وظائف الإدارة و السكرتارية في أبوظبي
وظائف الإدارة و السكرتارية في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
توفير مجموعة كاملة من المعلومات ضمن الفئة المطلوبة (الموقع، المنهج، إجراءات القبول - بما في ذلك حجز الجولات، معلومات الجولة، الإدارة، الهيكل وما إلى ذلك) لضمان تقديم تجربة خدمة عملاء عالية الجودة لجميع المتصلين أو الزوار المدرسة. الرد على المكالمات الهاتفية والاستفسارات بلطف والقدرة المزيد...
Line of Service Internal Firm Services Industry/Sector Not Applicable Specialism IFS Administration Management Level ociate Job Description & Summary A career in Administration and Secretarial Services within Internal Firm Services will give you with the opportunity to provide ad المزيد...
Manager Administration
IntroductionOur Client is a multinational logistics company who are currently recruiting a logistics and pricing specialist. The right candidate must be an out of the box thinker with an intense ability to strive for quick solutions. He/She must be highly proactive, have a strong pers المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
Senior Administration Officer - Government Relations
Assure all business and trade Licenses are updated, follow-up on official approvals and permits, to prevent unnecessary violations. When the need arises, represent the company at different offices like Airport Embassies, Police Station, Ministries/Municipalities and other governme المزيد...
Responsibilities Developing and managing the departments financial planning, budgeting and forecasting processes Monitoring actual performance against budget and provide variance analysis Analysing financial data, trends and performance to provide insights and recommendations to seni المزيد...
Responsibilities Developing and managing the departments financial planning, budgeting and forecasting processes Monitoring actual performance against budget and provide variance analysis Analysing financial data, trends and performance to provide insights and recommendations to seni المزيد...
Health And Safety Managerhealth And Safety Engineer
Roles & Responsibilities Monitoring health and safety risks and hazards in the workplace Advising employees on how to minimise or ultimately avoid risks and hazards in the workplace Responsible for developing and implementing health and safety plans Enforcing policies Evaluating prac المزيد...
Roles & Responsibilities Translating and interpreting documents such as books, magazines etc. Reading, writing, and reviewing the translated/interpreted documents/essays for quality check if the translated/interpreted documents/essays aligned as per the international standard of Engl المزيد...
responsibilities such as: • Perform all necessary tasks to service beverages according to the standard of performance manual of the hotel • Achieve total guest satisfaction and organizational profitability through effective utilization of all resources • Delight the guest by offering المزيد...
The duties and responsibilities of a Waiter and Waitress include welcoming and seating guests taking guest orders communicating them effectively to the kitchen and in addition memorizing the menu and offering recommendations to upsell appetizers desserts or drinks.apply if you are ins المزيد...
Desired Candidate Profile Culinary Vacancies · Head Chef · Sous Chef · Jr. Sous Chef · Pastry Chef · Cake Artist · Indian Sweets Master · Paratha Maker · Butchery/Commis II · Asst Cook/Commis III · Bakery & Pastry/Commis I & II · CDP (Arabic, Asian, Indian, Pastry & Patie المزيد...
Job Responsibilities Develop and implement comprehensive marketing plans to showcase our properties to potential buyers and renters Conduct market research to stay informed about industry trends, competitor activities, and target audience preferences Create engaging content for vario المزيد...
المرشح المثالي سيكون لديه خبرة في فندق فاخر، مع خبرة لا تقل عن 3 إلى 5 سنوات في دور مماثل، كما يُفضل الخبرة الدولية السابقة. مهارات قيادة الفريق ومستوى عالٍ من التركيز على العملاء والقدرة على العمل تحت الضغط، إلى جانب أسلوب الإدارة العملي هي جوانب مهمة لهذا الدور. يقدم فندق رويال فرصة المزيد...
Arabic Language And Grammar And Qurran Tajweed Teacher
We connect our employees with some of the best opportunities around.Time and again, our employees tell us that the most important thing we offer is respect. Federal Staffing Solutions puts people to work in all types of jobs. When you work with us, you build a relationship with a te المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تخطيط وتنفيذ استراتيجية الشحن الشاملة استخدام برامج الشحن لتنظيم أنشطة الشحن وإعطائها الأولوية الإشراف على عملية الشحن بأكملها تعيين مؤشرات الأداء الرئيسية للشحن إعداد وتقديم تقارير مؤشرات الأداء الرئيسية اقتراح حلول لتحسين العملية فحص الملصقات والرموز الشريطية ال المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. التميز في خدمة العملاء إشراك الضيوف: تقديم خدمة ودودة ومهنية ويقظة لجميع الضيوف. حل المشكلات: معالجة شكاوى أو مخاوف الضيوف على الفور وبفعالية. التخصيص: توقع تفضيلات الضيوف واستيعابها لتحسين تجربتهم. 2. مهارات الاتصال التواصل اللفظي: شرح خيارات القائمة والعروض ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال الإدارة و السكرتارية في أبوظبي - اكتشف 218 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, Food and Beverage Attendant, مسؤول الصحة والسلامة, مدير الصحة والسلامة, مدير الطرق السريعة والجسور على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل