وظائف Adminstrative Task في دبي
وظائف Adminstrative Task في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Essential Criteria: Knowledge of administration and financial systems and procedures Strong knowledge of the legal industry operations and processes preferred Highly organised with attention to detail Legal accounting experience including trust accounting Ability to meet dead المزيد...
الترحيب بالعملاء والرد على الهواتف وتوجيه الزوار - تنفيذ الواجبات الإدارية الأساسية مثل حفظ الملفات والنسخ والمسح الضوئي والتنظيم الاحتفاظ بسجلات محدثة للمخزون واللوازم والمستندات الأخرى ذات الصلة مراقبة وتجديد القرطاسية واللوازم المكتبية إعداد وتقديم التقارير الإدارية إلى الإ المزيد...
We are seeking a highly organized and detail-oriented individual to join our team as an Admin Clerk. As an Admin Clerk, you will play a critical role in ensuring the smooth operation of our office by providing administrative support to various departments. Your ability to multi-task, المزيد...
Sales Admin Support Coordinator - Zahrawi Medical
Precision Hire Solution -
دبي
-
الامارات
About Zahrawi GroupZahrawi Group is a leading company in the GCC Healthcare Industry with its presence in UAE KSA Qatar Bahrain & Oman markets. The company supplies and distributes highquality products and services to Hospitals Clinics Laboratories & Analytical Industries. job المزيد...
Depth & Scope Prepares, edits, and types a variety of confidential materials, reports, correspondence, and statistical tables Answers telephone, screens calls, takes messages and receives visitors Organizes mail and other executive paperwork, forwards to appropriate party المزيد...
YOUR TALENT: 5+ years of relevant work experience with Mobile apps and eCommerce. Proven knowledge and experience launching and growing mobile apps. Knowledge and experience of mobile app operating systems and agile software development processes. In-depth knowledge of current المزيد...
YOUR TALENT: 5+ years of relevant work experience with Mobile apps and eCommerce. Proven knowledge and experience launching and growing mobile apps. Knowledge and experience of mobile app operating systems and agile software development processes. In-depth knowledge of current المزيد...
مدير الكتلة الهندسية
IHG - INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP -
دبي
-
الامارات
توجيه الاحتياجات الهندسية اليومية للتأكد من أن الفريق المناسب يقوم دائمًا بالمهمة الصحيحة تطوير برنامج صيانة يخلق بيئة آمنة ومأمونة ومريحة ليستمتع بها ضيوفنا الإشراف على العمليات المادية - من الصيانة والإصلاح إلى الأمن والخدمة التحلي بالمرونة في الاستجابة للواجبات المخصصة حيث يتعين عل المزيد...
§ Read, interpret and follow basic blueprints, diagrams, engineering drawings, specifications, weld symbols, bills of materials, and other written instructions or procedures to accurately create equipment and products § Inspect welds for accuracy. § Prepare product المزيد...
درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو مجال ذي صلة. خبرة مثبتة كمدير تنفيذي إداري ومحاسبي في دور مماثل. الكفاءة في Tally ERP ومعرفة قوية بمبادئ المحاسبة. - الإلمام بلوائح ضريبة القيمة المضافة في دولة الإمارات العربية المتحدة والخبرة في الامتثال لضريبة القيمة المضافة. قدرات تنظيمية المزيد...
Qualifications Basic Qualifications: Bachelor’s Degree and at most 2 years of work experience Preferred Qualifications: Strong oral and written communications skills in English/Spanish Project Development And Management Experience Is Required Backoffice and المزيد...
Housekeeping Coordinator Female
Hyatt Hotels Corporation -
دبي
-
الامارات
Receive all incoming calls and respond accordingly Allocate rooms and task list to team members Ensure keys are issued in line with security procedures Log and store all lost and Found property as per the set policies and procedures handover to Security Manage guest request and المزيد...
Key Role and Responsibilities: Organise and schedule appointments/team meetings Manage team outlook diaries Plan meetings and take/capture detailed minutes Assist with ad hoc project requirements as and when required Assist in the preparation of regularly scheduled analytics المزيد...
About the job Roles & Responsibilities: Acts as a Subject Matter Expert (SME) for RTA function. Effectively manage intraday of multiple accounts on different systems and platforms plus providing RCA and recommendation on operational performance. Proactively provi المزيد...
Qualifications Certified as Spa Therapist With 2-5 years of experience in the same field in hotel industry With good English communication skills With pleasing personality and a well focused individual Able to handle pressure at work and capability to multi-task
Job Details Minimum Of 4 Years Of Administrative Assistant Experience Preferred experience in Landlord Tenant or High Volume Real Estate MS Suites experience a must Bilingual a must 8 hour days Skills needed Organization, customer service, multi task, ability to meet deadlines, المزيد...
دعم Chef de Partie أو Demi Chef de Partie في التشغيل والعمل اليومي العمل وفقًا لمواصفات القائمة التي وضعها Chef de Partie الحفاظ على منطقة العمل في جميع الأوقات في ظروف صحية وفقًا للقواعد التي يحددها الفندق السيطرة على مخزون المواد الغذائية وتكلفة المواد الغذائية في القسم الخاص المزيد...
خبرة لا تقل عن سنتين في دعم العملاء أو خبرة كممثل خدمة عملاء مهارات قوية في التعامل مع الاتصال الهاتفي والاستماع النشط الإلمام بأنظمة وممارسات SAP (معرفة JED ميزة إضافية) التوجه نحو العملاء والقدرة على التكيف / الاستجابة لأنواع مختلفة من الشخصيات مهارات الاتصال والعرض ممتازة القدرة عل المزيد...
Company Description A luxury hospitality brand for modern travellers, Anantara connects guests to genuine places, people and stories through personal experiences and providing heartfelt hospitality in the world’s most exciting destinations. From pristine islands and tropical be المزيد...
خبرة لا تقل عن سنة واحدة في العمل كموظف استقبال أو في دور يركز على خدمة العملاء. التواصل الفعال (كتابة وتحدثا) مهارات التعامل مع الآخرين، والقدرة على العمل في بيئة متنوعة القدرة على القيام بمهام متعددة والتعامل مع ذروة الطلب - إجادة مهارات السكرتارية والكمبيوتر المستخدم المتقدم لبرنام المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Adminstrative Task في دبي - اكتشف 1087 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مهندس بيانات, مسؤول إداري, تنفيذي إداري, مساعد إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, الفنادق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل