وظائف Customer Complaint في أبوظبي
وظائف Customer Complaint في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Responsibilities Process PO’s on SalesForce® and iFlight once received from Sales Account Manager Progress report submission to clients in a proactive manner Customer complaint follow-up Linking of Incoming Customer Property with SalesForce® Quotations and/or Sales Account Manager المزيد...
Handles routine customer complaint promptly and courteously. Ensure that customers are dealt with in a prompt and courteous manner to ensure maximum customer satisfaction. Greets and welcomes customers on arrival at the store. Makes announcements and pages the person the visitors h المزيد...
Qmr Lead Auditortrainer
Roles & Responsibilities 1. Responsible for Management system implementation and Internal quality of respective departments 2. Developing and maintaining quality management documentation and records. 3. Addressing and resolving quality-related issues and non-conformities. 4. Drivi المزيد...
درجة البكالوريوس في المالية أو إدارة الأعمال أو المجال ذي الصلة. - 5 سنوات من الخبرة في الخدمات المصرفية أو المالية، مع التركيز على إدارة العلاقات ونمو المحفظة. معرفة ممتازة بالخدمات المصرفية التجارية والمنتجات التجارية وأسعار صرف العملات الأجنبية. تواصل قوي ومهارات تواصل مع الآخرين. المزيد...
المسؤوليات: . العمليات: تقييم واستلام مركبات العملاء وفقًا لإرشادات وإجراءات التصنيع. تحديد احتياجات العملاء ونقل تلك المتطلبات إلى نموذج الطلب المسبق لنظام إدارة الوكيل (Autoline). استشارة وإبرام الاتفاقية النهائية للإصلاحات المطلوبة والحصول على توقيع العميل على نموذج الطلب. . نطاق المزيد...
Job Description Greets patients or their families and finds out the nature of their enquiry. Provides information to assist patients or refer them to appropriate contact, either in the organization or elsewhere. Advocate Patients’ and their families’ rights and responsibilities, confi المزيد...
Customer Care Executive- Lab
Greet patients or their families and determine the nature of their inquiry. Provide information to assist patients or refer them to the appropriate contact, either in the organization or elsewhere. Advocate for patients’ and their families’ rights and responsibilities, confidentiality المزيد...
Responsibilities •Organizing Appointments and meetings with HCP's, Building and maintaining a good business relationship with customers. •Planning and conducting daily visits to HCP's to promote assigned products, convey company messages. •Creates, monitors and revises lead generation المزيد...
تنظيم المواعيد والاجتماعات مع أخصائيي الرعاية الصحية، وبناء علاقة عمل جيدة مع العملاء والحفاظ عليها. تخطيط وإجراء زيارات يومية إلى أخصائيي الرعاية الصحية للترويج للمنتجات المخصصة ونقل رسائل الشركة. يقوم بإنشاء خطط توليد العملاء المحتملين ومراقبتها ومراجعتها لإنشاء خط أنابيب كبير لفرص المزيد...
درجة البكالوريوس / الدبلوم أكثر من 3 سنوات من الخبرة العملية في دولة الإمارات العربية المتحدة مع قطاعي مبيعات ذوي صلة على الأقل (العملاء من الشركات وشركات الفعاليات والمدارس) رخصة قيادة الإمارات العربية المتحدة إتقان اللغة الإنجليزية تجربة إدارة الفريق تجربة المبيعات الترفيهية خبرة في المزيد...
Customer Solutions Manager Menat Customer Solutions Management
Lead cloud transformational programs (technical, operational, organizational, education) that span across IT teams and business units - Single threaded owner for Migrations and Strategic Initiatives - Maintain a broad and in-depth knowledge and understanding of existing and developing المزيد...
Customer Support Representative
Gauge client requirements to offer the perfect solution through fruitful interaction. Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.. Ensure resolving doubts and queries of customers by providing accurate and suitable information within set deadli المزيد...
Responsibilities: Respond to customer inquiries via phone, email, or chat. Provide accurate information about products, services, and company policies. Resolve customer complaints and issues in a timely and professional manner. Process orders, returns, and exchanges as needed. Mainta المزيد...
Job Summary & Purpose Responsible for resolving customers service or billing complaints by performing activities such as exchanging merchandise refunding money and adjusting bills. Check to ensure that appropriate changes were made to resolve customers problems. Contact customers المزيد...
Customer Care Executive -
Need a Person with good communication skills in arabic language. This person has to contact with customer database on a one on one communication and turn the conversation to a sale of our products. Candidate must be fluent in arabic speaking as all our customers are Emirati Arabs. He المزيد...
ممثل خدمة العملاء
توفير معلومات تمهيدية للعملاء المحتملين والجدد التأكد من رضا المستهلكين عن المنتجات أو الخدمات من خلال التعامل مع الشكاوى والاستفسارات متابعة العملاء أو الزبائن عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني للتحقق من أنهم ما زالوا راضين عن مشترياتهم إبلاغ العملاء بالمنتجات أو الخدمات الإضافية التي المزيد...
Customer Relationship Officer
Deposit account documentation. Handle inquiries related to deposit accounts. Opening and closing of deposit accounts, ensure proper completion of forms, observe KYC policies and CB instructions. Finance account documentation. Handle inquiries related to finance and covered cards, pr المزيد...
We are looking for a Spa Attendant [Male] for our Client at a Luxurious 5 stars Hotel in Qatar, Spa Attendant Duties and Responsibilities: Greet customers and confirm their reserved treatments or services Answer phones and make or alter reservations as necessary Explain our v المزيد...
Key Accountabilities Provide high quality service to customers. · Fast and accurate processing of orders, communication, and coordination with other departments. · Function as initial point-of-contact for general customer inquiries pertaining to pricing, product literature, order s المزيد...
مسئول تجربة العملاء
ستعطى الأفضلية للمرشحين الذين لديهم خبرة لا تقل عن سنتين في العمل في أحد البنوك أو مكاتب الصرافة مهارات تواصل ممتازة والقدرة على العمل تحت الضغط خبير تقني في تطبيقات الحاسوب للرد بنبرة متحكمة وممتعة حتى في المواقف الصعبة جاهز للعمل 6 أيام في الأسبوع ونوبات وتناوبات متعددة إنشاء نظام ت المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Complaint في أبوظبي - اكتشف 1964 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, أخصائي العمليات, مهندس المبيعات, مدير المبيعات, مهندس الخدمة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الهندسة المدنية, البناء, التخزين, التجزئة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل