وظائف كاتب إداري في دبي
وظائف كاتب إداري في دبي

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
We are currently seeking a motivated and detailoriented Admin Clerk to join our team. The ideal candidate will play a crucial role in ensuring the smooth operation of our office by providing essential administrative support. This position requires a proactive individual who can effici المزيد...
Depth & Scope Prepares, edits, and types a variety of confidential materials, reports, correspondence, and statistical tables Answers telephone, screens calls, takes messages and receives visitors Organizes mail and other executive paperwork, forwards to appropriate party المزيد...
إدارة المهام الإدارية اليومية، بما في ذلك الرد على المكالمات الهاتفية والرد على رسائل البريد الإلكتروني ومعالجة الأعمال الورقية تنسيق وجدولة الاجتماعات والمواعيد للموظفين صيانة وتحديث قواعد بيانات وسجلات الشركة قم بإعداد وتوزيع المذكرات والرسائل والمستندات الأخرى حسب الحاجة المساعدة ف المزيد...
Hiring Admin Officer (UAE National), an ideal candidate should have strong personality and good English Communicaiton Skills. Required Criteria: Bachelors degree Excellent English & Arabic Communication Skills Strong relationship building skills Proficient in MS Office
الأدوار والمسؤوليات Role Purpose This entry-level position aims to provide the incumbent with an opportunity to gain experience in their chosen field. The role will involve various tasks that support the department's operations, providing valuable insights into the workings of المزيد...
Responsibilities: Provide administrative support to the sales and operations teams ensuring smooth workflow.Manage and maintain accurate records of applications approvals and related documentation.Coordinate with DSAs to track sales submissions commissions and payouts.Schedule and org المزيد...
About The Opportunity Perform data entry for financial transactions and maintain databases. Prepare and distribute financial reports as required. Assist in the preparation of financial documents such as contracts, agreements, and purchase orders. Coordinate with internal and e المزيد...
Black & Grey HR is recruiting for a wellestablished insurance provider in Dubai UAE. Our client is looking for a highly organized and proactive Admin Executive to manage administrative tasks support daily operations and ensure smooth office functioning. Key Responsibilities: Maint المزيد...
بشكل عام، دعم فريق قسم المشتريات في مهامهم اليومية والأسبوعية إعداد تقارير دورية لمشاركتها مع المتاجر/المشترين الدعم في إنشاء كتيبات المنتجات وعرض الاتجاهات الموسمية إجراء تحليل أسعار المنافسين وتقارير التسوق/المقارنة الدعم في التحقق من صحة بيانات الشراء لفريق التسويق دعم المشتري المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بيع خدمات منافذ الأطعمة والمشروبات لمجموعة فنادق إنتركونتيننتال. إنشاء أعمال جديدة والحفاظ على الحسابات التجارية الحالية من خلال إعداد وتنفيذ خطط العمل. تحويل العملاء المحتملين. طلب وإغلاق الأعمال وفقًا للمعايير المعمول بها. إمتاع العملاء المحتملين والعملاء ال المزيد...
Responsibilities Receive incoming calls, identify caller needs and direct to the appropriate extensions. Handling incoming and outgoing faxes, copies, scans, all necessary documents. Receiving visitors, customers and walk-in company representatives at the reception area, brief المزيد...
We are seeking a detailoriented and proactive Administrative Assistant to join our dynamic real estate agency in Dubai. The ideal candidate will support daily operations ensuring seamless administrative processes and excellent organizational management. Key Responsibilities: Manage an المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
Job Title: Network Administrator Job Summary:We are seeking a skilled and reliable Network Administrator to manage and maintain our network infrastructure. The ideal candidate will have 34 years of experience be CCNA certified and possess handson experience with Microsoft 365. This ro المزيد...
Your duties will include:Receipt large volumes of paymentsManage large volumes of emails responding to business partners and internal queriesDaily bank reconcilingPayment and suspense reconciliationsWork collaboratively with the Finance team to deliver memorable serviceQuali المزيد...
About the job Job Description Through a period of training and on the job learning, learns how to assists in the preparation of accurate estimates of how much it will cost to provide a client or potential client with services. This ensures accurate budgeting and planning can take pl المزيد...
Receive and verify goods on behalf of the Hotel against the purchase orders by taking into account the quality and quantity of the received products and note any discrepancies.Inspect the physical condition and count or measures the quality and weight of all items or supplies at the t المزيد...
قبول ومراقبة جميع البضائع الواردة من حيث الحجم والكمية إدخال جميع حركات البضائع الداخلية في نظام الكمبيوتر يوميًا إجراء جرد شهري مع التحكم؛ ضمان النظام والنظافة في منطقة مسؤوليته المسؤول عن القبول والفحوصات الأولية لجميع العناصر التي تدخل الفندق حسب الحجم والجودة إصدار الشكاوى الفورية المزيد...
التسوية اليومية لبطاقة الائتمان التحقق من تحويلات دفتر الأستاذ للمدينة التحقق من التحويلات ببطاقة الائتمان نقل بيانات دفتر الأستاذ للمدينة من PMS إلى وحدة AR عمليات نقل دفتر الأستاذ للمدينة للمكتب الخلفي ترتيب المستندات الداعمة للفواتير إرسال الفواتير مساعدة مدقق الدخل في إعداد تقارير المزيد...
What will I be doing? As Receiving Clerk, you will accept and control all incoming deliveries, maintaining an optimal goods inventory, correct storage and issue of goods. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards: Acceptan المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال كاتب إداري في دبي - اكتشف 142 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل كاتب الاستقبال, كاتب الحسابات الدائنة, Admin Assistant, مساعد إداري, مدير المكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, التوظيف والتوظيف, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل