وظائف مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي
وظائف مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
A Bit About Us We are world leading manufacturer of motorcycles, marine products such as boats and outboard motors, and other motorized products. We are seeking an ERP Manager to join our growing team. Position Purpose The ERP Manager Supports, influences and communicates the miss المزيد...
We are seeking a highly organized and efficient ERP Coordinator to join our team in Dubai United Arab Emirates. Main responsibilities: Keep track of the daily GRN and ERP activities and set up work schedules.Maintain a computer database of all filed documentation that ensure المزيد...
Set up all new Maintenance Contracts in the ERP and start the billing cycle. Ensure all Planned Maintenance schedules are set up according to the TMR agreement. Monitor and remove expired units from billing. Provide purchase orders to 3rd party service providers. Responsible for المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يلعب مسؤول اللوجستيات دورًا حاسمًا في إدارة وتنسيق تدفق السلع والخدمات والمعلومات داخل سلسلة التوريد الخاصة بالشركة. يتضمن هذا المنصب الإشراف على عمليات النقل والتخزين وإدارة المخزون وتنفيذ الطلبات وتحسينها، والتأكد من أن كل شيء يسير بسلاسة وكفاءة. يساعد مسؤولو ال المزيد...
Job Overview:We are seeking a highly motivated and skilled Dynamics 365 (D365) Functional Support & ERP Coordinator to join our team. This role combines responsibilities of both functional consulting for the D365 system and coordinating ERP system support activities across the org المزيد...
We are seeking an experienced Orion ERP Frontend Support professional with a minimum of 6 years of work experience in ORION ERP. The ideal candidate will be responsible for understanding functional ORION ERP requirements through the review of Functional Specification Documents (FSD) S المزيد...
مدير إدارة التغيير لتخطيط موارد المؤسسات ERP
خبرة مفضلة في قيادة برنامج التغيير عبر منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، والقدرة على إظهار الفهم الشامل لتحديات التغيير الثقافي داخل منظمة البيع بالتجزئة في الشرق الأوسط. خبرة سابقة في دور مماثل، عبر العديد من برامج تحويل البيع بالتجزئة، مع بائعي المستوى 1 والعمل مع كبار متخصصي تكامل المزيد...
We are seeking a proactive and detailoriented Administrator to provide essential support to our Buildings Places (BP) Management team. This role will work directly with the Vice President Operations & Finance (BP) involving coordinating key activities facilitating effic المزيد...
Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must be fluent in English and Arabic. Should be proficient in MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook/Email & Internet. Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must b المزيد...
This role is for a 6 month duration on a fixed term contractResponsibilitiesEnsure the Smiths Code of Corporate Responsibility and Business Ethics is upheld in all activities.Customer Order Processing from start to end. This includes but is not limited to:Receive sales program and ser المزيد...
Manage data in spreadsheets and reports.Keep records and reports up to date.Help maintain the budget plan.Organize and schedule meetings and events.Supervise other staff and delegate responsibilities.Handle technical issues in their area of expertise.Carry out clerical duties includin المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يلعب المسؤول الإداري - اللوجستيات دورًا أساسيًا في دعم العمليات اللوجستية من خلال التعامل مع المهام الإدارية التي تضمن الحركة السلسة للسلع والخدمات. يوجد هذا الدور عادةً في الصناعات مثل النقل والتصنيع والتجزئة وإدارة سلسلة التوريد. يساعد المسؤول الإداري - اللوجستي المزيد...
Your tasks Support Procurement and Logistics team in Sorting, dispatching, filing and processing invoices and other documents. Creating Purchase orders in ERP for processing Invoices. Timely, accurate and efficient preparation and management of SCM documents. Control the numb المزيد...
GRADE Refrigeration is an Industrial Refrigeration contractor operating in the MENA region. The Supply Chain Administrator will dedicate himself to the best of his ability to improve the profitability of the Company and its affiliates. The Supply Chain Administrator will be reporting المزيد...
Responsibilities Minimum requirements Finance or Accounting knowledge What You’ll Do Contribute as a team member on customer projects. Assist customers by implementing Enterprise Resource Planning as part of Oracle’s cloud strategy. Act as a functional المزيد...
Job Title: Next.js ERP Developer Work Location: Dubai UAE Location: Candidates from anywhere in India can apply. Must be willing to relocate to Dubai upon selection. Experience Required: 45 years Job Type: Fulltime Visa and Flight Tickets: The company will provide a visa and flight المزيد...
Job Summary: The Site Administrator manages documentation communication and office coordination for construction projects. Key Responsibilities: Maintain records of attendance materials and reports.Handle correspondence and document control.Assist in procurement and logistics coordina المزيد...
We are looking for a highly organized and detailoriented Administrative Assistant to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for handling daily administrative tasks supporting management and ensuring smooth office operations.Key Responsibilities:Manage office o المزيد...
Job Title: Weblogic Administrator General Description: Responsible for the support and management of software solutions implementedat Daman with the highest attention to detail and compliance to Daman standardsand brand guidelines. The role will be clustered according to technologi المزيد...
شريك أعمال الموارد البشرية ومدير
درجة البكالوريوس في الموارد البشرية أو إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة خبرة مثبتة كشريك أعمال للموارد البشرية بحد أدنى 5 سنوات في دور مماثل ويفضل أن يكون ذلك ضمن عمليات البيع بالتجزئة فهم قوي لجميع وظائف الموارد البشرية بما في ذلك إدارة المواهب والتطوير التنظيمي وعلاقات الموظفين والامتثا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي - اكتشف 389 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير الشؤون المالية, مدير مالي, مدير المكتب, محاسب أول على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, تأجير السلع الاستهلاكية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل