وظائف Front Desk Administrative Assistant في دبي
وظائف Front Desk Administrative Assistant في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Overview: We are seeking a friendly and organized Front Desk Administrator to be the first point of contact for our clients and visitors. The ideal candidate will manage the front desk operations, assist with administrative tasks, and ensure a welcoming atmosphere. Key Responsib المزيد...
Providing office work Support related to overall Office Functionality Handling Local and International Reservations Maintaining high level and confidential files records and other legal documents of the company and regularly keeping an organized functional filing system of all general المزيد...
We are looking for a friendly and professional Front Desk Agent to join our team. The role involves greeting guests managing checkins and checkouts and handling reservations. As the first point of contact you will ensure a welcoming and efficient experience for all guests.Key Responsi المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث حاليًا عن محترفي مكتب الاستقبال الديناميكيين والمحفزين ذاتيًا والذين يرغبون في دفع حياتهم المهنية إلى الأمام. بصفتك وكيل مكتب الاستقبال، فأنت مسؤول عن تقديم خدمة احترافية وموجهة للعملاء لضيوفنا، وضمان أن تصبح إقامتهم تجربة لا تُنسى، وسيشمل دورك مسؤوليات المزيد...
يتعامل مع جميع تفاعلات الضيوف بأعلى مستوى من الضيافة والاحترافية، ويلبي الطلبات الخاصة كلما أمكن ذلك يساعد الضيوف في جميع الاستفسارات المتعلقة بخدمات الفندق وساعات العمل والموظفين الرئيسيين في الفندق والأحداث الداخلية والاتجاهات وما إلى ذلك. يستجيب لجميع طلبات الضيوف بطريقة دقيقة وفي المزيد...
وكيل مكتب الاستقبال
تقديم خدمة فعالة ومهذبة وسريعة لضمان مستوى عالٍ من رضا العملاء من لحظة وصول الضيوف حتى مغادرتهم. قم بتحية الضيوف شخصيًا بالاسم إذا كانوا معروفين، وقم بمرافقتهم إلى غرفهم لخلق شعور بالترقب والترحيب. إجراء التعرف داخل الغرفة والفندق، ومساعدة الضيوف في الاستفسارات أو الطلبات المتعلقة بأن المزيد...
Requirements: At least 2 or more Years of Experience as Receptionist.All Others Terms and Conditions as per UAE Federal Labor Law.With pleasing personality.Good Poise and should be Presentable.Good command over spoken and written English.Computer literacy.Well versed with Business equ المزيد...
Responsibilities Greet and welcome guests. Answer questions and address complaints received. Answer all incoming calls and redirect them or keep messages. Receive letters, packages etc. and distribute them. Prepare outgoing mail by drafting correspondence, securing parcels e المزيد...
Position Type Non-Management Position Summary Our jobs aren’t just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build and experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services t المزيد...
يجب أن يمتلك مهارات خدمة الضيوف المتميزة والعرض التقديمي الاحترافي ومهارات الاتصال المتطورة. يتقن اللغة الإنجليزية (شفهيًا وكتابيًا)، وتعتبر اللغة الثانية أحد الأصول. يجب أن تكون قادرًا على التعامل مع العديد من المهام في بيئة مكثفة ومتغيرة باستمرار مع الحفاظ على الهدوء والجماعية. يجب المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your schedulePerfor المزيد...
- كن سفيرًا لعلامة OliOli® التجارية؛ وتأكد من أن تجربة كل زائر في OliOli® تلبي أو تتجاوز التوقعات، وخاصة من خلال التفاعلات الشاملة والمناسبة ثقافيًا والإيجابية والرائعة مع نهج ودي وصادق - تعامل مع كل زائر باحترام ووفر اتصالًا وديًا ومهذبًا من خلال توجيهه إلى المبنى وإبلاغه بم المزيد...
About Us At voco®, we’ve created a hotel brand that gives people a different choice. Hotels to count on but different enough to be fun. Unstuffy hotels, where people feel comfortable to relax, and just get on with relaxing. Our family of hotels are connected by their own se المزيد...
We are seeking a friendly and organized Front Desk Receptionist our company.Responsibilities: Answer and direct incoming phone calls. Manage the scheduling of appointments and meetings. Maintain a tidy and organized front desk area. Assist visitors with inquiries providing information المزيد...
Job Description We are currently looking for dynamic, and self motivated Front Office professionals who want to move their careers forward. As a Front Desk Agent you are responsible to provide professional and customer focused service to our guests, ensuring their stay will become a المزيد...
Supporting Management of Front Desk Team Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example. Encourages and building mutual trust, respect, المزيد...
تقديم خدمة سريعة ومهذبة وفعالة لجميع الضيوف، وذلك لتحقيق مستوى عالٍ من رضا العملاء من خلال الخدمة الشخصية من الوصول حتى المغادرة تأكد من الترحيب بالضيوف شخصيًا بالاسم، إذا كانوا معروفين، ومرافقتهم إلى غرفهم لجعلهم يشعرون بالترحيب والترحيب إجراء التعرف على الغرفة والفندق ومساعدة الضي المزيد...
Responsibilities Greet and welcome all guests and visitors with a friendly and professional demeanor. Answer incoming telephone calls and direct them appropriately. Maintain a clean and organized front desk area, ensuring that it is well-stocked with necessary supplies. Sched المزيد...
Sustainable Performance We believe that hospitality has the power to unlock a better tomorrow. We act for good to support & empower the communities in which we live and protect the planet that you visit. Respect We are connected with the world, and to others. We enjoy the mix o المزيد...
مهارات التواصل - سيحتاج الضيوف إلى القدوم إليك لإبداء مخاوفهم وكذلك مجاملاتهم، لذلك سيكون من السهل التحدث معك ستحول مهاراتك في حل المشكلات المشكلات إلى فرص بحيث يغادر كل ضيف بذكريات رائعة إتقان اللغة المحلية - المهارات اللغوية الإضافية ستكون رائعة، ولكنها ليست ضرورية القراءة والكتابة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Front Desk Administrative Assistant في دبي - اكتشف 2462 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد مدير, مساعد تنفيذي, مساعد شخصي, وكيل مكتب الاستقبال, مشرف المكتب الأمامي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, التجزئة, التخزين, التعليم, العقارات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل