وظائف تقديم العروض أو العطاءات في عجمان
وظائف تقديم العروض أو العطاءات في عجمان
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://beta.drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Lead the end-to-end bidding process for contact center projects, from initial opportunity assessment to final proposal submission. Collaborate with Sales, Operations, Finance and other departments/teams to gather necessary information for proposals. Analyze client requirements and المزيد...
عملية تقديم العطاءات - تنسيق وتحفيز الفرص / المقترحات بالتعاون الوثيق مع فرق DNV الفنية ذات الصلة. العمل كنقطة اتصال داخلية لمدير العطاءات الفنية وتولي مسؤولية تلبية متطلبات العطاءات العامة/الرسمية والمواعيد النهائية. التعامل مع خطوات عملية تقديم العطاءات ضمن أنظمة DNV الداخلية، مثل S المزيد...
Sales Engineer
Bhatia Employment Bureau & Travel Agent -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities >Bidding for complete assigned/New product Range in assigned Projects. >Regular Interaction with Manufacturers/Contractors/Consultant to convert Bids into Orders. > On time Submission of Bid Documents as well as Tenders. > Projects: Handli المزيد...
قم بمراجعة طلبات إبداء الاهتمام وطلبات تقديم العروض من العملاء، مما يوفر رؤية قيمة لمتطلبات العميل وأهدافه ومقترحات القيمة الضرورية للمقترحات الناجحة. قم بإعداد وإصدار استعلامات عطاءات طلب تقديم العروض للعملاء، والتنسيق بشكل فعال لمعالجة الاستفسارات. الإشراف على إعداد ومراجعة إبداء ال المزيد...
A vibrant, Michigan engineering firm is seeking a Commercial Estimator for their Midland area office!Responsibilities:Lead/manage all aspects of project bidding from start to finishReview bidding documents (plans, specifications, bidding criteria and conceptual information) Engage sub المزيد...
كمدير تقديرات (تصنيع) ، ستكون مسؤولاً عن إدارة قسم التقديرات وإعداد العروض ومراقبة وثائق MRP. من المتوقع منك توفير تحسين مستمر لمنظمة التقدير من خلال المقارنة مع الصناعة والحفاظ على الروابط مع موردي الصناعة. ستكون أيضًا مسؤولًا عن التأكد من أن التقديرات واقعية ومبنية على وحدات قياس مع المزيد...
Your new company Our client is a well-established nationwide General Contractor headquartered in Maryland, who specializes in a wide range of construction projects including commercial, hospitality, multifamily, restaurants, retail and historic and older buildings, from minor renovat المزيد...
Essential Experience working with logistics services as a procurement category. Advanced English. Relevant experience multinational FMCG companies. Knowledge of SAP Ariba (Contract, Sourcing, Network); Auctions, complex bidding tools. Bachelor's degree in Business Adminis المزيد...
Overall business development knowledge Any Nationality Should have strong connections in UAE Should have managed 10% gross profit Should know estimation/bidding process Should know facility management operations Should have knowledge of QHSE knowledge Contracts and proposal k المزيد...
Receive proposal requests from Sales. Make bid and no bid decisions. Manage and coordinate with the proposal team on the promotion of a culture of bidding excellence, intelligence gathering within the market place. Liaise with Sales to submit bids within the SOA and follow up on th المزيد...
media platforms to help drive growth across all channels. Plan, build & execute creative & engaging paid campaigns. Monitor & analyze performance to develop ways of spending more efficiently. Create accurate reports outlining results, recommended opportunities for improvement on a d المزيد...
Roles & Responsibilities Expertise in Contract Management, Strategic Planning, Compliance Management, Bidding, Tendering, Subcontracts Management, Arbitration Matters, Claims Management, Drafting Negotiating Contracts, Commercial Management, Claims Assesment, Contracts Administration المزيد...
Job Description Develop a project execution plan from scratch and cover all crucial parameters that act as potential guidelines. Examine technical layouts to decide on the next course of action in a project. Identify possible challenges and create a well-drafted cost analysis report f المزيد...
Client/Stakeholder Management: Assists with proposals to provide services for projects or programs. Communicates with clients to discuss work scope, requests information to support project execution, and receives client comments on draft work products. Contributes to the bidding p المزيد...
Job Description Contribute to the project development process by preparing effective planning, resource allocation, and implementation blueprint. Examine technical layouts to decide on the next course of action in a project. Study and determine various fundamental aspects of a constru المزيد...
درجة البكالوريوس، الدراسات العليا في المحاسبة أو التجارة. 5-10 سنوات من الخبرة في العمل. تركيز قوي على العملاء - مهتم بالخدمة، وتعاوني، ولاعب جماعي يتمتع بمهارات تنظيمية وإدارية ممتازة. - الإلمام بالعمليات المرتبطة بالمناقصات والعطاءات والعقود. دقة الأرقام والاهتمام بالتفاصيل. مهارات المزيد...
Desired Candidate Profile The ideal candidate will be responsible for appropriately evaluating the cost of a project and evaluating the cost to take on that project. The candidate will be familiar with our competitive advantages as an organization and will be able to communicate t المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities 1. Responsible for overseeing the day-to-day operations of the company’s business and offices in Abu Dhabi. 2. Ensure turnover and profit targets are achieved as set by the Head Office 3. Explore new business opportunities and ventures across المزيد...
Strategic Buyer (Corporate Services) Main Responsibilities Develop strategic sourcing (with a category vision, expenditure analysis, supply and demand assessment, market analysis, strategy implementation, etc.). Also responsible for implementing regional strategies. Collaborate المزيد...
يشارك في تطوير واستيفاء متطلبات العقد في تقديم العطاءات أو شراء أو بيع / تسليم المعدات أو المواد أو المنتجات أو الخدمات. واجهات مع الوظائف الداخلية لتقييم الامتثال للعقد. تحت التوجيه العام، يستخدم المعرفة أو المهارات لحل المشكلات المعقدة والفريدة من نوعها، أو توجيه الأنشطة اليومية للأ المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل