وظائف Assistant Manager Internal Audit Quality Advisory في أبوظبي
وظائف Assistant Manager Internal Audit Quality Advisory في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Assistant Manager - Internal Audit Quality Advisory
Roles & Responsibilities Job Description To perform individual internal audit engagements, as part of the total internal audit plan in order to contribute to providing reasonable assurance that Masdar s internal controls achieve objectives and promote efficiency, effectiveness and re المزيد...
يقدم الدور تقاريره إلى مدير التدقيق الداخلي. من المتوقع أن يركز صاحب الدور على مجالات عملية محددة، على النحو المتفق عليه مع المدير المباشر لضمان إكمال مهام التدقيق بنجاح. يتخذ صاحب الدور قرارًا رئيسيًا يتعلق بالإدارة اليومية وتنفيذ عمليات التدقيق المرتبطة بعدد الموارد المخصصة ونطاق ال المزيد...
Roles & Responsibilities Key Responsibilities: Risk Management Plan Development: ist in crafting and updating the organizational Risk Management Plan to identify, ess, and prioritize risks. Work closely with senior management to ensure alignment with strategic objectives. Audit Plan المزيد...
الأدوار والمسؤوليات هل أنت ملتزم ومتحمس لصناعة الأغذية والمشروبات؟ هل تعتبر نفسك عاملاً مجتهدًا وتستمتع ببيئة عمليات خارجية فاخرة؟ هل أنت فرد مدفوع بالجودة وحافز يعرف ما يلزم للبقاء في صدارة المنافسة؟ بصفتك مديرًا مساعدًا في Seascapes، ستساعد مدير المطعم في تحقيق الأهداف المعلنة في المزيد...
Key Accountabilities: • Coordinate all building maintenance issues ensuring that safety and security systems are in place and maintained and water, sanitization and electrical systems are safe and meet relevant Ministry regulations • Assess the current condition of electrical, air con المزيد...
Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices.
Assistant Manager Sales
A construction company required energetic Assistant Manager Sales Ability to Commute: - Abu Dhabi (required) Ability to Relocate: - Abu Dhabi: Relocate before starting work (required)
Assistant Manager Housekeeping
Responsibilities: Supervision and Leadership: Supervise and provide leadership to the housekeeping team, including assigning tasks, monitoring performance, and providing training and development opportunities as needed. Quality Assurance: Ensure cleanliness, orderliness, and hygiene المزيد...
Reviewing tax returns and computations and ensuring the efficient and risk managed delivery of corporation tax compliance services Provisioning of tax disclosures and/or tax audit of disclosures liaising closely with the audit team Good understanding on OECD BEPS inclusive framework المزيد...
الأدوار والمسؤوليات درجة أو دبلوم في الهندسة الميكانيكية/الكهربائية/الميكانيكية/المدنية مع خبرة ومعرفة واسعة في إدارة المرافق أو دورات ذات صلة. خبرة لا تقل عن 10 سنوات في الموقع لتثبيت وتشغيل أو الإشراف كمهندس تدفئة وتكييف وتبريد، أو مهندس كهرباء، أو مهندس مدني. خبرة لا تقل عن 5 سن المزيد...
Assistant Manager - Integrations Separations
Qualification and prior experience: Bachelor's degree and/or CA, CPA, ACCA qualified. Minimum 4 years of relevant experience. Experience in end-to-end lifecycle of integrations and separations: Assessments, Detailed planning Day1/100 and Implementation. Experience in integrations/ المزيد...
Roles & Responsibilities � Exciting Opportunity Alert! � We are thrilled to announce that Dhruva Consultants is expanding its team! � Are you passionate about Tax Consulting? Do you thrive in a dynamic and collaborative work environment? We're looking for a talented Assistant Man المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مساعد مدير إدارة سلسلة التوريد، ستساعد مدير إدارة سلسلة التوريد في التخطيط وتنظيم وإدارة الأنظمة والعمليات داخل فريق سلسلة التوريد لتقديم خدمة فعّالة ومهنية لجميع أصحاب المصلحة. ستتعامل بشكل استباقي مع المهام، وتبحث عن فرص للتحسين المستمر والابتكار وفهم قوي المزيد...
الأدوار والمسؤوليات لضمان سير العمل بسلاسة وكفاءة في قسم الأغذية والمشروبات فيما يتعلق بالعملية الأساسية للشركة؛ وبالتالي التأثير بشكل مباشر على تقديم التجربة. يدير هذا المنصب عمليات المنافذ المخصصة من خلال الإشراف على أداء قائد الفريق، ونشر الجداول الزمنية التي تعكس احتياجات العمل، المزيد...
Roles & Responsibilities POSITION SUMMARY Start Your Journey With Us From the very first opening of the St. Regis New York, St. Regis has stood as a symbol of uncompromising elegance and bespoke service. As the original house of luxury, St. Regis continues to redefine modern luxury t المزيد...
Food Beverage Assistant Manager - The Abu Dhabi Edition
Designing delicious and attractive menus and continuously making improvements. Forecasting, planning, sourcing, and ordering food supplies for the kitchen, as well as beverages to stock the bar and fridges. Building positive relationships with food and beverage vendors.
Abercrombie Fitch Co Assistant Manager Abu Dhabi Emirati National
Ensuring company policies are followed. Optimizing profits by controlling costs. Hiring, training and developing new employees. Resolving customer issues to their overall satisfaction. Maintaining an overall management style that follows company best practices.
Role -Assist Quality Assurance Director/HAAQM in supporting the firm s implementation of Quality Standards including requirements of ISQM. -Work closely with the Quality Director to evaluate the SoQM against the objectives, policies and Global requirements. -Provide guidance, training المزيد...
للإشراف على مهام التدقيق والمراجعات وتخطيط التدقيق السنوي والتوصية برأي موضوعي للإدارة العليا من أجل تقييم العمليات والأنشطة التجارية بشكل مستقل وتقييم مدى توافق الأنشطة مع أهداف الشركة وإدارة المخاطر والاستخدام الفعال والاقتصادي لموارد الشركة. لدعم رئيس التدقيق الداخلي / كبار المديري المزيد...
دعم تطوير خطة التدقيق الداخلي السنوية والمساعدة في ضمان الامتثال لخطة التدقيق الداخلي السنوية وفقًا لمعايير الصناعة وأفضل الممارسات تنفيذ خطة IA السنوية لدعم رئيس IA / المدير المباشر للمجموعة تنفيذ أنشطة ضمان التدقيق الداخلي والتحقيقات والمبادرات الاستشارية والاستراتيجية ضد مؤشرات الأ المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Assistant Manager Internal Audit Quality Advisory في أبوظبي - اكتشف 1113 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات الإعلان, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل