وظائف Correspondence Oversight في أبوظبي
وظائف Correspondence Oversight في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Senior Specialist - Oversight Inspection
Roles & Responsibilities Airport & LPOC and/or Aircraft Operations Inspection • Plan day to day to implement oversight activities and to define guidelines for frequency of associated follow-up activities. Prepare and maintain oversight checklists in accordance with national requirem المزيد...
Service Assistant
Job Description Receive and manage correspondence. • Direct phone calls and handle requests and inquiries appropriately. • Provide initial services and support. • Organize and schedule administrative tasks. • Organize meetings and communications. • Execute correspondence, handle phon المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Job Description • As a Coordinator you are responsible in providing a full range of secretarial and administrative support activities, inclusive of highly confidential and sensitive matters to ensure smooth operation of the F&B department whe المزيد...
سكرتيرة تنفيذية - قسم الأشعة
الجدولة التحكم في إدارة جميع الشؤون العامة التي تؤثر على المشرف في المكتب المخصص العمل كجهة اتصال أساسية للأشخاص الذين يسعون إلى تحديد موعد مع المشرفين، وترتيب مثل هذه المواعيد لتجنب الانقطاعات غير الضرورية لجدول المشرف وإحالة الزوار أو المتصلين بالهاتف إلى الموظفين المرؤوسين، حسب ا المزيد...
سيكون مسؤولاً عن بدء جميع المراسلات التعاقدية الصادرة تجاه المقاول وفحص جميع المراسلات الصادرة ومحاضر الاجتماعات التي قد يكون لها تداعيات تعاقدية. سيكون مسؤولاً بالمثل عن صياغة الردود على المراسلات التعاقدية للمقاول. يجب التأكد من متابعة الضمانات والتأمينات التي يقدمها المقاول والزياد المزيد...
منسق الرفاهية ينسق مع الموظفين ويستخدم ملاحظات الموظفين والبيانات المتاحة لتصميم ونشر وتقييم برامج الرفاهية الفعالة. يقوم بالوساطة لحل النزاعات في مكان العمل. يوفر الدعم الإداري اليومي، بما في ذلك مراسلات الموارد البشرية ومعالجة الفواتير وما إلى ذلك تتبع والحفاظ على ملفات المرشحين. يض المزيد...
He has the following responsibilities: To assist in ensuring the effective implementation of the HSE management system at site. To organize and lead IPMT Superintendent/Supervisors, attend weekly meetings with the discipline Main contractors where and when applicable. To participate i المزيد...
قراءة وتحليل المذكرات والطلبات والتقارير الواردة لتحديد أهميتها والتخطيط لتوزيعها. فتح وفرز وتوزيع المراسلات الواردة، بما في ذلك الفاكس والبريد الإلكتروني. حفظ واسترجاع المستندات والسجلات والتقارير الخاصة بالشركة. قم بتحية الزوار وتحديد ما إذا كان ينبغي منحهم إمكانية الوصول إلى أفراد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات أداء مجموعة من أنشطة دعم المكتب الأساسية لوحدة/قسم، مثل الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات، الرد على الاستفسارات وأداء الأعمال الكتابية الروتينية وإدخال البيانات ومعالجة الكلمات حسب التكليف. الواجبات والمسؤوليات الأساسية: الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات وتلقي ا المزيد...
كاتب حجوزات الأطعمة والمشروبات
احصل على حجوزات المطاعم وتأكد من تحقيق أقصى قدر من المبيعات إعداد تحديث الحجز يوميا تأكد من تسجيل بيانات بطاقات تعليقات الضيوف إرسال HTML والمواد الترويجية الأخرى بانتظام إلى قاعدة البيانات قم بتحديث قاعدة بيانات الأطعمة والمشروبات بانتظام التعامل مع الاستفسارات الهاتفية المتعلقة المزيد...
تقديم خدمة عملاء عالية الجودة لجميع الزوار والموظفين، وتمثيل الأكاديمية بطريقة احترافية. الترحيب بالزائرين بطريقة ودية ومفيدة. لديك معرفة قوية بالمعلومات الأساسية حول الأكاديمية. تقديم التوجيه والمساعدة لأولياء الأمور خلال عملية تسجيل الطلاب وقبولهم خلال مرحلة الاستفسار الأولي. - المزيد...
General Description of Role and Responsibilities: Maintain document processing and document retention systems of the project. Retain and be able to retrieve all correspondence reports drawings sketches instructions minutes of meetings submittals requestsforinformation payment request المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Manage and maintain executive schedules, including arranging appointments, meetings, and travel. Organize and maintain filing systems, both electronic and physical. Answer and screen المزيد...
Full job description General Administrative Support: Provide comprehensive administrative assistance to the Manager and site team. Handle correspondence, schedule meetings, and manage calendars as needed. Act as the focal point between the department and head office for any administr المزيد...
Office Manager- Arabic Speaker
Responsibilities: Office Management: Oversee daily office operations and ensure efficiency. Manage office supplies, equipment, and maintenance. Coordinate with vendors and service providers. Implement and maintain office policies and procedures. Administrative Support: Provide admini المزيد...
Roles & Responsibilities The Executive Assistant reports to the Associate Vice Chancellor/Chief Counsel for Legal and Compliance and provides high-level secretarial and administrative support of a confidential nature. This includes drafting routine correspondence, maintaining records المزيد...
• answering calls, taking messages and handling correspondence • maintaining diaries and arranging appointments • typing, preparing and collating reports • filing • organising and servicing meetings (producing agendas and taking minutes) • managing databases • prioritising workloads • المزيد...
Doent Controller - Facility Management Fitout
Responsibilities: Document Management: Organize and maintain all project documents, including drawings, specifications, contracts, and correspondence. Version Control: Manage document versions to ensure that all team members are working with the latest and most accurate information. المزيد...
Administrative Assistant Fluent In English
• Seeking an organized Administrative Assistant fluent in English. Responsibilities include correspondence management and office support. • Competitive salaries and benefits - Growth opportunities - Supportive work environment - Make a difference in construction. • Send resume and cov المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities To be responsible to provide contractual advice for Originating Function and support to prepare contractual correspondence with contractors and bidders. Review and maintain standard contract forms, standard bid document form and update if nec المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Correspondence Oversight في أبوظبي - اكتشف 254 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مراقب الوثائق, Document Controller, Executive Assistant, مساعد تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات المرافق, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية, المستشفيات والرعاية الصحية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل