وظائف مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي
وظائف مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مسؤول تخطيط موارد المؤسسات
خبرة في الإشراف على تكامل NetSuite وتنفيذه واختباره القدرة على دعم عملية استيراد البيانات وترحيلها القدرة على الحفاظ على تحديثات NetSuite يمكن إنشاء تكوينات وتخصيصات لـ NetSuite لتلبية احتياجات العمل يمكنه توفير أنظمة مستمرة ودعم فني لنظام NetSuite على دراية بلوحة معلومات NetSuite ويم المزيد...
توثيق متطلبات النظام وسير العمل، وتطوير التصميمات الوظيفية، وتكوين الحلول، والتأكد من إجراء اختبار شامل للوحدة/التكامل لتلبية توقعات العملاء. توظيف مهارات اتصال قوية باللغة الإنجليزية (كتابة وتحدثًا)، مع نهج منظم للغاية مع تعدد المهام لفهم طلبات دعم المستخدم وتحديد أولوياتها وحلها. قم المزيد...
تطوير خطط المشروع والجداول الزمنية وتوزيع الموارد. تنسيق مع فرق مختلفة لضمان تنفيذ ناجح. مراقبة تقدم المشروع ومعالجة أي مشكلات قد تنشأ. تخصيص النماذج والتقارير وسير العمل داخل نظام نافيجيشن. تكوين الوحدات والإعدادات لمواءمتها مع احتياجات المؤسسة. ضمان أن تكوينات النظام تلتزم بأ المزيد...
We are seeking a highly skilled and experienced ERP Manager to join our dynamic IT team to oversee and manage our ERP applications. As the ERP Manager you will be responsible for ensuring that our systems are efficient effective and aligned with our business needs. You will also be re المزيد...
We are looking for an experienced ERP Functional Consultant to lead the successful implementation of ERP systems and provide ongoing support to clients. The ideal candidate will have strong technical skills a deep understanding of business processes and the ability to translate client المزيد...
A 11yearold consultancy company is recruiting a Financial ERP Support Consultant who will be responsible for providing expertlevel support to clients utilising financial management software solutions. Your role encompasses system configuration troubleshooting and ensuring optimal soft المزيد...
Key Responsibilities & Authorities Responsible for the development, improvement and maintenance of the software. Responsible for the meeting of the developed software to the requirements of the related standards (such as EMC and Safety). Responsible for the following define المزيد...
تنسيق أنشطة وعمليات المكتب لضمان الكفاءة والامتثال لسياسات الشركة الإشراف على الموظفين الإداريين وتقسيم المسؤوليات لضمان الأداء إدارة جداول الأعمال/ترتيبات السفر/المواعيد وما إلى ذلك للإدارة العليا إدارة المكالمات الهاتفية والمراسلات (البريد الإلكتروني والرسائل والطرود وما إلى ذلك) دع المزيد...
Set up all new Maintenance Contracts in the ERP and start the billing cycle. Ensure all Planned Maintenance schedules are set up according to the TMR agreement. Monitor and remove expired units from billing. Provide purchase orders to 3rd party service providers. Responsible for المزيد...
We are looking for a reliable Office Administrator. They will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently. The tasks of the office administrator will include bookkeeping and mentoring office assistants. The ideal candidate w المزيد...
ENTRY LEVEL INSIDE SALES REPRESENTATIVE - PETROLEUM SERVICE INDUSTRYWe are the East Coast s leading service provider of comprehensive petroleum, sales, maintenance, inspection, testing and construction management services to major oil suppliers, independent retailers, contractors an المزيد...
We are seeking a highly skilled and detailoriented Microsoft Dynamics ERP Specialist with a CA intermediate qualification to join our team. The successful candidate will play a critical role in implementation managing maintaining and optimizing Microsoft Dynamics ERP system ensuring i المزيد...
Job Description We are looking for a creative selfstarter with client relationship skills to join a Senior ERP Sales Manager resource. You will help us grow our ERP/software business through strategic lead generation research and cold outreach via phone calls and emails. You will also المزيد...
Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must be fluent in English and Arabic. Should be proficient in MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook/Email & Internet. Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must b المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول قاعدة بيانات أول، النسخ الاحتياطية ومسؤول Cerner Backend مسؤوليات مسؤول قاعدة بيانات أول: تثبيت وتكوين وإدارة Microsoft SQL 2012 و2016 و2019 وOracle 11g و19c وقواعد بيانات ERP Cloud وقواعد بيانات MySQL وPostgreSQL. إنشاء وإدارة مثيلات قاعدة البيانات وكائنا المزيد...
Your tasks Support Procurement and Logistics team in Sorting, dispatching, filing and processing invoices and other documents. Creating Purchase orders in ERP for processing Invoices. Timely, accurate and efficient preparation and management of SCM documents. Control the numb المزيد...
التحقق من الجوانب التجارية لأوامر الشراء الواردة. إنشاء وصيانة ومعالجة الطلبات في نظام تخطيط موارد المؤسسات (Glovia، JDE، إلخ.) توزيع التكاليف التحقق من التكلفة والتحكم فيها معالجة طلبات الشراء. تلقي ومراجعة الفواتير الواردة من طرف ثالث / بين الشركات الشقيقة. إنهاء الطلب (على سبيل الم المزيد...
We are seeking an experienced and detail oriented Business System Analyst with expertise in the Oracle ERP domain. The ideal candidate will play a crucial role in bridging the gap between business requirements and technical solutions ensuring our Oracle ERP systems are optimized to me المزيد...
مدير إدارة التغيير لتخطيط موارد المؤسسات ERP
خبرة مفضلة في قيادة برنامج التغيير عبر منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، والقدرة على إظهار الفهم الشامل لتحديات التغيير الثقافي داخل منظمة البيع بالتجزئة في الشرق الأوسط. خبرة سابقة في دور مماثل، عبر العديد من برامج تحويل البيع بالتجزئة، مع بائعي المستوى 1 والعمل مع كبار متخصصي تكامل المزيد...
Responsibilities Minimum requirements Finance or Accounting knowledge What You’ll Do Contribute as a team member on customer projects. Assist customers by implementing Enterprise Resource Planning as part of Oracle’s cloud strategy. Act as a functional المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير تخطيط موارد المؤسسات في دبي - اكتشف 1196 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المدير, مدير المكتب, مدير المشروع, مسؤول المبيعات, مدير Salesforce على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, التجزئة, المطاعم, الهندسة المدنية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل