وظائف Ad Operations Coordinator في الإمارات
وظائف Ad Operations Coordinator في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Company:Oliver WymanDescription:We are looking to bring onboard a Human Capital Operations Coordinator to join our Dubai office! This is a 6 months maternity cover contract. Job OverviewThe HC Assistant will play a vital role in providing comprehensive administrative support to the IM المزيد...
Sales And Business Development Executive
What We’re Looking For We are looking for experienced Business Development Executive with a proven track record in uniforms, workwear, or B2B sales (UAE market preferred). You will drive new client acquisition, manage key accounts, and expand our presence in corporate, industri المزيد...
Prepare professional proposals in both Arabic and English. Act as the primary liaison with the client s Point of Contact (POC) to confirm participant lists training location and any gate pass requirements.Schedule and coordinate training sessions ensuring trainer availability.Follow المزيد...
Operations:New joiner regular employee Building ID access card request.Handle administrative tasks such as scheduling meeting filing and correspondence.Maintain an orderly office environment.Assisting Head of Business Support any related administrative works.Ensuring file is updated المزيد...
Job Description: Office Manager & Operations Coordinator Position: Office Manager & Operations Coordinator Contract Duration: Two years Working Hours: Monday to Saturday 9:00 AM to 7:00 PM Location: Flexible within our office and remote systems (primarily phone and laptopbased coordin المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى شاغل الوظيفة مسؤولية التخطيط وتنسيق نظام جدولة غرفة العمليات بالاشتراك مع أطباء التخدير ومديري التمريض؛ والإشراف على الأداء العام لتنسيق الجدول اليومي. وصف المهام يعمل في جميع الأوقات على تعزيز ممارسات سلامة المرضى المثلى والفعالة لزملاء HealthHub الآخرين المزيد...
Responsibilities: Overseeing advertising department operations and staff members. Working with staff members, clients, or an ad agency to elish and meet project goals, budgets, and timelines. Developing advertising strategies to increase buyer interest in products or services. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات منسق الإدارة مسؤول عن مجموعة متنوعة من المهام التي تدعم سير العمل السلس والفعال للمنظمة. تتضمن المهارات الأساسية لمنسق الإدارة عادةً ما يلي: 1. التنظيم وإدارة الوقت جدولة الاجتماعات والأحداث والمواعيد بكفاءة إدارة مهام وأولويات متعددة في وقت واحد الحفاظ على أنظمة المزيد...
Hr Operations Coordinator- Recruitment Manpower Outsourcing
Job Description Job Description Bachelor’s degree in HR / Business administration or equivalent Proven track record and over 5 years of core experience in HR Operations, within UAE-based manpower outsourcing industry (white collar and blue collar). ??Excellent co المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Ad Operations Coordinator في الإمارات - أبوظبي, دبي, الشارقة - اكتشف 9 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق العمليات, مدير عمليات الإعلانات, المنسق الإداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل تصنيع الزجاج والسيراميك والخرسانة, تصنيع الأجهزة الحاسوبية, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.