وظائف مركز الاتصال في أبوظبي
وظائف مركز الاتصال في أبوظبي

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Manager Internal Audit Assurance Governance And Support Services
To perform daily call center activities communicating with all call center callers ensuring highest level of customer service and courtesy in line with Masdar standards and requirements.Responsibilities : Handle all incoming and outgoing telephone calls professionally and direct المزيد...
Binance is a leading global blockchain ecosystem behind the worlds largest cryptocurrency exchange by trading volume and registered users. We are trusted by over 250 million people in 100 countries for our industryleading security user fund transparency trading engine speed deep liqui المزيد...
DescriptionPOSITION SUMMARYOur jobs arent just about giving guests a smooth checkin and checkout. Instead we want to build and experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their المزيد...
Ensure to service all NHL strategic partners (Contractors & Consultants) visiting the Engineering admin department (front office).Ensure to service NHL customer(s)Promote and sell additional value proposition Services/ Products offered by NHLPlay a key role in coordinating between المزيد...
Binance is a leading global blockchain ecosystem behind the worlds largest cryptocurrency exchange by trading volume and registered users. We are trusted by over 250 million people in 100 countries for our industryleading security user fund transparency trading engine speed deep liqui المزيد...
JOB PURPOSE: To lead the Customer Care Unit (CCU) team that has the responsibilities for resolving customer register requests/Emails in a timely manner with utmost focus on customer satisfaction and experience thus building customer loyalty.KEY ACCOUNTABILITIES: Units Supervision المزيد...
Manager- Contact Centre Operations Emiratized Role
JOB PURPOSE:Responsible for handling a team of CSRs providing 24/7 customer support to the existing customers/ new prospects Monitor adherence to SLA display right standards of customer satisfaction practices by staying focused on productivity of CSRs through customer service and up s المزيد...
Black & Grey HR is partnering with a leading healthcare organization in Abu Dhabi UAE to hire an Assistant HR Manager to oversee HR operations in the UAE and support the Saudi Arabia branch. This regional role requires a resultsdriven HR professional who can operate in a fastpaced المزيد...
To lead Project handling of Contact Center by raising IT requirements design new processes and features within the CRM and IVR channel. To provide efficient solutions to increase Productivity First Call Resolution and increase Net Promoter Score. Service migration to selfselfservice c المزيد...
Consistently offers professional engaging and friendly service.Maintain buildings performing minor and routine painting plumbing electrical wiring and other related maintenance activities.Inspect facilities and equipment for conformance with operational standards.Review job order to d المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الإنجليزية والعربية - جيد في الكتابة والتحدث يجب أن يكون لديه خبرة تتراوح من 2 إلى 4 سنوات في مركز الاتصال القسم الثاني: المسؤوليات الرئيسية التعامل مع جميع المكالمات والتعامل بكفاءة مع جميع العملاء المنزعجين أو الصعبين. إدارة جميع المشكلات والتوصية بحل فعال في المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مركز الاتصال في أبوظبي - اكتشف 11 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد مدير الموارد البشرية, ممثل مركز الاتصال, وكيل مكتب الاستقبال, فني عام على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.