وظائف إدارة مركز الاتصال في دبي
وظائف إدارة مركز الاتصال في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job brief We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues complaints and inquiries; keeping custom المزيد...
Here is some of what you will do: Answer all incoming calls and perform appropriate functions as needed; verify and update call center documents. Provide excellent customer service to all internal and external customers and a willingness to ensure that all communication and int المزيد...
Responsibilities Manage a high volume of incoming calls in a timely and professional manner Provide accurate and efficient support to customers, addressing their inquiries, concerns, and requests Resolve customer complaints and issues promptly, aiming to exceed customer expecta المزيد...
Must-Haves: Great communication skills Proficient with Microsoft Unlimited access to internet router Great prioritizing, time management and organizational skills Plusses: Previous call center experience Previous sales experience Real estate or property management know المزيد...
1. التعامل بكفاءة ولطف مع المكالمات الهاتفية، وتوفير المعلومات / التوجيهات اللازمة للمتصل وتحويل المكالمة إلى الشخص المعني، وأخذ رسائل دقيقة ومقروءة عند الاقتضاء. 2. قم بتسجيل جميع المكالمات الواردة وتأكد من تنفيذ أي طلبات لمعاودة الاتصال ضمن الجدول الزمني لاتفاقية مستوى الخدمة. 3. يج المزيد...
Responsibilities Answering incoming calls and responding to customer inquiries in a professional and timely manner. Providing accurate information to customers about our products and services. Processing orders, forms, applications, and requests from customers. Resolving cust المزيد...
Job brief We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues complaints and inquiries; keeping custom المزيد...
Position Title: Call Center Agent JPC – 3225 Location: Dubai Language: Excellent in English & Arabic. Exclusively for UAE National Job Description Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner. Following call center “scripts” المزيد...
يجيب العملاء من خلال أي من قنوات الاتصال مثل (المكالمات والدردشة ورسائل البريد الإلكتروني) وفقًا لإرشادات القسم والعمل على توفير الاستجابة والخدمة المتميزة. -مسؤول عن التواصل مع المتصل لفهم طبيعة المشكلة. توجيه استفسارات العملاء وطلباتهم وقضايا الدعم على الفور إلى الوحدات المعنية لاتخ المزيد...
Required Skills and Experience * 3-5 years of Management or Leadership experience in an Outbound Call Center environment Experience with creative lead generation (not just zoom info) Experience utilizing a CRM for customer tracking (preferably Salesforce) Nice to Have Skills المزيد...
At IIQAF we strive to be the leader in providing unparalleled financial advisory and investment services globally. In line with our mission we are seeking a highly motivated and customerfocused individual to join our team as a Call Center Executive. In this role you will be the first المزيد...
At IIQAF we strive to be the leader in providing unparalleled financial advisory and investment services globally. In line with our mission we are seeking a highly motivated and customerfocused individual to join our team as a Call Center Executive. In this role you will be the first المزيد...
ControllerJob Summary:We pride ourselves and live by our motto, Yes We Can . Our culture thrives on providing our customers with the best solutions that fit their We seek an enthusiastic, motivated, outgoing, individual to join our ever growing We are a leader in The Material H المزيد...
The Remote Call Center Rep will be responsible for: Answering incoming customer calls and responding to customer inquiries Troubleshooting customer issues and providing technical support Providing excellent customer service and maintaining a positive customer experience Doc المزيد...
موظفة استقبال عربي 2+ سنوات من الخبرة و يتحدث اللغتين العربية والإنجليزية. يرجى إرسال سيرتك الذاتية في حالة استيفاء المتطلبات نوع الوظيفة: عقد مدة العقد: 24 شهرًا المزيد...
يشترط الحصول على شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها؛ يفضل بعض الدورات الدراسية الجامعية - خبرة لا تقل عن سنة واحدة في مركز الاتصال أو دور خدمة العملاء مهارات الاتصال والتعامل مع الآخرين استثنائية القدرة على التعامل مع حجم كبير من المكالمات الواردة والصادرة في بيئة سريعة الخطى المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner, logging the customer request, complaints, troubleshoot. Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alte المزيد...
Provide friendly, quality client care to the patients. Provides daily direction and communication to Patient Care staff so that customer service calls are answered in a timely, efficient and knowledgeable manner. Provides continual evaluation of processes and procedures. Responsib المزيد...
Position Title: Head of Call Center JPC: 3188 Location: Abu Dhabi Language: Excellent in English, Arabic (Exclusive for UAE National) Background Industry: Banking Industry Job Description Cost Management and optimization: Develop and execute strategies to optimize operationa المزيد...
Must Haves Minimum of 2 years of outbound call center or telemarketing experience. Proven track record of successfully meeting sales quotas, preferably over the phone. Ability to work independently with minimal supervision. Demonstrated commitment to longevity in the position M المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة مركز الاتصال في دبي - اكتشف 864 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مسؤول إدارة المشاريع, متدرب إداري, محاسب إدارة, أخصائي إدارة المعرفة, مستشار إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, IT - خدمات البرمجة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل