدرس في مدرسة أو جامعة المزيد...
Responsibilities: Assist in coordination of client engagements, meetings and travel logistics. Communication and management support with clients and internal staff, covering written and verbal communication, preparation of meeting notes, agendas to support client facing project manag المزيد...
Receptionist Front Office Admin
Full job description SSTech is an organization that is known for employee satisfaction and retention. Its dynamic and challenging environment has enabled the development and vast growth potential of its individuals. At SSTech, we realize that it is the ability and responsibility of ou المزيد...
Roles & Responsibilities 1;">Main Duties and Responsibilities: Operational: Block the morning arrivals and communicate them to Room Service for the amenities Check today s pick up and cancelled reservations for HWEB bookings, charge them accordingly and update PMS, also refund the gu المزيد...
Our commitment to Diversity & Inclusion: We are an inclusive company and our ambition is to attract, recruit and promote diverse talent. What’s in it for you: Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide. Learning programs through our Academies. Opportunity to المزيد...
What will you do? Responsible for overseeing and supervising the operations of the Front Desk, Guest Services, Bell, Door, Concierge and Night Audit Ensures that all Front Office Policies and Procedures are adhered to. Ensures VIP procedures are being met or exceeded daily for all Gu المزيد...
Job Description To anticipate all guest needs and handle all guest inquiries To oversee the effective day to day operation at the Bell service desk. To have complete knowledge of the hotel products and services, including room types, rates, relative features and facilities, food and b المزيد...
Guest Experience Host Fb Front Office
Responsibilities: • Oversee dining experiences, including greeting guests, taking orders, serving meals and beverages, and ensuring exceptional service. • Guest check-in and check-out, managing reservations, providing information about the establishment's services, and promptly addres المزيد...
Front Office - Telephone Operator Uae National
Receive each guest call in a professional and friendly manner Maintain effective communication with all related department to ensure smooth service delivery Handle every query in a polite and courteous manner and exceed guest expectations Ensure guests are greeted by name upon المزيد...
توفير خدمة سريعة ومهذبة وفعالة لجميع الضيوف، وذلك لتحقيق مستوى عالٍ من رضا العملاء من خلال الخدمة الشخصية من الوصول حتى المغادرة تأكد من الترحيب بالضيوف شخصيًا بالاسم، إذا كانوا معروفين، ومرافقتهم إلى غرفهم لجعلهم يشعرون بالترحيب والترحيب إجراء التعرف على الغرفة والفندق ومساعدة الضي المزيد...
وكيل مكتب الاستقبال
يرحب بنزلاء الفندق ويسجلهم، ويشرح لهم أماكن الإقامة ويحدد الائتمان أو طريقة الدفع فحص النزيل خارج الفندق، وإعداد الفاتورة وشرحها يتعامل مع جميع تفاعلات الضيوف بأعلى مستوى من الضيافة والكفاءة المهنية، ويلبي الطلبات الخاصة كلما أمكن ذلك يساعد الضيوف في جميع الاستفسارات المتعلقة بالخدمات المزيد...
تسجيل دخول الضيف القادم وتسجيل وصول الضيوف المغادرين بطريقة ودية وعناية وفقًا للمعايير. عند تسجيل الوصول، قم بتسجيل الضيوف وتخصيص الغرف ومساعدة الضيوف في استكمال بطاقات التسجيل. تلبية الطلبات الخاصة كلما أمكن ذلك. استخدم تقنيات البيع الموحية لبيع الغرف والترويج لخدمات الفندق الأخرى. ت المزيد...
Greet visitors and direct them to the appropriate departments or individuals Answer telephones and respond to inquiries via telephone or email Book meeting rooms, set up conference calls and take messages and minutes during meetings Perform administrative tasks, including filing and p المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال المكتب الأمامي لخدمة العملاء في أبوظبي - اكتشف 1184 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, عامل الضيافة, مراقب الوثائق, مضيفة, بارستا على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل