وظائف مدير المرافق في أبوظبي
وظائف مدير المرافق في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الإشراف على الصيانة والأعمال العرضية لجميع الخدمات، والتأكد من الامتثال للمعايير من خلال عمليات التفتيش المنتظمة، وإدارة قراءات المرافق مع تقليل إزعاج المستأجرين والزوار. تأكد من استيفاء جميع التسليمات المتعاقد عليها، والالتزام بالجداول الزمنية، ومعالجة المشكلات التي تؤثر على تأثير ا المزيد...
إدارة العمليات اليومية للخدمات المكتبية لضمان تلبية احتياجات المنظمة الإدارية وإدارة المرافق الحالية والمستقبلية بكفاءة وموثوقية واقتصادية. قد تشمل هذه الأنشطة اللوازم المكتبية والمعدات والمخزون؛ المساعدة الإدارية؛ خدمات البريد والتوزيع وإدارة السجلات والتنظيف والبستنة وإدارة الزي الر المزيد...
Facilities Assistance
Provide a Quarterly facility assessment report covering the entire college. . Supervising the service providers daily activities, attendees, performance, response time, etc... . Prepare a weekly report for the service providers’ performance, quality of work & problems. . المزيد...
the Role Bachelor s Degree in relevant field from an accredited institution Minimum of 2 years experience in facilities role. Skills The ability to develop good personal relationships within a team An effective and experienced communicator (written and verbal) to a variety of audience المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Facilities Engineer Eligibility: Education: degree, diploma, or equivalent Experience: With previous relevant experience in the same role Candidate s Availability: Inside UAE Location : Abu Dhabi Desired Candidate Profile Any Nationality Bach المزيد...
Manager - Facilities - Cranleigh Bahrain - Aldar Academies
Knowledge & Skills Fluent English communication skills, written and oral. Attention to detail with diligent follow up, and able to execute in a timely manner. Skilled in multi-tasking and handling pressure. Organizational ability, of self and others. Forethought and forward planning المزيد...
لضمان أداء فرق خدمة الدعم الخارجي بما يتماشى مع توقعات المدرسة، ومزودة بالموارد الكاملة وتفي بالتزاماتها التعاقدية، مما يوفر أفضل قيمة للمدرسة ومعايير عالية من الخدمة لمجتمع المدرسة. إدارة المرافق وفرق الخدمة العامة لضمان الحفاظ على مستويات عالية من الخدمة في جميع أنحاء المدرسة وأنها المزيد...
We have a requirement of below category personnel to work for our client on long term basis. Position Facilities Coordinator – 1 No. Site Borouge Ruwais Basic Salary المزيد...
We are seeking your support to provide us with candidates for Facilities Management officers engineers & specialistsRequirements are as follow:Education: Bachelor s degree in any engineering field (preferably Mechanical)Experience: 2 to 5 years of experience inside the UAENatio المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة البناء أو الهندسة المدنية أو مجال ذي صلة. خبرة لا تقل عن 15 عامًا في مجال ذي صلة. خبرة مثبتة في إدارة البناء أو دور مماثل، عادةً من 3 إلى 5 سنوات، مع التركيز على مشاريع توليد الطاقة، ويفضل أن تكون CCGT. سجل حافل بالنجاح في إدارة مشاريع واسعة النطاق من البداية المزيد...
Facilities Coordinator Housekeeping Incharge
Job Description Roles & Responsibilities · Coordinate and schedule routine maintenance, repairs, and inspections for properties within the portfolio. · Respond promptly to maintenance requests from tenants and address issues in a timely and efficient manner. · Conduct regular prop المزيد...
Business Head - Facilities Management
Qualifications: - Bachelor's degree in Business Administration, Facilities Management, Engineering, or a related field. Master’s degree preferred. - Proven experience as a Business Development or similar executive role in facilities management or related industry. - Demonstrated succe المزيد...
Roles and responsibilities Project Planning and Coordination: Develop and implement detailed project plans and schedules to ensure timely completion. Coordinate with architects, engineers, contractors, and other stakeholders to align project objectives. Supervision المزيد...
Responsibilities Your Role: Working within a new office environment, you will help to execute a robust training program for new staff. Work closely with the Client Integration team and operations teams in the onboarding of a large, complex strategic client Work directly with key func المزيد...
(Mechanical/Automobile)BE (Mechanical/Automobile)or higher (1st division)*Production (preferably related to auto industry) - 2 yearOr*Training/Teaching - 1 yearProduction (preferably related to auto industry) - 1 yearOr*Experience as trainer for vocational courses in industrial collab المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Develop and manage project plans, ensuring all tasks are completed on time and within budget. Coordinate and communicate with team members, stakeholders, and clients to ensure project objectives are met. Identify project risks and develop mit المزيد...
Roles & Responsibilities Senior IT Project Manager is responsible for overseeing all aspects of any project in a company s IT department Develop IT: Governance, Cost Model, Service Catalog Qualification: Experience in software delivery and solution design Extensive knowledge in IT g المزيد...
Outdoor Sales Executive - Facilities And Buildings Maintenance
Full job description We are seeking candidates with a graduate or diploma qualification for a Facilities Management (FM) company in the UAE. The ideal candidate must have FM experience in the UAE, along with essential sales skills and a strong technical and budgetary knowledge base.
Facilities Management Coordinator - Mechanical Hvac Mep Maintenance
Key Responsibilities/Duties :- Provide support the administration team when needed: Tawtheeq creation, Renewal and Cancelation, new Lease Agreement, offer Letter for new clients, etc. Coordinate the properties viewing for the new clients and when required. New villa’s Snag inspection المزيد...
Job DescriptionDirect, manage and develop the marketingteam. Experience with Affiliate Marketing with aForex Broker (Must) Discuss trending marketing activities with thein-house team members to achieve optimumresults. Find appropriate marketing channels topromote the company's المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير المرافق في أبوظبي - اكتشف 3800 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المنطقة, مدير مناوب, مدير المباني, مدير العروض, تنفيذي تطوير الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الهندسة المدنية, البناء, خدمات المرافق, التخزين. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل