وظائف Client Meetings في دبي
وظائف Client Meetings في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
In This Role, Some Of Your Responsibilities Will Include Holding full responsibility over the P&L facilities for the client in question Managing the contracts and fostering the relations with all the stakeholders involved Leading a qualified technical team at the client fac المزيد...
القدرة على الإشراف على الكونسيرج وخدمات الضيوف وفريق تجربة الضيوف لضمان الوصول والمغادرة السلسة للضيوف والتعامل السليم مع الأمتعة ومتابعة طلب الضيف. القدرة على تغطية مناوبات المدير المناوب في حالة الغياب. القدرة على تقديم معلومات دقيقة للضيوف بطريقة مهذبة. تلبية جميع طلبات أو متطلبات المزيد...
يفضل الحصول على شهادة جامعية ولكنها ليست ضرورية. درجة جيدة من الكفاءة مع MS Office. معرفة جيدة بكيفية عمل لوحات الوظائف وLinkedIn. المهارات المطلوبة أكثر من عامين من الخبرة في العمل في دور إدارة الحساب. خبرة في إدارة أصحاب المصلحة بتوقعات عالية. خبرة في مقابلة الأفراد رفيعي المستوى المزيد...
Responsibilities Manage a high volume of incoming calls in a timely and professional manner Provide accurate and efficient support to customers, addressing their inquiries, concerns, and requests Resolve customer complaints and issues promptly, aiming to exceed customer expect المزيد...
Cross Functional Collaboration - Work with Client Solutions Team for ensuring effective campaigns management - Work with Marketing team to develop pitch narratives and case studies, and take part in industry events and conferences to propel thought leadership - Work with Product tea المزيد...
Development company in Dubai. Industry: Real Estate Development Responsibilities. 1. The candidate must be a graduate in Civil Engineering, with a minimum experience of 8 years with Development companies in the U.A.E. 2. Must have excellent skills in Project Management for R المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتحمل مدير العملاء مسؤولية التعامل مع العملاء ويتركز اهتمامه الأساسي حول تحليل موقف العميل ومتطلبات العمل من خلال الوعي والتعاطف والاستفسار الجيد. ولديه القدرة على التأثير على العملاء لاستخدام حلول ARC من خلال التعبير عن القيمة بشروط العميل. ويتولى مسؤولية مجموعة المزيد...
يشرف ويوجه الكونسيرج وأنشطة مكتب الجرس وموظفي الجرس بالإضافة إلى البوابين وخدمة صف السيارات ومتطلبات النقل من المطار مسؤول عن فرز وتوزيع بريد الضيوف والبريد الإداري يوفر المعلومات المتعلقة بجميع الخدمات الفندقية والأماكن المحلية ذات الأهمية والمطاعم والأطباء والجولات السياحية وأي معلو المزيد...
Director Of Client Operations
Essential Functions: Serves as main client contact on strategic integration and expansion opportunities, maintaining strategic focus on client satisfaction and value added strategies and demonstrates the ability to proactively identify client needs related to healthcare trends. المزيد...
Looking for ways to grow your business internationallyWe know advisers are always looking for ways to grow and even futureproof their business. We offer a true value proposition to drive shortterm income longterm capital value and a professional career. This is achieved by putting cli المزيد...
A.P. Mller Maersk A/S is a Danish Shipping company active in ocean and inland freight transportation and associated services such as supply chain management port operation warehouse and distribution. The company is based in Copenhagen Denmark with subsidiaries and offices across 130 المزيد...
Additional Responsibilities Assist in the development of goals and objectives for Always Best Care. Assist in assuring continued customer service support by answering customer inquiries as required. Perform other related duties as assigned. Knowledge & Skills Requireme المزيد...
A minimum of 10 years of experience in a client facing role or sales role in the IT professional services, HLS software or management consulting firm. Experience managing quarterly revenue targets and pipeline management, leading the sales process from initial customer meeting thro المزيد...
Job Summary: Vompen Consulting Group is seeking a Client Relationship Manager to serve as the main point of contact for clients. You will be responsible for maintaining client satisfaction understanding client needs and working with internal teams to deliver solutions. The ideal candi المزيد...
نحن نقدم ونحتضن نموذج عمل هجينًا يغذي بيئة عمل تعاونية في المكتب لمدة 3 أيام في الأسبوع مما يسمح بقضاء يومين في الأسبوع في العمل عن بُعد. حزمة مزايا تنافسية تشمل: 28 يومًا من الإجازة السنوية، والتغطية الطبية، والتأمين على الحياة، وبرنامج مساعدة الموظفين، بالإضافة إلى مجموعة من المزاي المزيد...
Who are weWe are the originators of influencer marketing.Influencer is an agency built at the intersection of creativity data and technology with a unique people power & platform power approach.From big brand launches to shifting perceptions and from riding fast trends to driving المزيد...
مكتب التدقيق الداخلي المتخصصتنفيذي التدقيق الداخلي
يقوم المدققون الداخليون بفحص وتحليل سجلات الشركة والوثائق المالية حدد مشكلات مثل مخاوف الامتثال والمخاطر والاحتيال وعدم دقة البيانات مراجعة جميع السجلات ضمن نطاق التدقيق الخاص بهم تطوير برامج تدقيق جديدة لضمان الضوابط المالية الكافية تخطيط اجتماعات العملاء الداخلية والإشراف على الإفصا المزيد...
As Assistant Sales Manager Leisure you will support the sales team in achieving revenue targets and fostering longterm relationships with clients. In this role you will assist in identifying and pursuing new business opportunities as well as managing accounts and contracts to ensure المزيد...
Responsibilities: - Manage and grow post-sale client relationships with advertisers of all sizes - Coordinate with ad ops, product and R&D teams etc. internally to ensure a smooth and successful campaign execution - Work with internal teams to guide inventory allocation - Monitor المزيد...
As an IT Sales Coordinator at BlueChip Computer Systems LLC you will be responsible for supporting our sales team in achieving their goals by efficiently managing various administrative tasks and ensuring smooth sales operations. This role plays a pivotal part in coordinating sales ac المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Client Meetings في دبي - اكتشف 2152 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Manager Business Development, Manager Business Development, تنفيذي المبيعات الإعلانية, مساعد تنفيذي, مدير مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, النفط والغاز. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل