وظائف مدير الأحداث والفعاليات في أبوظبي
وظائف مدير الأحداث والفعاليات في أبوظبي
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
درجة البكالوريوس في إدارة الأحداث أو التسويق أو الضيافة أو المجال ذي الصلة. الحد الأدنى من 8+ سنوات من الخبرة في تخطيط وإدارة الأحداث، مع سجل حافل من التنفيذ الناجح لحدث واسع النطاق، مع خبرة ملحوظة ميزة في الخبرة الخاصة بدولة الإمارات العربية المتحدة. مهارات قيادية قوية مع القدرة المزيد...
درجة البكالوريوس في التسويق أو الأعمال أو مجال ذي صلة. درجة الماجستير هي ميزة إضافية. خبرة مثبتة كمدير تسويق للفعاليات أو في دور مماثل. فهم قوي لاستراتيجيات تسويق الأحداث وأفضل الممارسات. مهارات استثنائية في القيادة وإدارة المشاريع. اتصالات ممتازة ومهارات التعامل مع الآخرين. القدرة عل المزيد...
تطوير المعرفة العملية في الوظيفة المعينة. تطوير الاتصالات التجارية، والآداب المهنية، ومهارات التعامل مع الآخرين. المساعدة في توظيف مقدمي خدمات خارجيين لتنفيذ أنواع مختلفة من الأحداث. إنشاء والحفاظ على العلاقات مع البائعين والجهات الراعية وأصحاب المصلحة الآخرين. إدارة العلاقات مع ا المزيد...
Venue Transformation: Design and plan the layout of event spaces to achieve the desired atmosphere. Select and coordinate decor elements, lighting, and furnishings to transform venues. Budget Management: Work within budget constraints to source cost-effective yet impactful design el المزيد...
Job Description Etihad are looking for an Event Planner who is responsible to develop, plan, and execute a variety of both internal and external events for Etihad Group. The purpose of this position is to support the company in delivering events from start to finish. In addition to c المزيد...
تطوير المعرفة العملية في الوظيفة المعينة. تطوير الاتصالات التجارية، والآداب المهنية، ومهارات التعامل مع الآخرين. المساعدة في توظيف مقدمي خدمات خارجيين لتنفيذ أنواع مختلفة من الأحداث. إنشاء والحفاظ على العلاقات مع البائعين والجهات الراعية وأصحاب المصلحة الآخرين. إدارة العلاقات مع ا المزيد...
Summary You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers. The Event Sales Coordinator is responsible to assist operationally and administratively in the achievement of department’s pre-determined sales and revenue targets. Qualificat المزيد...
Key Responsibilities: Utilize your existing database of casual hospitality workers to staff various events in Abu Dhabi. Coordinate with event managers to understand staffing needs and ensure appropriate allocation of workers. Manage scheduling, communication, and deployment of sta المزيد...
Responsibilities • Manage trade show/event operations for all shows • Oversee project management and handle multiple tasks • Communicate and negotiate effectively • Stay updated on industry trends and best practices • Work under pressure and adapt to changing circumstances • Lead and المزيد...
فني أحداث فني صوت
Sundus Recruitment and Outsourcing Services -
أبوظبي
-
الامارات
فني صوت للمناسبات، تجهيز أجهزة الصوت قبل الحدث، هدم المعدات بعد الحدث ، مزامنة المؤثرات الصوتية المسجلة مسبقًا مع الصوت الحي والعمل مع فناني الأداء والمديرين لتحقيق مستويات صوت قوية مسؤولية تجميع وتشغيل وصيانة المعدات التقنية المستخدمة لتسجيل الصوت أو تضخيمه أو تحسينه أو مزجه أو إعادة المزيد...
Accountant Exhibition Event Industry
Star Services LLC -
أبوظبي
-
الامارات
Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, investors, and other en المزيد...
Marketing Executive Event Coordinator
Spark Social -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities · Conceiving and developing efficient and intuitive marketing strategies · Organize and oversee advertising/communication campaigns (social media, TV etc.), exhibitions and promotional events. · Conduct market research and analysis to evaluat المزيد...
Key Responsibilities: 1. Plan and execute a wide range of events, including corporate gatherings, exhibitions, and parties. 2. Demonstrate expertise in coordinating logistics, managing budgets, and ensuring seamless event execution. 3. Utilize a creative flair to design and execute المزيد...
فني صوت للمناسبات، تجهيز أجهزة الصوت قبل الحدث، هدم المعدات بعد الحدث ، مزامنة المؤثرات الصوتية المسجلة مسبقًا مع الصوت الحي والعمل مع فناني الأداء والمديرين لتحقيق مستويات صوت قوية مسؤولية تجميع وتشغيل وصيانة المعدات التقنية المستخدمة لتسجيل الصوت أو تضخيمه أو تحسينه أو مزجه أو إعادة المزيد...
قم شخصيًا ببناء خطوط اتصال واضحة ومفتوحة مع جميع الإدارات فهم اتجاه الأعمال في جزر المالديف من حيث استهداف السوق المناسب. كن أيضًا على دراية بالارتقاء السياسي للبلاد. المشاركة بنشاط في الحفاظ على جميع برامج Kerzner International. بناء فريق يتمتع بآراء ومهارات وخبرات وخلفيات مختل المزيد...
Minimum Qualifications • Bachelor s Degree. • Master s in Education or Education Leadership or NPQH or similar professional qualification. Minimum Experience • At least 15 years of experience in education. A minimum of 5 years school based leadership experience at Principal or Head Te المزيد...
Event Service Expert Apprentice - Banquets
Marriott International, Inc -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description This is an exciting opportunity, for someone who is numerically minded and computer-savvy, to take on a self-contained project that will have a measurable impact on our business. The objective of this project is to build a data versioning system and monitoring dashboa المزيد...
Act as main point of contact onsite for Candlelight events and staff; communicate directly with Fever Originals manager Full visibility into staff roster; set schedule; communicate with the staffing agency about any reschedules of events Ensuring each staff member is trained in the المزيد...
Operations Coordinator Exhibition Event Industry
Star Services LLC -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Job Location: RIYADH, KSA Bachelor’s Degree . Minimum 3 years’ experience in Operations / Office Administration is required. Advanced computer skills with high proficiency in Microsoft Office.
Roles & Responsibilities The role will be responsible to Hotel Manager Who we're looking for You will have had a successful career within 5 star hotels as an Executive Chef with large F&B operations working in the GCC. You will have had experience with International cuisines and bee المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير الأحداث والفعاليات في أبوظبي - اكتشف 1039 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مسؤول قواعد البيانات, مساعد تسويق, تنفيذي تسويق, مدير مبيعات, مدير المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل إدارة الأحداث والفعاليات, الإعلان, العلاقات العامة, المحاسبة والتدقيق, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل