وظائف Administrative Management في الشارقة
وظائف Administrative Management في الشارقة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
The Accommodation Consultant (AC) will work directly with employees and senior leadership in providing accommodations. The AC will be the primary contact for the employee as they proceed through the accommodation process. This role will have exceptional communication and organizationa المزيد...
The Accommodation Consultant (AC) will work directly with employees and senior leadership in providing accommodations. The AC will be the primary contact for the employee as they proceed through the accommodation process. This role will have exceptional communication and organizationa المزيد...
Job Overview:We are seeking a dynamic and detailorientedSales Coordinatorwith experience inTelesalesandPresalesto join our growing team. The ideal candidate will have strong communication skills the ability to coordinate sales efforts and manage customer interactions efficiently.Key R المزيد...
Build a career with responsible impactAt Hempel were well aware that as a global company in the chemical industry were a part of the problems facing the planet. But we also have the opportunity to address them. This knowledge is our daily motivation for our work to shape a brighter fu المزيد...
Monitors and reviews phone calls to ensure quality service and compliance with applicable policies and best practices. Measures team performance; communicates goals and quotas to team; and encourages and motivates telemarketers as they work toward reaching their goals and quotas.Requi المزيد...
Assistant Manager - It Sap Application
This position is responsible for supporting senior management in overseeing the operations of the IT department ensuring efficiency effectiveness and alignment with organizational goals. The role will involve managing IT Help Desk operations monitoring project quality and ensuring opt المزيد...
Handles administrative works of the project. Maintains logs and folders of all project related documents. Manage Daily reports Manage GRN (Goods Receipt Note) for the projects. TimeSheet prparations. Manage projects vehicles (Recording vehicle docu المزيد...
Job Title: Sales Coordinator ( locals preferred) Company Overview: Star Services LLC is a leading provider of professional services in the United Arab Emirates. Established in 1989 our company has a strong reputation for delivering highquality services in various industries including المزيد...
Executive Istant To The Ceo
Responsibilities: Welcome visitors to the office. Answer phone calls. Respond to emails. Manage the executive calendar. Schedule meetings for executives. Maintaining filing systems. Ordering office supplies.
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Management في الشارقة - اكتشف 9 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, مهندس الصحة والسلامة والبيئة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل التجزئة, المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل