وظائف Executive Services Manager في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة

وظائف Executive Services Manager في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Air Freight Services Manager

Expeditors - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

To further develop the air services product in the marketplace through focus on Operations Finances Sales People Systems and Culture in adherence to the companys policy and procedures.Review and support with day-to-day quotationsSupport product with checking local charges and agr المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 3 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

مدير حسابات - عمليات

Confidential - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 5 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

ملخص الوظيفة: نبحث عن مدير حسابات - عمليات ديناميكي وموجه نحو النتائج لقيادة عملية مركز اتصال خارجي (BPO) واسعة النطاق تضم أكثر من 100 موظف. يجب أن يمتلك المرشح المثالي فهماً قوياً لمؤشرات الأداء الرئيسية (KPIs) في مجال مراكز الاتصال، وجودة تقديم الخدمات، والامتثال التنظيمي، وكفاءة المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 21 May | دوام كامل | التقديم السريع

Beautician All Rounder

Feel Pink Salon - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 3 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 1500 - 2500

Our Salon in Dubai is in need of below staff to join our team! -2 All Rounder Beautician -2 Professional Massage Therapist - Employment visa will be provided - Visit Visa / Cancelled Visa are welcome - Must be in the UAE - Additional salon skills will be an advantage

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 May | دوام كامل | التقديم السريع

Responsibilities:Manage a team of professionals and provide necessary guidance related to company secretarial matters.Administer a portfolio of companies.Setting up and maintaining an online compliance mechanism for all the companies and functions.Analyse and assess business requireme المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 May | دوام كامل | التقديم السريع

Accountant

GHADEER MINERIAL WATER COMPANY LLC - الفجيرة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Job Title: Accountant Job Location: Dibba, Fujairah, UAE Job Responsibilities: Manage daily financial transactions and maintain accurate bookkeeping records. Prepare monthly, quarterly, and annual financial statements and management reports. Handle payroll processing a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 17 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

Administrative And Logistics Officer

Confidential - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 4000 - 7000

We are seeking a proactive and detail-oriented Administrative and Logistics Officer to handle both administrative and logistics operations in our Dubai office. The ideal candidate will ensure smooth office management while coordinating logistics activities, including shipments, inven المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 01 Apr | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Patient Services Manager Director of Patient Experience Hospital Jobs in Dubai Location: Dubai United Arab Emirates Job Type: FullTime Industry: Healthcare / Hospital Reports to: Chief Operating Officer (COO) / Hospital Director Job Description: A prestigious hospital in Dubai is se المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 15 Mar | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Executive Services Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الفجيرة - اكتشف 7 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, خبيرة تجميل متعددة المهارات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل التدريب والتعليم المهني, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, التعليم العالي, برامج إدارة التعليم, التعليم. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.