وظائف إدارة العقود في أبوظبي
وظائف إدارة العقود في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Contract Engineer Contract Administrator
Roles & Responsibilities 7-8 Years Experience in Oil& Gas construction companies as Contract Engineer/Contract administrator. Bachelor of Engineering -BE/B-Tech Mechanical Engg. Should be willing to work at various work Sites as & when instructed by the line manager. Required Candida المزيد...
عقد اجتماعات مع الإدارات المعنية و/أو فرق البرنامج/المشروع لمناقشة متطلبات العملاء و/أو تفسير طلب عرض الأسعار/طلب تقديم العروض/طلب المعلومات لجمع المتطلبات الفنية للخدمات المطلوبة وتوفير مخاطر عالية المستوى مرتبطة بإدارة منح العقد قبل العقد. المشاركة كعضو في لجنة فتح العطاءات/العطاءات المزيد...
Trainee Contract Administrator Uae National
What You'll Be Doing: Provide support in the preparation, review, and negotiation of prime contracts with our clients. Provide support on all financial and contractual matters throughout the life of the contract. Provide support on the procurement, tendering and post contract admin المزيد...
Administrators are responsible for managing daily operations overseeing staff maintaining records and ensuring compliance with policies. They also facilitate communication within the organization and support strategic planningRequirementsAdministrators are responsible for managing dai المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Desired Candidate Profile Any Arab National, Any European National, Any Anglophone National, Any CIS National Secondary School(Academic / General, Commercial) Female Candidate should be proficient in computers, ethical, easy going, persuasive & consistent. Employment Type Full المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities IT TECHNICAL HELP DESK SUPPORT , CLIENT MEETING WITH PRECENTATION Desired Candidate Profile Indian Bachelor of Technology/Engineering, Bachelor of Science(Computers, Technology), Bachelor of Business Administration Female COMMUNICATION S المزيد...
Contract Intern
Your Responsibilities: The role is created for university students with an interest in gaining experience in a dynamic and fast-paced work environment for a short period of time. Each student will be expected to use their own initiative and undertake self-directed learning within a su المزيد...
Quantity Surveyor
Key responsibilities: Cost Estimation and Budgeting: Utilize PlanSwift software to prepare accurate cost estimates, quantity take-offs and budget forecasts for our projects. Ensure all estimates are comprehensive and reflect the project's scope and specifications. Tender Preparation المزيد...
Contract Administrative Assistant
Job Description Roles & Responsibilities Desired Candidate Profile •Bachelor’s Degree / Diploma or equivalent Professional Qualifications •Min. 5~8 years relevant experience preferably in a reputable Oil & Gas or Petrochemical industry particular in UAE or GCC • Knowledgeable in Con المزيد...
Receptionist Administration Assistance
Principle Responsibilities and Duties Greet company visitors with positive attitude, ensure they are signed in and directed to where they need to be Manage employee travel including booking flights, car rental and hotels. Additionally, coordinate with colleagues in other EMEA entitie المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
درجة البكالوريوس في الهندسة. 15 عاماً من الخبرة في صناعة النفط والغاز منها خبرة لا تقل عن 6 سنوات في دور إداري في مجال مراقبة المشاريع، وإدارة المشاريع، وإدارة العقود، وإدارة المشاريع، والإدارة والتقدير. المعرفة في إدارة المخاطر. الاعتماد والإبداع والديناميكية والموجهة نحو النتائج المزيد...
سيكون مسؤولاً عن بدء جميع المراسلات التعاقدية الصادرة تجاه المقاول وفحص جميع المراسلات الصادرة ومحاضر الاجتماعات التي قد يكون لها تداعيات تعاقدية. سيكون مسؤولاً بالمثل عن صياغة الردود على المراسلات التعاقدية للمقاول. يجب التأكد من متابعة الضمانات والتأمينات التي يقدمها المقاول والزياد المزيد...
Duties & Responsibilities: • Cost Estimating. • Cash Flow Forecasting. • Cost Planning, Value Engineering and Benchmarking. • Procurement advice. • Preparation of Proposals and Consultancy Agreements (Consultancy Services). • Preparation of Tenders (including Bills of Quantities), Con المزيد...
Roles & Responsibilities -Managing contract administration procedures, such as contract implementation, performance evaluation, and conflict settlement -Drafting contractual correspondences for project-related matters -Reviewing and negotiating contracts to ensure compliance with c المزيد...
Administration Coordinator - Uae Talent Pool
Interface with senior management within Serco and externally in a professional, effective manner Provide assistance in the scheduling of meetings and appointments, maintenance of files and records, data updating, preparation of various correspondences and business reports Provide المزيد...
Requirements Excellent Communication Skills Strong Knowledge in MS Office, Excel, Power Point & Outlook Experience in drafting business email , Quotation & Reports Basic accounting knowledge will be an added advantage Note: This is position is limited to sponsored visa candidates on المزيد...
– خبرة لا تقل عن 3 سنوات كموظف مشتريات أو في منصب مماثل. مع المعرفة العملية في إدارة العقود ودعم المصادر. الكفاءة في مايكروسوفت أوفيس. مهارات اتصال وتفاوض قوية. مهارات التفكير التحليلي والاستراتيجي الجيد. الخبرة الإشرافية والإدارية. انتبه للتفاصيل. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة العقود في أبوظبي - اكتشف 2445 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس المكاتب, مساعد إداري, متخصص عقود, مسؤول Linux, مهندس العروض على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التعليم, الهندسة المدنية, الضيافة, التدريب والتعليم المهني. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل